11 Май, 2019 10674

От най-продаваните коли: Golf или Corolla предпочитате?


  • Corolla Toyota Компактната японка отнема на Volkswagen Käfer титлата "Най-продаван автомобил в света" само осем години след старта на производството. Toyota бълва нова Corolla на всеки 15 секунди.
  • Golf Volkswagen 30-милионният Golf слезе от конвейера през 2013 г. моделът е традиционен лидер по продажби в Европа още от първото си поколение. Volkswagen ще представи осмата генерация през октомври.

    652 гласа
    59%
    41%
    451 гласа

Коментари

  • 1 кос

    26 10 Отговор
    колко короли има в Европа в България и в мобила
  • 2 6999999

    56 29 Отговор
    Королата се прави в Турция, за каква японката говорим? При това е по-евтина от Голфа.

    Коментиран от #8, #16, #17

  • 3 РЕАЛИСТ

    60 41 Отговор
    ТОЙОТА КОРОЛА Е НОМЕР ЕДНО И В ТУРЦИЯ САМО СЕ СГЛОБЯВА А НЕ СЕ ПРАВИ
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор

  • 5 онзи

    51 13 Отговор
    Фолксваген продават предимно в Европа и Китай....а Тойота в останалата част на света....

    Коментиран от #20

  • 6 Анонимен

    48 14 Отговор
    Голфовете бяха много корави машинки. Имах на времето голф 2 и 3. На път не са ме оставяли. Хубави и здрави машини. 3та беше от крайната производствена година - 97 със бензинов двигател 1.8, 90к.с. Бях и навъртял към 170 000 км без никави сериозни ремонти. Продадох я преди 12год. на човек, който още си я кара и в момента е на 500 и косур хиляди. Много е доволен. Където ме види кафе ме черпава

  • 7 Буко Баламата

    32 2 Отговор
    Колко струва Голф 2000г и колко Корола от 2000г?

    Коментиран от #19

  • 8 Чичо

    55 16 Отговор

    До коментар #2 от "6999999":

    Мойта Корола си е японско производство. Проверено по VIN. 1.6 бензин, 136 коня. Вече е на 10 години, 387000 км, единствен ремонт - подменено лявото огледало, счупено от вандали.

    Коментиран от #12

  • 9 Баи ончо

    23 83 Отговор
    Никога korola само GOLF и то TDI. Голфа ще я смажи от всякъде.
  • 10 XXX

    9 34 Отговор
    Коя кола е по хубава Голф или Корола ?

    По хубава е V70 или XC70 !
  • 11 Гост 2

    75 36 Отговор
    За грамотните - Корола
    За идиотите - гоуф !

    Коментиран от #45

  • 12 ar146ts

    21 8 Отговор

    До коментар #8 от "Чичо":

    Не бях чувал за тойота с 1.6 мотор и 136 к.с.Посочи ми точно годината .
  • 13 7777777

    13 23 Отговор
    Астра!!!
  • 14 Перник

    14 25 Отговор
    Е па гоуфо много ясно е

    Коментиран от #29

  • 15 Ваг бараки

    61 25 Отговор
    Самата мисъл, че някой ден мога да подкарам ФВ Голф ме депресира.

    Коментиран от #49

  • 16 PlimP

    22 2 Отговор

    До коментар #2 от "6999999":

    ако ще и на Юпитер да се прави, важното е да има качествен контрол
  • 17 Бачо

    26 14 Отговор

    До коментар #2 от "6999999":

    Да. точно така. В Турция. И е много по-надеждна от голфа. Естествено , че е японка. Само да завърша: имам корола 2006г. Карал съм и голфове.
  • 18 Бачо

    10 8 Отговор

    До коментар #4 от "123":

    Ясно е. Не си имал корола. Нямаш и голф.
  • 19 Бачо

    6 6 Отговор

    До коментар #7 от "Буко Баламата":

    Сравнявай ги от 2003 година нагоре. 2000 г . королите бяха малко
  • 20 Бачо

    16 7 Отговор

    До коментар #5 от "онзи":

    В западна европа - преобладаващо : половината таксита са тойота, половината шкоди. Изклячение - германия , англия
  • 21 Ramsezsh

    24 18 Отговор
    Голфа бих го предхочел само пред някоя зле оболудвана Дачия.
  • 22 Ваг бараки

    39 21 Отговор
    Искате ли като Стендал 17 страници да описвам един нов Голф 7ца без да се повторя? Почвам: безхарактерен, грозен, бутафорен, депресиращ, мрачен, квадратен, безидеен, адинамен, сух, надценен, преоскъпен, технологично измамен, сбъркан, ялов, жалък, изчерпан, паянтов, утрепан, недоклатен, безсмислен...

    Коментиран от #25

  • 23 моряк

    24 13 Отговор
    В Германия карат много повече Короли отколкото в Япония Голфове!!!
  • 24 Random

    11 33 Отговор
    Golf. Евтините коли на японците за нищо не стават. Вече по-спортните им са хубави, ама не могат да бият немеца.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор

  • 27 Жоро

    31 8 Отговор
    Със сигурност Королата. Да не забравяме,че е една от най-надеждните коли в света. В класациите Тойота винаги са на първите места по качество
  • 28 Алфа Ромео

    21 8 Отговор
    Между двете конфекции Тойота избирам, все пак и двете са пазарски колички и колкото по-малко се повреждат толкова по-добре, всички знаят кое е по-безпроблемното магаре.
  • 29 секира куросава

    5 3 Отговор

    До коментар #14 от "Перник":

    и кое му е ясното селчо
  • 30 търтейчо

    11 16 Отговор
    Тойота много отдавна няма нищо общо със здравина. И тя като голфа си стана - 150 000 без проблем и после друг да й бере гайлето.
  • 31 Гост

    11 22 Отговор
    Мразя конфекцията на ВАГ... но, карам често и королата и голфа.
    Истината е че голфа е много по добър, като двигател, окачване, шумоизолация, ергономия, икономия и управление.
    Королота има голям тъч таблет на таблото - и това е!
  • 32 до 31

    22 10 Отговор
    до 31. Хаха шегаджия. На ваг двигателите били по-добри. Ти въобще не си наясно. Няма по-големи боклуци от FSI и TDI след 2005г. Не гледаш ли рейтингите че ваг са на дъното по качество и надеждност
  • 33 Ваг бараки

    8 3 Отговор

    До коментар #25 от "На майка ти любовника":

    Евала чичо, за жени имаш вкус, ама за коли не!!
  • 34 Ваг бараки

    20 9 Отговор
    Закупуването на нов вагаджийски автомобил върви с пълен абонамент за посещения в безумните им сервизи с вагаджийски цени след няколко десетки хиляди километра. Както горния каза tfsi и tdi са с предварително програмиран (съзнателно и нарочно от фирмата!) живот на уплътнения, агрегати, турбото, съединител и автоматик. От мъките на шофьорчето концернът захлебва яко. Цели серии двигатели на вага, които се монтират излизат с производствени дефекти и ако си купувате тигуан или туран втора ръка си намерете връзка в официален сервиз да ви провери двигателя дали влиза в наебаните чарджове. Пластмасата в интериора им е уникална, от магазин за 1 лев явно, след 2 години се чувстваш като в дачия. Цялата "уникална" продукция на ФВ, която в европа е култ и със супер завишени цени, се продава по 2 за лев в САЩ и Китай - правете си сметката!
  • 35 ЯПОНЕЦА

    8 8 Отговор

    До коментар #4 от "123":

    Хаха смешник D4D който се слага в Raf4 не е никак куц двигател.
  • 36 Знаещ

    16 9 Отговор
    Карам четвърта година Корола 2,0 90 к.с.d4d,2002г.Навъртял съм и близо 100 000 км.Проблеми никакви,ааа забравих ...биалетка.Турска сглобка е, но е супер.Няма такава кола.Возията е в пъти по добра от каруцата Голф

    Коментиран от #38

  • 37 Минаващ от тук

    21 2 Отговор
    Аз съм доволен от Тойотата. Не съм карал Голф. Нямам база за сравнение, за да бъда честен. Всеки има различни вкусове. Да уважаваме избора си като колеги. И да внимаваме на пътя. Без излишни изхвърляния. Няма какво да доказваме. Приятно и безопасно шофиране на всички.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор

  • 39 Бай Шиле

    9 2 Отговор
    ЗАПОВЯДАЙТЕ В ДИСКОТЕКАТА В ПЕРНИК! Да обсъдим Гоуф или Тойота.
  • 40 Сави

    4 3 Отговор
    Карам Голф 7 - 2015 г. Карал съм и нова Тойота Корола 2001 година. И двете от магазина. Страхотни и двете!
  • 41 Край вече с VW !!!

    14 3 Отговор
    Имал съм тди голф(говоря за голф 6) направо ми скъса джоба от ремонти броих до към 3200лв. И после спрях ...Имал съм и 2.0 turbofsi Audi A4 за нея даже неискам и да си спомням:( приключих с одисеята ваг груп (лично мнение и опит) но,всеки си знае !

    Коментиран от #42


  • 42 Ваг бараки

    6 3 Отговор

    До коментар #41 от "Край вече с VW !!!":

    Абсурдното е, че дори нови коли стоят по сервизите поради проблеми, които се решават само с продажба. Грешки в производството на блока и елементите му. Лакомо производство на фв-боклуци през куп за грош. Но за много пари.
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор

  • 45 Моше лихваря

    3 4 Отговор

    До коментар #11 от "Гост 2":

    До прединяколко години на 100% процента за корола,но сега стози пластмасов дизайн -тип трансформърс,тотално отпада.Между другото в американските специализирани автоиздания голфа,го имат нещо като еталон в класа си повече от 10 години .
  • 46 гощо

    4 2 Отговор
    Е Голф много ясно! То тука спор няма! Едното си е кола от всякъде а другото е устройство за предвижване от точка А до точка Б!
  • 47 Жоро

    3 3 Отговор
    Учебната ми кола беше корола сега карам голф 6. По тъпа кола от королата няма. 1.9 съм и вътре беше кошара. Автомобила става само за момиченца и ниски чичковци. Голфа е отличен. Двигателя е бензин и не се чува. Возих един човек с астра г наскоро да си вземе колата от ремонт на светофар вика човек угасна ти колата, викам му не тя просто е безшумна. Карал съм и avensis 400-500 km не е лоша. Нямам нищо против toyota. Golf-а обаче ми е фаворит.

    Коментиран от #48

  • 48 Жоро

    3 1 Отговор

    До коментар #47 от "Жоро":

    Само да добавя за toyota avensis. Двигателя му го сменяха 3 пъти. Гореше масло. Човека не се остави да го разиграват и докато не спря да гори масло му сменяха двигателя... При последната смяна майстора им явно беше допуснал грешка с някаквож жило към скоростната кутия и колата го остави на пътя, добре че беше близо до сервиза. Цената за смяна на жилото беше 1000лв, беше току що изтекла гаранцията. Всички коли се чупят. Кога обаче ще ни оправят улиците да не си ги чупим сами ?..
  • 49 tyota kenefola

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Ваг бараки":

    Не се бой олигофрене , ти вече си коплексиран

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта