Last news in Fakti
02 Май, 2020 9314

VW Golf или Ford Focus


  • Golf Volkswagen По последни данни на JATO Dynamics, продажбите на автомобили за месец март в Европа са спаднали с около 50%, но най-продаваната кола на Стария континент си остава Volkswagen Golf. През март са продадени 23 757 автомобила (-48,8%).
  • Focus Ford Същата статистика качва Ford Focus в Топ-3 на най-продаваните леки коли в Европа през март, като бестселърът на Ford изостава съвсем малко от втория Tesla Model 3 и измества Renault Clio от тройката. През март са продадени 14 587 коли (-50,6%).

    454 гласа
    49%
    51%
    455 гласа

Коментари

  • 1 дявола

    96 32 Отговор
    Сегашният Форд сега е много по-надежден от много други автомобили

    Коментиран от #2, #36

  • 2 Абе

    92 18 Отговор

    До коментар #1 от "дявола":

    Съгласен съм, колата наистина е добра и в сравнение с "вездесъщия" голф е по-добрият избор. Изобщо продукцията на ВАГ е доста надценена и не си заслужава завишените цени за придобиване и поддръжка!

    Коментиран от #13

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор

  • 4 Експерт

    49 97 Отговор
    Форд винаги си е бил боклук. Всичко вътре е направено от евтини пластмаси , които се разскърцват след 6 години. А и новия голф вече е супер красив отвътре. Всичко е дигитално. А форд кога ще влязат в 21 век незнам.

    Коментиран от #8, #25, #40

  • 5 локомотива

    43 60 Отговор
    Сериозно ли сравнявате голфа с фокус.Явно вируса си оказва влияние навсякъде.

    Коментиран от #53

  • 6 12345

    49 85 Отговор
    Къде ще ги сравнявате. Голфа е светлинни години по-напред. Даже е обид да го сравняват с марка като форд.

    Коментиран от #10


  • 7 1234

    27 11 Отговор
    когато купиха волво за кратко ,откраднаха доста идей,па нали праят и ягуар ,та от тези дни на сам форд задминаха баят конкуренти,частите са им по скъпи от вага във това съревнувание,но фокус комби на под балканския път от казанлък до карнобат -дедово каране 70-90км/ч 3,1/100 4 човека и 4 куфара за морето(100% по мека возия,пластмасите са еднакво грозни вътре така че аз няма да гласувам ,но виждам че горе-долу гласуването е не рубуващо на емблема за момента)
  • 8 1234

    41 8 Отговор

    До коментар #4 от "Експерт":

    виждал си форд само на светофара
  • 9 Манякът

    28 43 Отговор
    Форд е кола зе непретенциозни хора. Там всичко е средна работа. И голфа не блести с лукс, но мисля, че е една идея по-добър. Всъщност аз фордът не го харесвам защото вътре не е хубав, а аз прекарвам много време вътре. Отвън го гледам само докато слизам и се качвам.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор

  • 12 перничанин

    26 32 Отговор
    Тия европейци много глупави ей! Как така си позволяват да купят почти два пъти повече Голф , а не предпочитат Форд. Ей, глупави ще си останат, само наш Ганьо знае и си дава плюсове на "знанието" си. Между другото, кой от вас е карал последния модел Фокус. Аз имах неудоволствието да го карам София - Бургас, едва слязох. Много е неудобен , най-вече широката централна конзола. Десния ми крак през цялото време беше изправен и даже наклонен наляво, което е не естествено и се уморяваш страхотно.

    Коментиран от #14

  • 13 123

    33 14 Отговор

    До коментар #2 от "Абе":

    Абе, въобще не се знае кой е надценен! Форд Фокус започва от 42 000 за базова бензинова версия с 3 цилиндров двитател и 125 коня. А ако си фен на дизела, стартираш от 47 000 за двигател 120 коня. Сещай се с някоя екстра до къде ще стигнеш! То хубаво се коментира, ама не е зле и да се чете от време на време.
    При еднакви цени, Голф определено!
  • 14 1234

    15 9 Отговор

    До коментар #12 от "перничанин":

    или син 100 и кусур кила и ти трябва мондео или си измисляш,ама искам да ми обясни някой вещ какъв лукс във вага ве хора това е народна кола наи-дървената из между немските (бюджетен кош) !!!
    само пфайтона е друга поста

    Коментиран от #15

  • 15 перничанин

    24 19 Отговор

    До коментар #14 от "1234":

    192см,100кг и какво от това, да вземат на Фокуса да напишат на вратата "само за деца и юнуши". Карах Голф 7 до Белград и обратно и нямах такова схващане като във Фокуса. Отделно , ако се качваш за пръв път във Фокуса, ти е необходимо доста да се заглеждаш по хилядите дребни копчета около медията и доста се разсейваш. При Голф всичко си е на място, ако си карал веднъж Голф , няма изненади , не се чудиш това копче за какво е, материялите са една идея по-качествени. Това е според мен и причината да се купува повече.
  • 16 ФЕН

    21 12 Отговор
    и двете коли са добри но ВАГ груп последните години търпят загуби от лошо качество и принципа на коли еднодневки ....този подход го копираха от тойота но вече не актуален малко хора знаят че моторите на ВАГ груп излизат с заводски разход на масло 2 л./10 К км.!!!И пак двигателите ни издържат над 150К км.... с лъскави копчета и кола постояно в сервиз имидж не се гради -Тойота почна да се усеща но късно ВАГИНИТЕ още си мислят ,че ще им минава номера
  • 17 Буко Баламата

    18 28 Отговор
    Кой нормален хетеро ще си купи Форд.

    Коментиран от #20

  • 18 Естествено че

    13 22 Отговор
    Всеки да си кара каквото му харесва , предубеден мозък ще нахрани голфа от яд, а не че разбира от автомобили. Само човек, който е наясно какви са вложените материали, може да дава оценка, голфа е за хора с характер, и по-сериозни технически познания.

    Коментиран от #19

  • 19 чичака

    17 11 Отговор

    До коментар #18 от "Естествено че":

    сега вече всички разбрахме техническите ви познания сър
    голф от 1 до 7 ли вече 8 ли нямат една генерация без сериозни проблеми със изтегляния или както се казва болката на серията е еди каква си
  • 20 Буко Баламата

    2 5 Отговор

    До коментар #17 от "Буко Баламата":

    Сигурен бях,че пълна с пезали тая държава.
  • 21 изпатил

    15 23 Отговор
    Не виждам как хората биха предпочели някакъв скапан Форд пред който и да е Фолксваген. И да подчертая - не съм вен на ВАГ, по-скоро анти-фен на Форд. Ненадеждни, капризни, чупливи, трудни и скъпи за ремонт и дори за диагностика. За капак ако имате проблем и не го оправите бързо, твърде бързо проблемите стават много, просто са зле контруирани коли. Не стига всичко това, ми като добавим и "компетентността" и "адекватността" на Мото-Пфое съвсем умираме. И това не са само Фордовете, ами всички марки докоснати от тях: Волво, Ягуар, Ленд Роувър и дори Маздите от техният период. Избягвайте тези коли на всяка цена! Аз си патих с едно Волво: скъпи части, почти невъзможна диагностика и дефицит на частите. 3 месеца чаках част, която те ми бяха счупили и накрая се оказа и че са ми казали първо по грешка невярна цена.

    Коментиран от #61

  • 22 Йозеф

    19 7 Отговор
    Не е така лесно. На цената на фокус платиниум се взима Т-рок или Т-крос. Голфа е една идея по-комфортен. На фокуса не ме кефят форсираните трицилиндрови двигатели.
  • 23 KOC

    11 10 Отговор
    аз форд фокус в СОФИЯ не съм виждал
  • 24 АВТОТО

    10 14 Отговор
    Който си купува форд трябва да мине през всички подмятания и шеги за фордаджиите задължително - за голямото предно стъкло , за умирането без боледуването и така нататък , пък после да си го кара ако върви и 10 г .

    Коментиран от #28

  • 25 Гост

    25 8 Отговор

    До коментар #4 от "Експерт":

    Пич, ако си сядал последно във Форд преди повече от 20 години ок! Сега имам 2014 Фокус, карал съм и Голф 7. Фокуса е по-добър и като управляемост и като возия. Отделно и дизайна ме кефи повече на Форда.
  • 26 123

    15 11 Отговор
    Отваряш 2 обяви за коли на старо , голф и фокус и виждаш кое колко струва и това е вече след години експлоатация . Тогава се вижда кой колко струва .

    Коментиран от #34

  • 27 Ghkh

    14 4 Отговор
    В английските сайтове фокуса е по -високо оценен за удоволствие от шофирането и отношение цена качество. Голфа за комфорт. Последните модели на бензиновите фокуси и голове са със съмнителна надеждност.
  • 28 Йозеф

    12 6 Отговор

    До коментар #24 от "АВТОТО":

    Голямото предно стъкло е +, взел съм служебни турнео куриер, видимостта е много добра, единствено почистването на стъклото от вътре е тегаво. В Т-рок и Т-крос и Тигуан се чувствам като в бункер след това.
  • 29 Коментар

    25 4 Отговор
    Притежавам и Форд Фокус и Фолксваген Голф. По-стари са като генерации,но определено Фолксвагена е по-добър. По-качествени материали, повече екстри като базово обурудване, по-непретенциозна подръжка, по подреден интериор дори. Фокуса му правих почти всичко, което може човек да си помисли. А Мото-Пфое са изненадващо некомпетентни. Ходих при тях за един проблем, а те едва ли не ми казаха да закарам колата за скрап. Само за пример на невярващите ще каза, че искаха да ми свалят предната броня за да се смени крушка на фара. Крушка, която квартален майстор ми смени с една ръка пушейки и заливайки се от смях от разказа ми за преживяното от мен в “официалният сервиз”

    Коментиран от #31

  • 30 Ауууууу

    20 17 Отговор
    Фокуса е супер автомобил. Голфа е дърво. Двигателите на Форд по нищо не отстъпват на Фолксваген. Карайте си голфовете, не е нужно да натрапвате скапания си вкус на всички.
  • 31 Фики

    7 7 Отговор

    До коментар #29 от "Коментар":

    Пълни измишльотини, съчинения за малки деца. Утре ако темата е за БМВ и Мерцедес, сто процента ще имаш и от тях. На това му викат пропаганда, нали знаеш.

    Коментиран от #32

  • 32 Коментар

    9 1 Отговор

    До коментар #31 от "Фики":

    Няма да се опитвам да ти доказвам, че замята е кръгла....ти си знаеш, че е плоска, нали? Предвид свръхестествените ти способности, все пак кое на разбра от споменатото от мен? Просто давам мнение на човек ползващ и двата автомобила. Ако не ти харесва, не вземаш отношение, а не веднага да оплюваш и конспирации......лъжеш и т.н. Сменил съм доста автомобили. Включително 2 нови. Изобщо не съм впечатлен от някой от споменатите от теб марки. Мерцедесът, който имах изгни преди да стане на 10 години. С класа 2003 год.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор

  • 36 Случаен

    8 10 Отговор

    До коментар #1 от "дявола":

    Хахахха, 1.0 джендърбууст бил надежден

    Коментиран от #38, #47

  • 37 asoos

    9 13 Отговор
    форд . циганин и магарешка каручка не ми ги хвали.:))))))
  • 38 Все боклуци

    7 10 Отговор

    До коментар #36 от "Случаен":

    Нито Фолксваген, нито Форд..
  • 39 1312

    13 10 Отговор
    Отвратен съм от всички продукти на vw
  • 40 Георги

    10 9 Отговор

    До коментар #4 от "Експерт":

    ти кога се качи за последно в Форд :) , удря умреля голф отвсякъде единствено в голфа има по богат избор на мотори
  • 41 joro

    4 2 Отговор
    Махнете КПП-тата. Стига с този ЗОО парк ,обиждатени на маимуни.
  • 42 Алфа Ромео

    9 3 Отговор
    И двете са ежедневни каручки, доста пари са за това което предлагат, въпрос на вкус.
  • 43 Burgas

    2 16 Отговор
    Рено Меган, разбира се! Иначе, по задачката, бих избрал Голфа...
  • 44 Cadillac

    13 5 Отговор
    Откак преди 12 год седнах в американска кола, всичко друго е смешно. Форд определено е по-добре от гоУф, само че фокус ги правят в ЕС. Истината е Dodge Durango, Charger, Jeep Cherokee/Grand Cherokee, Cadillac Escalade/SRX, FORD Explorer .... Който веднъж е седнал, после дори и разни Х5 са му смешни.
  • 45 Рррр

    12 4 Отговор
    Един път бях се качил на голф първо толкова е тесен ,че незнам за какъв комфорт говорите возията е като на каруца бъбреците ми заминаха не е моето( един майстор ми вика най-обичам голфове и и аудита те ме направиха богат )
  • 46 НЯКОЙ

    4 12 Отговор
    От европейския Форт ФОКУС Е НАЙ СПОЛУЧЛИВИЯ МОДЕЛ, знаете ли защо е кръстен ФОКУС ?...………………………………...защото пали ЗИМАТА!!!
  • 47 Гост

    6 4 Отговор

    До коментар #36 от "Случаен":

    Случайния, първо карай после плювай! Идея си нямаш за какво говориш!
  • 48 ford

    16 5 Отговор
    Купих си нов Форд титаниум дизел през 2010г. до сега съм минал 274000 км, сменени предни дискове, преден ляв амортисьор, ( накладките не ги смятам, масла и филтри също)Забележки никакви.
  • 49 йьйь

    1 13 Отговор
    Мегана е нива над двете коментирани каруци
  • 50 0R0

    7 9 Отговор
    Един форд запалил през зимата и го нарекли форд фокус!
  • 51 бай Шиле

    3 5 Отговор
    От двете избирам BMW.Дори да е 6 цилиндъра.
  • 52 ford mk3

    7 4 Отговор
    цена качество Форда има добри показатели. Аутобилд правиха тест на фокус - 100к км. само гуми и накладки за смяна. никакви други проблеми. по тяга на турбото Форда докарва близо до порше и нисан гтр като се вземе размера на двигателя в Литри. Форда е 1 литар.. но турбото си го бива... и тн.
  • 53 Злобюл

    9 6 Отговор

    До коментар #5 от "локомотива":

    Да, прав си! Срамота е да сравняват това недоносче голфа с Фокуса! Определено Форд е по добрата марка.

  • 54 гощо

    5 8 Отговор
    ГоУфУ е номер 1 беее.....
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор

  • 56 ABV

    7 3 Отговор
    Форд Фокус от 1999 г.насам е еталон в класа.
    Голфа е кола за хора със старото разбиране за немско качество, което вече го няма в съвременните немски автомобили.
    Колите на WAG са хубави но скучни.
    Голяма част от тези които пишат тук не са професионалисти и пишат на базата на собствен автомобил и това, което са чули или прочели някъде.
    Аз пиша с оглед на база на това, че съм управлявал различни модели на WAG.
    Харесвам колите на WAG, но като удоволствие от шофирането предпочитам Форд Фокус.

    Коментиран от #57

  • 57 123

    3 5 Отговор

    До коментар #56 от "ABV":

    Колега, би ли дефинирал термина 'скучна' кола? Особено във този клас? И моля, без изблици за ST или GTI? Също ако обичаш, дай дефиниция за 'удоволствие' от шофирането! Направо се чудя, като се почнат едни патетични излияния, захлас по форми, фънк шуй, и тем подобни бисери! Форда бил забавен за шофиране, пък Голфа е за пенсионери?!? Абе УжасТ! Направо се чудя какви епитети ще използваш за новата Контрола, много ще е весело, определено!
  • 58 123

    0 3 Отговор
    Редакцията яко ги 'кефи' Форда. Гласовете и процентите, математиката, за нищо я нямат! Като за избори си играят с числата, хм....

    Коментиран от #59

  • 59 Хихихи

    0 0 Отговор

    До коментар #58 от "123":

    Не, просто има и други купувани и карани марки освен ваг. Това е, но какво да ти обяснявам, за вашите мозъци всичко е конспирация......

    Коментиран от #60

  • 60 123

    1 0 Отговор

    До коментар #59 от "Хихихи":

    Естествено, ама стане ли въпрос за сравнение, всичко е аут, няма сравнение! Вече е всички срещу ВАГ. Защо ли?
  • 61 Хаха

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "изпатил":

    Ти си пълна трагедия!Личи си,че никога не си сядал зад Форд!Карай си трошливия Голф,и не се качвай в истински коли!

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта