Миналата седмица Джулия Беърд в „Ню Йорк Таймс” призова жените над 40-годишна възраст да игнорират модните съвети относно това, което може и не може да се облича над определена възраст. Стотици жени на 40+ в знак на солидарност започнаха да публикуват в социалните мрежи свои снимки с тениски с надпис „Old is the new black” ("Старото е новото черно"). Тяхното послание е, че облеклото е въпрос на стил, не на възраст.
"На жените им е омръзнало да слушат, че като навършат 40 г. трябва да се свият в черупката си и да изглеждат „нормално”. В интернет виждаме жени над 40-годишна възраст с диадеми, пайети, леопардов принт, високи токчета и цветни рокли, които изглеждат щастливи и доволни от себе си," коментира авторката реакцията в социалните медии.
"Жените след 40-годишна възраст са жени със стил, интелигентни, платежоспобни и търсят дрехи с високо качество, те не искат да им се казва какво могат и какво не могат да обличат на определена възраст. В днешно време границите между поколенията са замъглени, а стилът няма възраст." категорична е Джулия Беърд.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА