34 380 27

Най-сетне НАСА е готова да каже истината за извънземните (ВИДЕО)

Милена Трачева

Вманиачените по теорията на конспирацията и съществуването на извънземни същества тук, на земята, винаги са вярвали, че НАСА отдавна е осъществила контакт с малките зелени човечета. Но дали американската космическа агенция е готова да признае подобно нещо?

Много други планети в необятния Космос може би са дом на интелигентни форми на живот, зародили се много преди ние да се появим на Земята. Официални и достоверни доказателства за това обаче, все още никой не е представил.

Според видео, публикувано наскоро в YouTube канал, свързан с хакерите от Anonymous (Анонимните), от НАСА са готови да направят точно това признание и то съвсем скоро. Видеото, публикувано преди седмица, вече е било гледано от над 1 800 000 души, като броят им се е увеличил с милион само през последните 24 часа.

Хактивистите твърдят, че НАСА тихо ни е подготвяла за този момент с намеци, че „извънземните идват“ в последните си съобщения. Анонимките се позовават на изследвания и информация, събирани от астрономи и изследователи, както и на няколко открития на американската космическа, оповестени наскоро.

Според тях това съобщение ще се отнася до някакви скучни микроорганизми, които обаче, може да се окажат напълно интелигентни извънземни форми на живот, точно като в научнофантастичните филми.

Групата се позовава на коментари, направени от Томас Зурбухен, представител на НАСА, който направи няколко много обнадеждаващи обобщения в тази посока, по време на конгресно изслушване през април, озаглавено "Напредък в търсенето на извънземен живот".

"Нашета цивилизация е на ръба да открие доказателства за извънземен живот в космоса. "Последните постижения на НАСА, като откриването на водород на спътника на Юпитер Енцелад и обещаващите резултати, които екипът на „Хъбъл“ направи, като откриването на океани на повърхността на юпитеровата луна Европа, са обещаващи признаци, че сме по-близо от всякога до откриването на доказателства за извънземен живот", заяви тогава Зурбухен.

"Имайки предвид разнообразните дейности и мисии, които специално са насочени да търсят доказателства за извънземен живот, ние сме на прага да направим едно от най-дълбоките, безпрецедентни открития в историята на човечеството", заяви още той.

САЩ

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Ванко
    1 14:01  27.06.17
    Браво на НАСА! Във вас е надеждата на човечеството и съвременния свят.
  • Джон Смит
    2 14:05  27.06.17
    Дявола ще ви покаже НАСА!
  • onq s konq
    3 14:34  27.06.17
    Извънземни няма защото само на земята има кислорот!!!Това и лапетата го знаят!!!

Коментиран от #6, #10, #11, #17, #20, #22

• спържаро
    4 14:47  27.06.17
    Кво толкова се превъзнасяте по тая наса !? Бъдещето е в частните високотехнологични компании като SpaceX и Virgin Galactic.

• един
    5 15:09  27.06.17
    Е АДЕ ДЕ, КАЖЕТЕ НЕЩО КОНКРЕТНО. АМАН ОТ НАМЕЦИ И ДОГАДКИ.
  • ТОДОР СТОЯНОВ
    6 21:45  27.06.17

До коментар #3 от "onq s konq":

ОНЯ, ОСТАВИ ГО ТОЗИ КОН ВЕЧЕ И ВЕДНАГА СЕ ВРЪЩАЙ В УЧИЛИЩЕ!!!"КОСЛОРОТ"...ТИ СИ "НЕГРУМОТЕН' ВЕ МАЙНА...
  • Баси
    7 22:55  27.06.17
    И м...лите са на земята щот има кислород. И да знаете че не се казва кислород а въздух . Само кислород има в болницата. Ама те извънземните от къде да знаят, лашкат кислород и тва е .....
  • Вааа
    8 23:21  27.06.17
    Корнелия Нинова им е била на гости и ги е отворила колко е весело на неината планета и ако могат да поправят чинията на Бузлуджа ще ги вземе на планетата БСП

• Romeo
    9 23:27  27.06.17

До коментар #4 от "спържаро":

SpaceX е толкова частна компания колкото и CIA. Всички пари на SpaceX и Tesla идват от американската държава, а не виждам как Америка може да влага пари в нещо което не е тяхно.
  • Dundi
    10 08:02  28.06.17

Научи се да пишеш грамотно бе бастун пишете кислород
  • Dundi
    11 08:02  28.06.17

Научи се да пишеш грамотно бе бастун пишете кислород
  • МАРИ
    12 08:18  28.06.17
    Кислородът е жизнено необходим за живота на нашата планета. Но дали и за другите светове е така? Нашите представи и знания са ограничени спрямо технологичните възможности на други цивилизации. И моля ви, нека неграмотни и неуки хейтъри да не се излагат с изказвания, че ще станат за смях и на извънземните, ако все пак ги има. то на училище не е ходило, два реда не е прочело, ама и то да се изкаже! за тебе говоря, "кислорот".

• Крал Мас
    13 14:49  28.06.17

До коментар #8 от "Вааа":

"Един призрак броди из Европа. Това е признакът на комунизма."
  • Мангава тут Мангава
    14 16:00  28.06.17
    Като гледам колко ''кислоротИ'' има на планетата дето виреят без мозък цял живот, наистина почвам да вярвам в това, че има извън земни. И скоро се надявам, да дойдат да ме закарат, че тука не се издържа, ще взема да затъпея и аз...
  • 15 09:28  29.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Врачански пустиняк.
    16 20:55  01.02.18
    Четете: да си напише човек мнението не е само за грамотни. Има много ученици с отличен успех ама за нищо не стават.
  • Бесен съм
    17 23:04  22.02.18

До коментар #3 от "onq s konq":

Абе ти в час влизал ли си? Кислорода е елемент създаден при формирането на слънчевата система. Само в нашата галактика има милиони системи. Как откри, че само на Земята има кислород. И още на земята има организми които не се нуждаят от кислород за да живеят.
  • Дикембе Мутомбо
    18 14:48  25.02.18
    Публикувано във факти.бг: Томас Зурбухен, представител на НАСА, който направи няколко много обнадеждаващи обобщения в тази посока ================================== Хич не е обнадеждаващо да има извънземни "наблизо", защото е твърде възможно да са по-развити от нас в сравнително "младата" ни система. Особено, ако планетата им предстои да стане супернова, директно ще си вземат еднопосочен билет до Земята... Човечеството има далеч по-големи предизвикателства от Кюрдистан или Северна Корея и вместо да се обедини за решаването им е все по-фрагментирано, пък и профанизирано.
  • Да да
    19 21:30  27.02.18

До коментар #8 от "Вааа":

Тя чинията е копие на извънземна такава и там още ходят от ДС да осъществяват връзка :)))
  • Edin1
    20 23:02  08.04.18

До коментар #3 от "onq s konq":

Има организми, които не използват кислород, а и защо трябва всичко да оприличаваме със себе си!?
  • Ник
    21 09:34  29.04.18
    Този пиар продължава вече десетилетия и нищо.
  • 6ти коментар
    22 19:14  29.04.18

До коментар #3 от "onq s konq":

5 отговора?! Добре де коментиращи, толкова ли не може да схванете иронията и гаврата в коментарите и правописът им, че им и отговаряте?! Трагедията е пълна! А човекът искрено се забавлява с вас. Хахаха
  • Извънземно
    23 18:01  09.05.18

До коментар #12 от "МАРИ":

Има ги ве БУТАТ са! Оня ден видях едно "извънзоБно" лапаше дУнер със Айрянче !

• Бемве
    24 18:05  09.05.18
    Аве начи каам ти, оня ден с чичо Гошо пийм кафе и глеам една чиния прелита!
  • Виго