От „Български пощи“ предупреждават за разпращане на нов вид фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на дружеството.
В тях се информира „получателят на пратка“, че е заявен грешен адрес на доставка и за да се коригира адресът, клиентът трябва да заплати определена сума.
„Български пощи“ обръща внимание, че не изпраща тези съобщения, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка, освобождаване от митница, корекция на адрес и др., не провежда анкети или игри, не раздава награди, и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта.
Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 6 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Пурко
Коментиран от #2, #6
17:45 12.04.2021
2 БългарскиПощи
До коментар #1 от "Пурко":
Говориш така, защото никога не си ги ползвал. Получавал съм от Български пощи над 300 доставки и никога нищо не е липсвало, да напоследък ходя до тях да си взимам нещата, но това за мен е по-добрия вариант, защото не седя по цял ден вкъщи.Коментиран от #5
17:47 12.04.2021
3 Боклук
18:57 12.04.2021
4 Пурко
Коментиран от #7
19:03 12.04.2021
5 Антонн
До коментар #2 от "БългарскиПощи":
Aми те ако бяха много читави нямаше да има Е....,С....,Д.. и др.Пратки от А.. Е..... идват по тях,но там е друго и се чака 20-30дни.
Вътрешни пратки най много да получиш честитка от К.. .
Аз лично като намеря малко листче от рециклирана хартия в пощенската кутия.Директно го хвърлям не съм го получил,и не ме интересува за какво е.Абсурд на имейл да отговора,как се лъжат хората направо не знам.
19:03 12.04.2021
6 Пурко
До коментар #1 от "Пурко":
Този Пурко не е автентичния и оригинален Пурко!!! Но се радвам че имам последователи и имитатори!19:06 12.04.2021
7 Този коментар е премахнат от модератор.