Last news in Fakti
26 Септември, 2020 9466

Стара или нова S-Klasse?


  • W223 Mercedes Най-новото поколение, премиерата на което бе през тази година.
  • W140 Mercedes Произвежда се през периода от април 1991 до септември 1998 година.

    387 гласа
    37%
    63%
    644 гласа

Коментари

  • 1 м-р Костов

    97 13 Отговор
    Както казват джамбазите - хвали старо, карай ново!
  • 2 пешо

    68 35 Отговор
    w140 това е най здравата машина правена от тази марка, новата S класа е пласмаса електроника и слаби матеряли. Последните години Бенц ползва двигатели на Рено разочарован съм. Бях голям фен на марката имал съм няколко Мерцедеса.

    Коментиран от #3, #41

  • 3 Трифонов

    32 41 Отговор

    До коментар #2 от "пешо":

    Искаш ли да им проведем... какъвто се сетиш тест, че да видим коя каква е?! Я първо покарайте малко коли и после ръсете мозък по форумите! Стара или нова? Това е все едно да те питат: "Ти хубава кола ли искаш или лоша?" Разбирачи!

    Коментиран от #8, #11

  • 4 Peci kupona

    30 2 Отговор
    Зависи дали ще ми ги подари някой, или ще трябва да ги купувам! Ако ми ги подарят, няма да се разсърдя на нито една, ако трябва да си ги купя, "гроздето е кисело"!
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор

  • 6 безспорен

    33 6 Отговор
    факт който е доказан и продължава да се доказва е че мерцедес някога правеха най-добрите автомобили!!!

  • 7 Азз

    25 25 Отговор
    Ясно, че новата. Що за въпрос!
  • 8 Алфа Чакал

    39 7 Отговор

    До коментар #3 от "Трифонов":

    Абе не ти е правилен примера.По скоро дали искаш мадама която е на 20 години,майка и или баба и.Колкото и да е била добра бабата е поостаряла вече и всички групово ще се нахвърлим на внучката с изключение на 2-3-ма извратеняка.Та така и с колите.
  • 9 Уестия

    42 14 Отговор
    ВСИЧКО СТАРО Е ПО ДОБРО В ПЪТИ ОТ НОВИТЕ МАСЛАРО ЕЛЕКТРОННИ БОКЛУЦИ
  • 10 гост

    46 9 Отговор
    Въпроса не е за бедни хора!

    Коментиран от #38

  • 11 Онзи

    56 6 Отговор

    До коментар #3 от "Трифонов":

    Понеже работя в автомобилната индустрия и следя качеството, няма нужда от тестове. Ще ти дам просто графиките с живота на отделните компоненти. Един колега го беше уцелил, счупи се точно на 150 006 километра баш на гаранцията. Целта е всичко да стане толкова евтино, че да се чупи тогава, засега не ги целим, само 10 % се чупят след гаранцията, останалите изкарват до 100к км отгоре, а не е това целта. 90-те години не се мислеше за това. Всичко се правеше вечно и нямаше икономисти сред нас инженерите.
  • 12 Benz

    6 3 Отговор
    Много ясно... и двете !
  • 13 Край

    8 22 Отговор
    Излишни шлепове задоволяващи атавистични потребности на егоистични нискоинтелигентни индивиди.
    За арабски шейхове и руски новобогаташи новите, а вехтите за българопитекус комплесарикус.
    колите на 21 век са по-малки по-екологични без махагони кожи и пр. мутро-барок.
  • 14 Нашмурлан Нашмъркаев

    4 4 Отговор
    Само Трабант. И повече M10.
  • 15 ТъйМъй

    24 15 Отговор
    От коментарите става ясно че българинът не е дорасъл нито за демокрация, нито за нова кола. Затова - диктатура, концлагери, и обратно по селата. Свободата ви идва в повече.
  • 16 Pterodaktil

    17 7 Отговор
    Реално откъм гъзария няма спор за новата, но само ако може да си я купиш кеш (не лизинг). Ако имаш парите карай ново, но никога лизинг - буквално плащаш лихва за нещо което губи стойност. Сами си преценете колко е умно.

    Коментиран от #32

  • 17 Тойота

    12 8 Отговор
    Старата !!! Няма да обяснявам защо, то е ясно и няма нужда да повтарям като папагал.
  • 18 123

    26 4 Отговор
    Има 2 типа персонажи които си купуват такъв автомобил! Първите, тези за които е направен, се возят на него на задната седалка, като последната им грижа е точно на колко километра ще се счупи нещо! Другите обаче, които в повечето случай го взимат 2 употреба, хал хабер си нямат с какво се захващат! За тях е важен 'имиджа' който уж им създава, с готовност го газифицират, и прочее тарикатлъци с цел евтин превоз! Официалния сервиз е табу, а дефектите се игнорират, щото 'ти знаеш ли това колко струва Бате', а? Такива ми ти работи с новото или старото!
  • 19 Mpowered

    4 14 Отговор
    И двете не струват..!!!
  • 20 Ангел

    17 6 Отговор
    "Хвали старо, карай ново." са казали хората. Новата била пластмасова чета по на долу, хахаха 2.5 тона пластмаса? Хахах. Новата е по бърза, с повече ектри, нови технологий, по комфортна и по сигурна. А старата S-ка.... супер кола, уникална.. за времето си. Но сега след 30 години.... "мирише на хипертоник" както са се изказвали някои. :D
  • 21 Дългият

    9 2 Отговор
    За глезотийки....новата,за здравина...старата...
  • 22 Бат Рамбо

    11 5 Отговор
    Та така...Подаряват ми новата,продавам я и си купувам старата...
  • 23 James

    9 0 Отговор
    Завиващи задни колела, напълно автоматично спиране и паркиране, интерактивен HUD, без да изброяваме наследеното от W222... е няма какво да избираме.
  • 24 PESHO

    1 3 Отговор
    Всеки си има мнение кое му харесва и кое не . Не намирам за нужно, да се убеждава друг, че нещо е хубаво в твоите очи, ако на него не му харесва. На мен лично не ми допадат като визия и двата модела. Някак си не стоят добре тези умалени фарове на такъв тип автомобил. Тук мога да кажа, че снимката на новата не дава добра представа как изглежда колата с тези фарове .Аз я гледах в последния брой на Аутобилд, Същото се отнася и задните стопове. Поне според мен и се губи част от класата, която би трябвало да излъчва този модел и тези компоненти пасват на по-нисък клас кола. Лично на мен визията на предния модел W222 си е екстра за тази кола, но пък интериорът на W223 е по-добър поне по снимките, които видях. А да се сравняват чисто технологично пък въпросните два модела от анкетата е съвсем излишно мисля и спорът е по-скоро смешен. Разбира се, че на почти всички марки предходните им модели за по-прости за обслужване и вложените материали са били с вероятно по-високо качество в отделните компоненти на колата, но пък новите модели имат доста други предимства свързани с безопасност , комфорт на пътуване, динамика и редица други. Та важното е според мен човек да си взема такава, която да може да поддържа качествено и да му доставя удоволствие . Който може и го кефи, нека си вземе W 223 . Аз лично не мога, но и да можех точно за тази визия не бих дал толкова пари, но времето ще покаже как ще оцени пазара това решение на дизайнерите .
  • 25 W123 300D

    14 4 Отговор
    Още по-старата - W126. Произвеждана от 1979 до 1992. Ако не греша, общо 860 000 автомобила с мотори от 160 до почти 300 коня. Славен автомобил, сътворен от Бруно Сако. Но,... не е за всеки. Е, ако си крал на Замунда, може.
  • 26 пешо

    1 5 Отговор
    НОВО ЗА ГАЗАРИЙЯ, СТАРО ЗА СИГОРНОСТ
  • 27 Георги Христов

    1 0 Отговор
    Предния модел w222 беше добра кола...... но тази новата нещо 8 години не са им стигнали за да направят нещо по забелязващо се от нова Тойота....... Аз бих взел по стар модел на 30% от цената на нова и с остатъка бих я поддържал години наред че ще останат и за още един добър джип и малка вила :)
  • 28 Алфа Ромео

    5 1 Отговор
    W140 вечна класика, от последните истински коли, непреходен класически дизайн, излъчва мощ и спокойна увереност!
  • 29 M power

    2 3 Отговор
    W222 (фейслифта 2015-2020) си е истината и нито w140 нито w223 може да се сравняват с нейната визия. Пък и с 6,5 литровия двигател ще задминаваш новите Мерцедеси с двигатели от ренота .А относно старата-никаква технология, никаква мощност, никакви двигатели и тн. Също искам да кажа ,че съм виждал w140 с проблеми в двигателя на около 150хиляди км. и като отвориш тиквата на двигателя се отчайваш:изтъркани валове!!! И междудругото като бях малък си бях обещал ,че ще имам най-новата
    Sкласа ,но все още не съм толкова изкуфял че да е чак най-новата s-класа. може би новата гега
  • 30 M power

    1 1 Отговор
    W222 (фейслифта 2015-2020) си е истината и нито w140 нито w223 може да се сравняват с нейната визия. Пък и с 6,5 литровия двигател ще задминаваш новите Мерцедеси с двигатели от ренота .А относно старата-никаква технология, никаква мощност, никакви двигатели и тн. Също искам да кажа ,че съм виждал w140 с проблеми в двигателя на около 150хиляди км. и като отвориш тиквата на двигателя се отчайваш:изтъркани валове!!! И междудругото като бях малък си бях обещал ,че ще имам най-новата
    Sкласа ,но все още не съм толкова изкуфял че да е чак най-новата s-класа. може би новата гега
  • 31 сдафсдфс

    4 2 Отговор
    За старите Мерцедеси, БМВ-та у Аудита чувам предимно добри неща, докато за новите Мерцедеси и БМВ-та само лоши. Може би само за Аудитата да са по-скоро добри отзивите за новите им коли. И под нови имам предвид ново от магазина, не ново от Горубляне, където всичко е леш.
  • 32 дсффсдф

    6 0 Отговор

    До коментар #16 от "Pterodaktil":

    За лизинга предимствата са че ако колата влиза през 2 месеца за основен ремонт, можеш лесно да се отървеш, и просто да я върнеш овреме. Знам 2 точно такива случая потвърдени. Другият голям плюс е застрахователното покритие че е 100% докато "не е твоя". Лихвата е малка на фона на преебаването, което можеш да избегнеш с лизин, иначе в кеш главата ти е в торбата.

    Коментиран от #33

  • 33 Azzzzzz

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "дсффсдф":

    Интересна информация, не се бях замислял за това. Би ли споделил на какви марки коли им се налага основни ремонти през 2 месеца по време на лизинг (тоест колите са в гарнация)?

    Коментиран от #39

  • 34 Господин

    3 1 Отговор
    Новата бих я взел за без пари, за да я продам :Д Майтапът настрана- новите коли от около 2002 година насам нямат никаква индивидуалност. Не можеш да разбереш Ауди ли е, Мерцедес ли е , Хюндай лие, или пък БМВ. Тотална липса на дизайн и индивидуалност както в интериора, така и екстериора и всичко това повлияно от консуматорско настроеното население. Малко "мултикултуризъм" се получава и при колите, няма отличителни черти нищо, всичко е една осреднена боза. В интерес на истината съм имал честа да се возя и карам w140 и да се возя в w222 и 223 и усещането в 140-ката е много по-различно (говорим за педантично поддържана кола). Усеща се с цялата си тежест, сила и плътност, тоест усещаш, че се возиш в Мерцедес, докато при другите го няма- без значение дали си в ново Ауди или БМВ, или Мерцедес, ако ти завържат очите и се качиш трудно ще ги различиш.
  • 35 Динко

    4 1 Отговор
    И двете коли не са за определен тип етноси, включително и българския. По същата аналогия колкото и да харесвам някои БМВ-та никога не бих си ги купил, защото 80% ги карат определен етнос, а 18% хора с кокоши мозъци. Ако живеехме в малко по-истински времена бих предложил тия коли да не се продават на Изток от Австрия.
  • 36 един от стадото

    2 0 Отговор
    гледам много романи се изписаха тука. Който има пари новата, който няма и старата му е много
  • 37 Японеца

    1 0 Отговор
    Много показателни коментари, за нивото на българските драйвери!
  • 38 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Много правилно. Поддръжката е толкова скъпа, че малко хора могат да си я позволят. Същото се отнася за БМВ 7 серия, АУДИ А8, ЛЕКСУС ЛС и тн. За Бентли и Ролс Ройс да не говорим.

    Коментиран от #46

  • 39 Николай

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Azzzzzz":

    НИСАН Кашкай 1,2 турбо бензин. На 43 000 км. износени сегменти.

    Коментиран от #40

  • 40 То това е

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Николай":

    Лошият вариант на Жигули, най-лошата кола
  • 41 Васил Левски

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "пешо":

    Е ти карал ли си най-новага ,че изказваш мнение?

    Коментиран от #42, #43

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор


  • 43 Този коментар е премахнат от модератор

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта