7 784 10

Световна верига с революция в магазините си

H&M променя коренно концепцията си

Световна верига с революция в магазините си
Снимка: Shutterstock

Вторият по големина търговец на дрехи на планетата – шведският H&M, започва с тотална промяна. Тя ще започне от централният офис на модния гигант в Стокхолм. Там няма да могат само да се продават дрехи, а ще се предлагат услуги като шиене на лепенки, наемане на парти рокли, а ъгловите пространства ще се превърнат в салони за красота.

Основната причина за промяната, е че колкото повече хора пазаруват онлайн, толкова повече големите магазини са все по-малко необходими. Целта е т.нар. „мъртъв капитал“, какъвто се явяват физическите магазини, да се превърнат в места за утвърждаване на марката.

Ръстът в онлайн търговията намалява нуждата от физически магазини. H&M вече затвори 350 магазина, от общо 5000 в цял свят. През текущата година модната верига предвижда да се разшири със 100 нови физически магазина.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 18 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Рашка с прашка

    28 0 Отговор
    Както обикновено, неграмотните "журналисти" използват Гугъл преводач.
  • 2 Много полезна информация браво

    25 3 Отговор
    Местя го в името на Н&М 😂
  • 3 Фактъ

    39 13 Отговор
    Клошарски магазин . Дрехите им за нищо не стават .
  • 4 Яна

    23 1 Отговор
    Малко по малко и дрехи няма да трябват всички по къщите и живот онлайна, как пък не.
  • 5 Нямам срам

    3 3 Отговор
    H&M е скрито лого на двама души от ВСВ сетете се кои са ... всичко е прикритие ...
  • 6 040421

    8 1 Отговор
    ПОРЪЧАХ СИ ОБЕЗЦВЕТЯВАНЕ НА КАФЯВАТА ТОЧКА И ВЕДНАГА МИ ОТГОВОРИХА ЧЕ АКО ГЛАСУВАМ ЗА ГЕРБ ЩЕ МЕ ОБСЛУЖАТ БЕЗПЛАТНО !
  • 7 Гост

    7 1 Отговор
    Това какво общо има с имотите? Статията е за раздел бизнес.

    Коментиран от #8

  • 8 Ако наистина

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    не виждаш връзка между затваряне на търговски площи и спадане на цените на наемите (оттам и на имотите), не се врѝ където не ти е мястото... Това, че тази марка продава дрешки за подрастващи от най-нискокачествени материали е едно. Съвсем друго е корелацията, за която пишат в статията.
  • 9 Интернет

    3 0 Отговор
    Търговията не е съвсем удобна. Не е като да облечеш дрехата и да се погледнеш в огледалото на какво приличаш.
  • 10 7766

    4 0 Отговор
    Цитат: „Тя ще започне от централният офис...“ Тя няма как да започне от централнияТ офис. Може да започне само от централниЯ такъв. Безграмотници жалки.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.