Last news in Fakti
20 Май, 2017 14818

Тунингован Wartburg или Lada с автомат?


  • Wartburg 353 Irmscher Немското тунинг ателие Irmscher е известно най-вече с доработките си на автомобили Opel, но през 1989-а Гюнтер Ирмшер впряга служителите си в съвършено нов проект. Специалистите на Irmscher тунинговат последния Wartburg, без да си дават много зор. Характеристиките на двигателя остават непроменени, но е монтирана нова скоростна кутия, а окачването и визията са преработени.
  • Lada 2105 Scaldia-Volga Още през 60-те години на миналия век СССР и Белгия създават съвместното предприятие Scaldia-Volga, което се занимава със създаването на по-особени версии на руски коли, предназначени за Европа. Една такава разработка е Lada-та с автоматична скоростна кутия. Освен с автомат, тази Lada 2105 разполага и с 1.3-литров двигател, който е пригоден да работи и на газ, тоест има и АГУ.

    292 гласа
    45%
    55%
    355 гласа

Коментари

  • 1 onq s konq

    24 61 Отговор
    Да се избира между тия 2 пародии на автомобили-истинска гордост на соца,е все едно да човек да избира дали да е умрял или мъртав.

    Коментиран от #5

  • 2 ЯК КАРАЧ

    40 12 Отговор
    Варбурджинито поне е по-рядък модел и по хваща окото.
  • 3 Кобрата

    33 15 Отговор
    Гласувам за Wartburg-а
  • 4 гостЯРТ

    39 10 Отговор
    Твърдо за Вартбург. Лада има над път и под път, докато Вартбург е вече много рядка машина и уникална като характеристики. Двутактов двигател има много интересен звук при ускорение, Колата има фрайлауф - техника, която тепърва започва да се вгражда, активни жлюзи на маската - само където се управляват ръчно спрямо модерните. И бе с голям клиренс и много проходим в зимни условия.

    Коментиран от #7

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор

  • 6 Тасев 95

    25 8 Отговор
    2 Брутални автмобила за онеа години, Вартбурга е пряк конкурент на БМВ Е-30 а Ладата на Мерцедес 190

  • 7 Гадина

    19 4 Отговор

    До коментар #4 от "гостЯРТ":

    Само дето този "тунингован" от Ирмшер Вартбург не е с двутактовия ами с четиритактовия 1,3 мотор на VW
  • 8 onq s konq

    1 7 Отговор

    До коментар #5 от "7777":

    Дори и така да е,не мога да го докажа.За жалост между документите за реституцията нямаше подобен.
  • 9 scar

    9 4 Отговор
    Трябваше и бмх-кс Е46 да сложат, като опция с олющено табло и повредено ГНП.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор

  • 11 ЖЖЖ

    7 8 Отговор
    Избирам Жигули 1300
  • 12 Волвар

    9 8 Отговор
    Нито едното, нито другото.

    Коментиран от #13

  • 13 Random

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "Волвар":

    А ако е с двигател от Волво?

    Коментиран от #14

  • 14 Волвар

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "Random":

    По онова време карах Шкода - това успях да купя. А сега не ме съблазняват изобщо.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта