2 864 20

Собственикът на 5-те кучета, разкъсали човек, остава в ареста

В съдебната зала подсъдимият отрони, че съжалява за случилото се

Собственикът на 5-те кучета, разкъсали човек, остава в ареста
Мария Атанасова

Собственикът на петте кучета, нахапали до смърт 39-годишен мъж край село Владо Тричков, остава в ареста.

Според съда има опасност Й. К. да извърши нови престъпления.

В съдебната зала стана ясно, че подсъдимият многократно е предупреждаван да вземе мерки спрямо агресивните кучета, но безрезултатно.

Цитиран от БНТ, самият Й. К. заяви, че трагедията е огромна и съжалява за случилото се.

България
Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 4 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Townboy
    Отговор
    1 15:06  10.06.19
    Сега да му дадат 20 години в пазарджишкия да съжалява на спокойствие!
  • Кучкара
    Отговор
    2 15:15  10.06.19
    Типчния бг.простак, правили са му 100 забележка обаче дебила не вдява като стане белята казва че мн. съжалява!
  • Boxer
    Отговор
    3 15:23  10.06.19
    Да се въведе застраховка гражданска отговорност за кучета. Според големината на кучето : малко куче 100лв/ г, огромен звяр 500 лв/ г. Обезщетенията да се изплащат на пострадалият по 10 000 лв на ухапване. При смърт 100 000 лв за роднините . Като застрахователите първо изплащат обезщетенията в рамките на една седмица. В случай че собственикът е разхождал кучето без наморник и каишка, застрахователя пак изпалща сумата на жертвата, но за две седмици си възстановява сумата с лихвите чрез ЧСИ. Имаш ли куче ще си плащаш! Кучето , както и колата НЕ са задължитеони за притежание!

    Коментиран от #4, #10


  • 4 15:25  10.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 5 15:28  10.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Нео
    Отговор
    6 15:30  10.06.19
    Законодателството ни по отношение отглеждането на домашни любимци е непълно и слабо. Поради тази причина ще има хора с интелект по-нисък от този на животните които отглеждат и за съжаление убийствата ще продължат!
  • Boxer
    Отговор
    7 15:33  10.06.19

    До коментар #4 от "Бесен Язовец":

    Ако едно Кане Корсо ти разръфа кожухчето, друга песен ще запееш!

    Коментиран от #9

  • 8 15:38  10.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Кане Корсо
    Отговор
    9 16:19  10.06.19

    До коментар #7 от "Boxer":

    Като стопанин на куче от тази порода, мога да ви кажа, че никога досега не съм го виждал да проявява агресия нито към хора, нито към животни. Ръмжи само по цигански каруци. Гледам го от 40-дневна възраст, досега 3 години. Яде по 3 кила храна на ден, може би затова не е грам агресивно, дори котките не закача. Единствено се агресира, когато го оставя да пази бебето в количката и някой непознат посегне към бебето, може и ръката да му отхапе, но само в краен случай, вероятно защото е куче-пазач. Въпросните екземпляри със сигурност са били оставени гладни за дълъг период от време, или нахапания е бил циганин. Дори и кучетата ги различават. Собственикът трябва да си понесе последствията за безотговорността си

    Коментиран от #13, #14

  • Правилно
    Отговор
    10 16:20  10.06.19

    До коментар #3 от "Boxer":

    Имаш доста минуси и не мога да разбера защо?! Абсолютно си прав, може би сумите трябва да са доста по-големи, а собственикът да бъде съден така сякаш той е извършителя. Апропо в "белите" страни е така!
  • знаем те тебе
    Отговор
    11 16:21  10.06.19

    До коментар #4 от "Бесен Язовец":

    Този бот му сменяйте името, че се изтърка.
  • 12 17:01  10.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Като хищниците
    Отговор
    13 17:26  10.06.19

    До коментар #9 от "Кане Корсо":

    Като човек гледал цял живот кучета , преди това дядо, баща , те съветвам най- приятелски - Спри да гледаш кучета , не осъзнаваш , че си в опасност , може би , точно ти не , но други около теб- да. Първото най -важно правило в отглеждането на куче , е да не му се предоверяваш , и в главата ти винаги трябва да свети "червена лампа" . При теб тя не" свети " , а плачевни примери - бол. И после- Какво стана , то беше толкова добро , играеше си с децата , бъркаха му в гъ.. и устата , а то седеше , и кротуваше. Ти децата и кучето сте част от една глутница , кучето приема , че ти си алфа- водача и обикновено кротува , но се случва понякога, кучето да опита да установи контрол , по свой кучешки начин, а той не винаги е добър.

    Коментиран от #16

  • Boxer
    Отговор
    14 17:34  10.06.19

    До коментар #9 от "Кане Корсо":

    Според мен, хората които гледат малки породи кучета търсят емоционална връзка. Хората които гледат зверски породи ги имат или за защита от крадци или за да демонстрират лайфстайл. Ти, предполагам, го имаш за защита от крадци. НО, напоследък има много случаи, на обири докато кучето и собстеника са в къщата, без да разберат. Има някакъв метод за успокяване и кучето става безполезно. Така, че освен тва куче да го храниш всеки ден с 3кг и така, докато някой ден , недай си, те вкара в беля. Освен против някой пройдоха или наркоман (дето и ти ще го прогониш), няма да ти помогне. Особено срещу цигани и професионалисти. Казвам ти, имат нещо, храна ли, звуково устройство ли, не знам, но ги кротват, докато обират. Така че освен за демонстрация на лайфстайл и всяване на страх у хора, които не са заплаха, за друго зверските породи не стават.
  • Гост
    Отговор
    15 18:04  10.06.19
    Той трябва да изгние в затвора.Кучета от такава порода трябва да се водят с наморник и да не се пускат в никакъв случай на свобода.И въпреки,че един път са го изгонили и въпреки оплакванията и забележките той не е направил нищо по въпроса,а сега казва че съжалява,за да не го вкарат в затвора наглеца.

  • Прав си
    Отговор
    16 18:07  10.06.19

    До коментар #13 от "Като хищниците":

    Но донякъде. Като растеше се опита да доминира, но му пресякох ентусиазма веднага. Сега си знае мястото много добре, никога не му се доверявам на 100%, само съм го изпробвал как ще реагира, все пак животно е и то роднина на вълка, а не на овцата. Но ако му се обръща достатъчно внимание - разходки, игри, обучения, кучето е мирно като котенце.

    Коментиран от #18, #19

  • Ник Гешев
    Отговор
    17 23:15  10.06.19
    като сте го прибрали вече не го пускайте никога ,момчето е болно нали му виждате снимката да работи в затвора и да се храни до живот
  • 18 06:23  11.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Public Owner Sofia SkinHead 14 88
    Отговор
    19 12:20  11.06.19

    До коментар #16 от "Прав си":

    Котенцата хич не са мирни и безобидни животни. По-важното е че ти чета глупостите и се чудя що за олигофрен си да пишеш по статия с изяден от такива кучета човек как си бил гледал такива и видиш ли били най-безобидните на света и тем подобни. Случая ясно показва колко са безобидни, а кучкари като теб са за смъртна присъда.
  • 20 14:26  11.06.19
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай