1 758 1

Правила за успешна диета през зимата

Венелина Маринова

През зимата обикновено качваме по някой килограм, тъй като храната е по-тежка и съдържа повече мазнини. За да успеете да отслабнете през зимата, следвайте следните правила и няма да имате проблеми, съветват от otslabvane-dieti.net.

Да се прави диета за отслабване през зимата е по-различно, отколкото през лятото, тъй като храните са по- различни. Чрез следните 5 стъпки обаче, няма нито да гладувате, нито да ви е студено, докато отслабвате.

1. Хранете се по 6 пъти на ден.

Една от успешните форми на диета е да се храните през 3-4 часа. По този начин ускорявате метаболизма и топите по- бързо мазнините. Възползвайте се от супите! Не само ще сте сити, но и ще пречистите организма си.

2. Яжте фибри.

Наблегнете на шушулковите култури – леща, соя, нахут, бакла. Също засищат много и помагат за изхвърлянето на вредните вещества от тялото.

3. Чайовете

Чаят задължително трябва да присъства във вашата диета за отслабване през зимата. Най- добре изберете билки, известни с отслабващите си свойства – хем ще сваляте килограми, хем ще ви е топло.

4. Яжте плодове

Плодовете са задължителни а всяка диета. Изберете сезонни плодове и ги яжте на закуска и между храненията.

5. Включете семена

Семената на някои растения много помагат за отслабването – включете в храненията си лъжичка ленено семе, мая, житни зародиши, семена от чия.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Пацик
    Отговор
    1 15:02  01.12.16
    Вени, нахраних се, та ще напишеш ли някоя статия "само за жени" вече?

Напиши коментар:


Публикувай