4 155 0

На жените им липсва желание за секс

Пет естествени начина, с които ще увеличите либидото си и ще възродите страстта във връзката си

Снимка: Shutterstock
Снимка: Shutterstock
Венелина Маринова

Милиони жени страдат от липса на желание за секс след 50-годишна възраст, се казва в нов доклад, а повече от половината заявяват, че това е нещо, за което се притесняват да говорят.Причините за това, посочени в проучването, са остаряването, менопаузата и липсата на енергия.

Предлагаме ви пет топ съвета от експерти за това как да повишите либидото си по естествен начин:

Движете се!

Лошото кръвообращение може да доведе до застой на енергия в тялото, което влошава проблема с ниското либидо.

Добрият приток на кръв е от жизненоважно значение за възбудата, а един от начините да се увеличи притокът на кръв е чрез повече движение.

"Опитайте се да включите поне 20 минути кардио упражнения в ежедневието си", казва диетологът Шона Уилкинсън от superfooduk.com. "Може да е просто бързо ходене, скачане на мини батут или посещение на фитнес. Добрата хидратиратация също е важна, затова е нужно да се пие много вода и билкови чайове, както и да се консумират плодове."

2.Яжте босилек!

Тази вкусна подправка е най-популярна като част от италианската кухня, използва се в сосове, върху салати или пица. Но босилекът има някои неочаквани ползи, а именно, че той може да стимулира кръвообращението и да увеличи сексуалното желание. Ароматът на босилек се смята за афродизиак.

"Босилекът може да помогне за подобряване на кръвообращението, да стимулира сексуалното желание, както и плодовитостта", казва диетологът Касандра Бърнс. "Добавете малко пресен босилек в салатата и повишете лесно либидото си!"

3. Избягвайте стреса!

Стресът се смята за ключов фактор, когато става въпрос за загуба на либидото.

Когато тялото произвежда хормони на стреса, то не произвежда хормоните, отговорни за увеличаване на сексуалното желание.

"Тялото ви винаги ще даде приоритет на производството на хормоните на стреса пред всичко останало. Проблемът е, че в прекалено напрегнатия ни професионален и личен живот, ние постоянно произвеждаме тези хормони и често не позволяваме на телата ни да произвеждат други, като полови хормони например ", казва Шона.

Магнезият е известен като "успокоително от природата" и може да помогне за отпускане на мускулите и нервите. Включете повече богати на магнезий храни в диетата си, като тиква и слънчоглед, риба и зелени листни зеленчуци.

4.Ароматът на успеха

Ароматерапията има много предимства, когато става въпрос за релаксация.Но правилните масла могат да допринесат и за увеличаване на желанието и стимулиране на либидото.

"Релаксиращите и стимулиращи етерични масла могат да ви помогнат да влезете в настроение", казва Мерилин Гленвил, експерт по естествено здраве.

"Поставете няколко капки релаксиращо масло от лавандула в лампа за ароматерапия, намалете осветлението и се отпуснете. Като алтернатива, опитайте и чувствен масаж с ароматерапия. Капнете 15 капки лавандулово етерично масло в 30 мл масло от сладък бадем и помолете партньора си за масаж. Или пък добавете пет капки лавандулово масло в топла вана."

5. Яжте шоколад!

Ако ви е нужно добро оправдание да хапнете шоколад, ето какво може да бъде то: няколко парчета висококачествен тъмен шоколад ще внесат любовен тласък в живота ви. Проучванията показват, че шоколадът може да подобри настроението ви и да прогони стреса.

"Ключът тук е да се избере висококачествен тъмен шоколад с 60-70 % какао", казва Касандра."Той съдържа високи нива на хранително вещество, наречен фенилетиламин, което помага за релаксация, но и събужда хормоните на щастието."



Напиши коментар:


Публикувай