1 423 0

Няколко съвета за по-добър сън

Правилното спане е от голяма важност за здравето на организма

Константин Карагьозов

Не пийте кафе или енергийни напитки шест-седем часа преди сън и се опитайте да не консумирате два часа преди да отидете в леглото. Така тялото ви ще се успокои максимално и ще му бъде осигурена нужната хармония за почивка.

Опитайте се да се уморите през деня. Ако се отдавате на мързел или следобедна дрямка и не се натоварвате достатъчно психически и физически, много трудно ще намерите пътя към дълбокия сън през нощта. Организмът има нуждата да хаби енергия, за да си я набавя, докато по време на сън, но не изпадайте в другата крайност - преумората.

Вечерен душ или вана ще разтоварят и успокоят максимално тялото. Ваната действа по-добре, но дори да нямате подобна в банята, горещият душ също би помогнал.

Чист въздух. Той е особено важен за пълноценния сън и почивката на мозъка. Кислородът ще ви накара да се чувствате като нов човек на сутринта.

Разходка или секс преди сън. Подобни занимания са ключът към дълбок и здрав сън. Разходката ви разтоварва, а сексът ви изтощава и ви зарежда с положителна енергия.



Напиши коментар:


Публикувай