07 Март, 2020 5235

Премиум или масов хечбек от VW?


  • Golf 8 Volkswagen Volkswagen Golf 8 изглежда по-динамично, но е съхранил добре познатият силует от своите предшественици. Хечбекът е пораснал незначително - до 4 284 мм на дължина, 1 789 мм на широчина, а междуосието е 2 636 мм.
  • A3 Audi Премиум хечът на Audi стана по-голям и по-удобен. С промяната на поколенията A3 леко се увеличава по размер: междуосието остава почти непроменено - 2.64 метра, но към дължината са добавени 3 см, като тя вече е 4.34 м.

    169 гласа
    42%
    58%
    225 гласа

Коментари

  • 1 Плевньо

    9 38 Отговор
    Никакъв Фолксваген!!!! Смърт! Само Ауди

    Коментиран от #11

  • 2 Бат Кольо

    56 16 Отговор
    Се едни и същи л..на 😎😎😎
  • 3 Гъзар тънкач с А8 на гаС

    35 6 Отговор
    Което става на газ !

    Коментиран от #14

  • 4 automaniac

    49 17 Отговор
    Не са лоши автомобили,но винаги са биле надценени никога цената им не е отговаряла на качеството и надеждността,може да се каже ,че са едни от най често развалящите автомобили сравнено с други конкурентни марки.

    Коментиран от #12

  • 5 Renault Megane RS sport

    31 27 Отговор
    Само селяните карат голф и А3.
  • 6 Immortal

    35 19 Отговор
    Имал съм голф 4, 1.9 тди 150 к.с. За 5 години 200000 км пробег само масла и филтри, веднъж съединител. Взех я на реални 210 000 км. Много здрав, пъргав и икономичен автомобил. За новите нямам мнение, не съм карал такъв. Но ВАГ групата като цяло са здрави автомобили.

  • 7 Шкембеджията джамбаз

    8 7 Отговор
    А8 ама задължително от Америка.
  • 8 Нищо не става

    12 15 Отговор
    От тази фирма

    Коментиран от #25

  • 9 Уестия

    9 6 Отговор
    И двете машини са Добри......но като здравина и по ефтина подръжка е Голфа...като комфорт и по обем и по оборудване в купе аудито е една идея по добре....зависи кой какво иска.......за това е най добре Голф комби 5-6 -7 се е добре :)
  • 10 Дачия Логан

    26 1 Отговор
    Ако искаш по-евтин ФВ си взимаш Сеат или Шкода
  • 11 ЦСКА умре

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "Плевньо":

    Ривеш ли, а? А га яде месо, не рева като Чибота, нали?
  • 12 123

    20 9 Отговор

    До коментар #4 от "automaniac":

    Колите не са надценени, просто са 'по' от другите! Самият факт, че масово се внасят коли от тези марки на 300 000, които след това изкарват още толкова със смяна на съединители и турбо, само по себе си говори много! Виж, ако някои с 2 лева в джоба очаква че А4 за 3500 лева е супер, това вече е глупост, но не е проблем на марката....

    Коментиран от #16, #18

  • 13 Емил

    8 8 Отговор
    Как може въшка А3 да е "премиум"!? Ауди имат модела коли А6, А7, и А8! Останалото са калинки за коли за комплексари, дето искат кола от известна марка, ама имат пари за въшки! На цената на А3 можеш да караш истинска кола К7, К9!

    Коментиран от #15

  • 14 Емил

    1 7 Отговор

    До коментар #3 от "Гъзар тънкач с А8 на гаС":

    Тъпи са тези дето карат дизелова въшки с разходи като А8 на газ!
  • 15 123

    8 5 Отговор

    До коментар #13 от "Емил":

    Ми е те така, може! Кой хечбег е по премиум от А3? Има може би 1, кой друг е премиум? Форд Фокус, Сеат Леон, Тойота Копола, КИЯ Сийд, Хюндай, Рено Меган, кой бре...?
  • 16 automaniac

    13 11 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    С нищо не са "ПО" от другите,защо си мислиш ,че другите коли на изкарват по 300 000км?Само цената и измислената им слава са по от другите.А знаеш ли колко ремонти им се правят докато стигнат тези 300 000км? И да карат се по дълго, ама не защото са здрави а защото са скъпи и всеки гледа да експлоатира максимално. Дет'се вика една торба с пари съм дал за колата, една шапка пари за ремонти ще я кара не ами пушек ще се вдига.Та те така с VAG GROUP.
  • 17 Испанеца

    11 6 Отговор
    А4,115кс,2000г.купих я 2004г на 60 000км.Сега е на 415 000км.Само масла,ремъци,дискове и нафта.съединителят не е мръднал. Обиколих Европа с нея.Жал ми е да я изхвърля здрава.
  • 18 Иван

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    Много са “по” с ремонти за по 20-30к докато стигнат 100к, но явно трябва да достигнат 300к за да започнат да показват това “по”

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #18 от "Иван":

    Я кажи какво сменяте за 20хил?

    Коментиран от #23

  • 20 123

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Иван":

    Глупости на търкалета! Какви са тези ремонти? И ти ли си квартален 'инженер', а?

    Коментиран от #24

  • 21 Гост

    11 0 Отговор
    Не виждам никаква разлика между двете коли....Освен формите в дизайна на съответната подгрупа...всичко по тези коли като агрегати и компоненти е на едно и също ниво! Тук основно пишат форумни плъхове и хора без работа(като мен,защото е почивен ден и не съм на нея)! Всички майстори по сервизите знаят повече от добре,че на частите всички номенклатурни номера са еднакви,диагностиките са едни и същи и т.н Въпрос на личен вкус и финансова възможност е какво ще предпочетеш като визия! Ауди е малко по-горен сегмент клиенти,докато Фолксваген се купува предимно от средната класа...В последните години и генерации обаче ясно се вижда,че Фолксваген вече не е толкова “народен” автомобил! Дори напротив....Все повече си е за значително по-заможната средна класа ! Обикновените работници и хора от средното ниво ползват другите подгрупи на семейството Шкода и Сеат!Там цените са значително по приемливи и достъпни на масата! Не си мислете обаче,че има разлики в частите! И гореизброените Шкода и Сеат използват същите части и агрегати на свойте по-високо поставени събратя Ауди и Фолксваген!
    Голямо семейство,богат избор....Има за всеки по нещо...

  • 22 депесар

    4 2 Отговор
    дъщерята кара 2011 година поло желязна кола много е доволна
  • 23 Иван

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Random":

    Примерно скоростна кутия 2000 км след изтичане на гаранцията и доста подобни случаи на хора с закупени чисто нови Аудита, а не както повечето от коментиралите тук на над 300к
  • 24 Иван

    4 3 Отговор

    До коментар #20 от "123":

    На мен ми е интересно Вашия опит. Аз говоря като човек имал опит купувал и карал, а не Инженер или работещ в сервиз. Вече съм сменил няколко автомобила (залупени чисто нови) и повечето ми приятели карат чисто нови коли. Доста са опариха от Пасати и Аудита. Но не споря, както стана ясно тук говорим за коли над 300к, с такива опит нямам. Може наистина да са здрави на по-късен етап
  • 25 Възмутен

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Нищо не става":

    А от тебе нещо става ли, паляк?
    Без аргументи всеки може да критикува. Хахаха
  • 26 VAG

    2 2 Отговор
    4 motion или cuatro-Дайте мнения аз съм за 4 motion
  • 27 гощо

    2 0 Отговор
    Tочно в това сравнение мога да споделя личен опит! Пътувах от Бг до Германия с Голф 6 и се върнах с Ауди А3 същото поколение! Голфа е много по удобен за шофиращият! Аудито все нещо не ти е както трябва!
  • 28 Един

    1 0 Отговор
    Скъпите коли за "скъпи г@зове"!
  • 29 Ивайло

    1 0 Отговор
    BMW!!!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта