Last news in Fakti

17 Април, 2018 19:21 6 902 10

Наем от 1200 USD на месец за паркомясто

  • хонг конг-
  • паркомясто-
  • наем
Наем от 1200 USD на месец за паркомясто - 1
Снимка: Shutterstock

Най-скъпото място на света в сектора на недвижимите имоти безспорно е Хонг Конг. Не само жилища и офисите се продават и отдават под наем на баснословни цени. Същото се отнася и за паркоместата. Площ от 12.5 кв.м. в луксозния комплекс Ultima се отдава под наем срещу 1270 USD на месец. Това е с 25% повече в сравнение със същия месец на 2017 г.

Подобен наем дори надвишава, макар и с малко, рентата на жилище в някои райони на Хонг Конг. В района на Монг Кок в комплекса Cheung Wang гарсониера от 22 кв.м. може да се наеме срещу 1100 USD на месец, сочат данните на агенция Centaline.

Причината за високите цени в Ultima е, че там търсенето значително надвишава предлагането. На територията на комплекса има едва 370 паркоместа, а броят на жилищата е 527. Това означава, че едва 70% от наемателите могат да си наемат място за паркиране на автомобила, а хората, които могат да си позволят наем на това място разполагат със значителни средства и повечето от тях имат по два автомобила.

Комплексът все още е в етап на строежи ако някои иска да си купи паркомясто там трябва да даде 631 000 USD. За същата сума в Хон гКонг може да се купи жилище от 27.5 кв.м. в комплекса Lime Stardom в района Монг Кок.

Хонг Конг продължава да държи първото място по най-скъпи наеми на паркомясто. През юни 2017 г. беше купен подобен имот срещу сумата 664 260 USD в комплекса Upton в западната част на Хонг Конг Сай Ин Пан.

През първото тримесечие на текущата година са били сключени сделки за паркоместа на обща стойност 460 млн. USD, което е с 2.2% повече в сравнение със същия период на 2017-а. Броят на сделките обаче е спаднал с 12.8%, до 2113 броя.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 по света и у нас

    22 6 Отговор
    И в София така, ще стане мдааа !!! Кметицата се грижи усилено това да се получи нестроейки паркинги и въвеждайки сини,зелени, пенбени зони !

    Коментиран от #6, #9

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Ироничен

    7 1 Отговор
    Хората обикновено питат кой колко взема. Важно е, но е важно и какво може да си позволи с тези пари. Тук имам три апартамента с обща площ 220 квадрата, в Хонконг средняците живеят в гарсониера.

    Коментиран от #10

  • 4 Кофти

    16 0 Отговор
    Светът не отива на добре...
  • 5 Къртев

    7 0 Отговор
    27, 5 кв/м жилище за 631 000 $? Скъпичко е! Какво е това жилище 27,5 кв/м. Колиба за куче ли?
  • 6 citizen

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "по света и у нас":

    Да се върне-Софийското жителство,че след 10-15г. в София ще започнат строежи и върху покрива на президентството.
  • 7 Мюнхен

    6 2 Отговор
    Във Виена имот не могеш за купиш или продадеш , ако няма сме паркоместа към него.Закон. В Париж не можеш да живееш, ако си от Ница. Трябва да имаш работа в Париж за да наемеш жилище. А работа не можеш да намериш, ако нямаш жилище. Затворен кръг. В София 7 милиона ще станем.
  • 8 Мюнхен

    1 1 Отговор
    Във Виена имот не можеш за купиш или продадеш , ако няма две паркоместа към него.Закон. В Париж не можеш да живееш, ако си от Ница. Трябва да имаш работа в Париж за да наемеш жилище. А работа не можеш да намериш, ако нямаш жилище. Затворен кръг. В София 7 милиона ще станем.
  • 9 гост

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "по света и у нас":

    Е добре, няма достатъчно паркинги, защото се строят сгради с 20 апартамента и 5 паркоместа. Другите 15 коли отиват по тротоарите, полянките и в калта. Затова са отговорни местните архитекти и те трябва да отговорят на въпроса как се дава разрешение за жилищна сграда без възможност за паркиране, без подземен паркинг или осигурено място в близост до сградата.
    От друга страна паркингите на метростанциите са празни и са по-евтини от паркиране в зоните, но не се използват за облекчаване на транспорта, каквото е тяхното предназначение.
  • 10 Реститутка

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ироничен":

    Къде в Люлин ли?