4 552 4

Извънземни ли? О не, НАСА не е откривала никакви извънземни

Американската агенция за космически изследвания опроверга Анонимните

Снимки: shutterstock
Милена Трачева

НАСА обяви, че не е намирала нито извънземни форми на живот, нито реални доказателства за съществуването им, с което разочарова хиляди, а може би дори милиони фенове на НЛО по цял свят.

Изявлението на американската агенция за космически изследвания се появи, за да опровергае хакерската група Anonymous (Анонимните), която вчера категорично обяви, че НАСА най-сетне е на път да обяви откриването на извънземни форми на живот.

Феновете на теорията на конспирацията вярват, че НАСА от години знае за съществуването на извънземни и дори е осъществила контакт с тях преди няколко десетилетия. Но агенцията винаги е отричала това.

Снимки: shutterstock

Видео, за което се предполага, че е публикувано от анонимната хакерска групировка Анонимните, даде храна за въображението на милиони хора, с твърдението, че НАСА е "на ръба" да разкрие пред света осъществяването на първия контакт с извънземна цивилизация.

Въпреки че, до сега космическата агенция винаги и подминавала подобни гръмки изявления за извънземни, този път реши да отговори и да заяви, че скоро няма да провежда пресконференция, за да говори малки зелени човечета.

Д-р Томас Цурбухен, ръководител на научната дирекция на НАСА във Вашингтон написа в социалната мрежа Туитър, че: "Противно на някои твърдения, НАСА не е планирала да прави изявление относно извънземни форми на живот. И все пак д-р Цурбухен даде мъничка надежда на изпадналите в униние и отчаяние НЛО фенове, като посочи, че многобройните мисии на НАСА в някакъв момент могат и да открият живот извън нашата планета.

"Сами ли сме във Вселената? Все още не знаем, но имаме мисии, които могат да ни помогнат да си отговорим на този фундаментален въпрос", написа той в следващ си пост.

САЩ

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 20:13  27.06.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Rds
    2 22:30  27.06.17
    Боли ме средния крак
  • неслучаен
    3 07:57  30.06.17
    ами толкова по-зле за НАСА, толкова пари потрошиха пък нищо не намериха, срам !!
  • опала
    4 08:01  30.06.17
    начи, как да ви кажа, лежа си една вечер и зяпам през прозореца и хоп летяща чиния преминава и намига една такава!!! Безплатно ! а тия - то не бяха телескопи, ракети, сателити, совалки и нищо.... тея пари дето ги потрошиха да ги дадат сега на мен!!! аз ги открих!

Публикувай