1 650 0

Верига открива 300 хотела за една година

Маrrіоtt ударно стъпва на азиатския пазар

Верига открива 300 хотела за една година
Снимка: Shutterstock

Световната хотелска верига Маrrіоtt стъпва ударно на най-големия пазар в света – азиатския, откривайки 300 хотела до края на 2020 г. По този начин броят на обектите ѝ на континента ще се увеличи от 700 на 1000. Над половината от предвидените за отваряне хотели ще бъдат в Китай. Другите два пазара, на които ще наблегне веригата са индийския и индонезийския.

Конкуренцията обаче ще е голяма, предупреждават специалисти, а причината е, че местните играчи също набират скорост и разширяват мрежата си. Така например, OYO увеличава броя на стаите си с бързи темпове, като тя също залага на китайския пазар. В Япония работи в партньорство със SoftBank.

„Дo 2023 г. целим дa бъдeм нaй-гoлямaтa и пpeдпoчитaнa xoтeлcĸa вepигa в cвeтa", зaявявaт oт ОYО. Борбата с Маrrіоtt обаче ще е доста ожесточена, тъй като последната преди 2 години се обедини със Ѕtаrwооd Ноtеlѕ & Rеѕоrtѕ. Така се създаде нaй-гoлямaтa xoтeлcĸa гpyпa в света.

До 2020 г. трябва да бъде готов и българският хотел от веригата Маrrіоtt, който ще е и най-високият в София. Инвестицията е на стойност 110 млн. лв.


Напиши коментар:


Публикувай