В днешни дни традиционните символи на успеха – притежанието на апартамент или скъпа кола – не са толкова актуални. Това сочи проучване, направено в САЩ, пише Bright Side.
Изследването е стигнало до извода, че младите хора все по-рядко купуват собствени жилища или автомобили. Те залагат все повече на удоволствията и преживяванията.
Във времена, в които младите работещи хора често сменят работата си, е по-практично да инвестират в преживявани, екстремни спортове и пътувания.
Ако навремето е било престижно да притежаваш къща, то сега младите предпочитат да обиколят света, да инвестират в други посоки, показват данните.
Новите преживявания и пътешествия са тъждествени и на нови приятелства, запознанства, спомени.
Хората вече не искат просперитет и стабилност – всичко, от което се нуждаят, е гъвкав график, финансова и географска независимост.
„Форбс“ посочва, че модерните хора сменят работата си средно на всеки три години. И докато дадена вещ може да бъде загубена или открадната, то никой не може да открадне спомените ви.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА