16 Септември, 2017 16269

16 цилиндъра: BMW E32 vs Mercedes W140


  • Goldfish BMW През 1988 г. 12-цилиндровата "седмица" на BMW за малко не се прощава с флагманската си роля в гамата на E32. Тогава баварските конструктори приключват работа по проекта за 16-цилиндрова лимузина, добила известност с името Goldfish. Моторът с обем 6.7 литра развива 408 к.с., но е толкова голям, че под предния капак не остава място за радиаторите на охладителната система.
  • 800 SEL Mercedes-Benz През 1988 година инженерите на Mercedes-Benz замислят нов флагман на базата на W140 и започват работа над лимузина, която по план трябва да се казва 800 SEL. Под предния ѝ капак е предвиден за монтаж 16-цилиндров 8.0-литров двигател с индекс M160. Моторът има атмосферно пълнене и развива мощност 540 к.с.

    266 гласа
    29%
    71%
    626 гласа

Коментари

  • 1 Т.о.ш.и.б.и.я.н

    17 64 Отговор
    И иде теслата и ви оставя и двете таратаики зад нея хахахах

    Коментиран от #3

  • 2 2.0T

    10 6 Отговор
    добре де всичко много хубаво но защо
  • 3 CL500

    72 7 Отговор

    До коментар #1 от "Т.о.ш.и.б.и.я.н":

    Стига с тия електрокари... Такова ел. возило ми създава само чувство за градски транспорт, за такси или прочие, но не и за личен автомобил на човек, който харесва автомобилите. Разбира се има хора, които не влагат никакво чувство при шофиране - на тях електрокарите ще им паснат. Но за онези, който чувстват автомобила, сякаш има душа, то за тях ДВГ-то ще си остане истинското сърце на колата им.

    Коментиран от #6, #11, #18, #20

  • 4 Ванко

    22 1 Отговор
    Да особено звука на V 12 ka
  • 5 Mercedes Benz forever

    31 3 Отговор
    W140 e щяло да бъде космически кораб
  • 6 Джигит

    30 1 Отговор

    До коментар #3 от "CL500":

    На мен моя V8 ми действа терапевтично след работа и събуждащо като кафе преди работа. Не ми трябва музика, единствено музиката на мотора ми стига. Този кеф с електрокар няма как да го получа, ако ще и безплатно да се возя.

  • 7 М120

    33 0 Отговор
    Ясно е, че Мерцедес-а ще спечели повече гласове.
    Фен съм и на W140 S500 и S600 - солидни, удобни автомобили. Мисля, че това е последния проект на Бруно Сако. И последната S-класа която се проектира 10 години.

    Респект
  • 8 Мечок

    16 3 Отговор
    Мечока си е мечок!
  • 9 един с Ауди

    16 16 Отговор
    Два автомобила от поредицата" Летни лимузини"!!! За зимата им трябва просторен гараж.

    Коментиран от #10

  • 10 Бацето

    30 6 Отговор

    До коментар #9 от "един с Ауди":

    А за твойто ауди целогодишно добър сервиз...

    Коментиран от #21

  • 11 Бай Тошо

    2 3 Отговор

    До коментар #3 от "CL500":

    Що ве, на миксера или на пералнята звука не е ли по добър от колкото на чудовищата със V8, V12

    Коментиран от #16

  • 12 бмв

    4 7 Отговор
    Айде колеги с БМВ изоставаме в спора Айде и Левскарите да се включат вижде че е в синьо.

    Коментиран от #14

  • 13 волен сидеров

    12 5 Отговор
    ауди автомобил ли и или ярмомелка с ремък и фарове тип-мене гледа тебе види особено след смяна на ремъци -егати марката,след покупка всеки гледа да се отърве от нея......

    Коментиран от #15

  • 14 ///AMG

    2 0 Отговор

    До коментар #12 от "бмв":

    С друго не можа ли да подбираш гласове 😂😂
  • 15 бай Брадър

    3 3 Отговор

    До коментар #13 от "волен сидеров":

    Ко речи? Я отивай да учиш български, Болене!!!
  • 16 CL500

    10 1 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Тошо":

    Хахаха, дааа, дали звукът на центрофугата не е по-як от на мощния, ръмжащ ДВГ :-)
    Само съжалявам, че моята не е АМГ, затова и не смятам за уместно да я правя по-гръмогласна. А така с тоя двоен стъклопакет и шумоизолации, вътре не само, че не чувам тоя V8, ами дори не се разбира и, че двигателят работи. Ама така са го направили, да е и луксозно, без шум, без вибрации. Но все пак знаеш, че там пред теб нещо голямо тупти, работи, случват се контролирани експлозии :-), подаваш газ, даваш още храна на звяра и .. отлиташ :-) :-) :-)
  • 17 БМВ МЕРЦЕДЕС

    2 2 Отговор
    Колеги, бъдещето е електрическо, а тези коли никога не са излизали в производство, само някакви експерименти . V 8 е много по-добър и в двата автомобила и звука му е як.

  • 18 S 500

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "CL500":

    Няма как по точно да го кажа
  • 19 До 1996 -мечока

    6 1 Отговор
    В момента карам BMW f11 2012 , обаче гласувам за Мечока !!
  • 20 Salomondrin

    0 4 Отговор

    До коментар #3 от "CL500":

    Момчето (Salomondrin) има повече бутала в гаража си от цялата аудитория тука и пак се изпусна в гащите като усети електромагнитната ТЯГА. Вашите 'семнайсецилиндрови "чудовища" са ни повече ни по-малко от едни паркетни лъвове, верни на принципа "много шум за нищо" : D

    https://youtu.be/lFBhNEuqRVg?t=9m18s
    https://youtu.be/lFBhNEuqRVg?t=10m37s
    https://youtu.be/lFBhNEuqRVg?t=12m24s

    Тука говориме за разлика в измерения, колега, като между космоса и земята. Няма как да знаеш и да коментираш преди да си усетил. Аз имах това щастие. В порното се казва: When U go black, there's no turning back...
  • 21 гощо

    3 3 Отговор

    До коментар #10 от "Бацето":

    Бъркаш марките пич! Точно Мерцедес са най големите трошляци БМВ вървят след тях! Сменил съм доста коли от трите марки различни поколения! При Ауди нещата въвят само възходящо! Та споменатия сервиз е за Мерцедес и БМВ! Свери си часовника преди да пишеш глупости тук!

    Коментиран от #23

  • 22 Bavareca

    3 0 Отговор
    "баварските конструктори приключват работа по проекта за 16-цилиндрова лимузина, добила известност с името Goldfish. Моторът с обем 6.7 литра развива 408 к.с."Това е уникален автомобил.Мерцедесът също е хубав като фен на БМВ трябва да си призная,че мерцедесът ми харесва повече,но и БМВто е много добро.
  • 23 Джуджа

    4 2 Отговор

    До коментар #21 от "гощо":

    Един приятел има ауди А4 голяма кочина постоянно нещо дава ядове.БМВ и Мерцедес ако се поддържат добре са доста здрави и добри марки.

    Коментиран от #25

  • 24 Bobi

    2 1 Отговор
    МНОГО ПЕНСИОНЕРСКИ МЕЧОК КАТО ВСИЧКИ МЕРЦЕДЕСИ БМВ НОМЕР 1
  • 25 ААА 8

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "Джуджа":

    А аз мога да кажа същото за един приятел с БМВ 7-ма серия 2000г. дизел , и на този модел казвали последните истински здрави БМВ-та . Значи представям си какви донори на сервизите са по-новите. Няколко пъти съм го дърпал на въже до сервизи. Двуцифрен брой пъти съм му помагал с пари за ремонти. Три пъти се чупи само автоматика та го носи на Варна 3 пъти по 2 бона+ плати колата още един път.

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта