7 995 6

3 съвета, които ще ви отърват от коремните тлъстинки (ВИДЕО)

Снимка: shutterstock
Снимка: shutterstock
Милена Трачева

Натрупванията от мазнини в коремната област не са просто естетически проблем, те са предпоставка за множество сериозни заболявания.

Смята се, че обиколка на талията над 102 см. при мъжете и над 88 см. при жените е коремно затлъстяване. Това е предпоставка за диабет и сърдечно-съдови заболявания.

Ако обаче, спазвате правилен хранителен режим ще се справите с премахването на мазнините около корема и ще подобрите здравето си.

Вижте 3 съвета, които да ви помогнат в битката с коремните тлъстинки:

Намалете приема на прости въглехидрати

Простите въглехидрати — бял хляб, рафинирани зърнени храни и сладки изделия са с високо съдържание на калории. Те се свързват с натрупването на коремна мазнина. Заменете обикновените въглехидрати със сложни въглехидрати — пълнозърнеста паста, плодове, зеленчуци.

Яжте повече плодове и зеленчуци

Плодовете и зеленчуците са здравословна алтернатива на простите въглехидрати. Диетата, богата на плодове и зеленчуци, е подходящо детоксициращо средство и отличен природен метод за намаляване на излишните килограми.

Плодовете и зеленчуците подобряват кръвното налягане и храносмилането, повишават имунната система, състоянието на кожата и косата.

Ограничете напитките, съдържащи захар

Тези, които обичат сладките газирани напитки, получават от така наречените празни калории, които не отиват за “гориво” на организма, а засядат на талията и ханша.

Напитките с високо съдържание на захар повишават кръвното налягане и може да са опасни за хора с хипертония.

И нещо много важно. Ежедневната физическа активност е един от най-добрите начини да се поддържа активен метаболизъм и да се изгарят мазнините в тялото.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Масов Консуматор
    Отговор
    1 08:33  14.01.18
    Защо не ги назовете с истинските имена - дюнери, сладкиши, сладоледи, кола, най-вече натриевия глутамат във всички купешки храни. Той стимулира центъра на глада и ядем след като сме се нахранили. Пропуснахте стреса, причинен от нашите управници, които е причина да не чувстваме щастие и сигурност и компенсираме с плюскане.
  • здравословно хранене
    Отговор
    2 09:31  14.01.18
    Написаното принципно е вярно, но реалността е по-сложна. Проблемът в напитките (а и в останалите храни) не е само захарта, а по-скоро изкуствените му заместители. И всички останали Е-та на етикетите - бои, консерванти, набухватели, желиращи агенти и т.н. С плодовете и заленчуците е същото - тъпчат ги с всевъзможни "отрови" за да изглеждат свежи и "красиви".
  • гощо
    Отговор
    3 10:32  14.01.18
    Ако си поръчаш един дюнер само с месо и зеленчуци изобщо не е нещо от което ще затлъстееш! Това е идеята на разделното хранене! Проблема на дюнера е че слагат и картофи и майонезен сос! Когегирайки го малко си е чудесна храна за набързо!!!
  • Минаващ от тук
    Отговор
    4 11:59  14.01.18
    А, доволен съм от статията. За алкохола не е казано, значи можее! Това уски, ракия, винце или биричка, върви баце!!! Спираме да ядем, ще пием!
  • К.К.
    Отговор
    5 13:39  14.01.18
    Никоя храна не е проблем, количеството е проблема на повечето хора. Засищането като за последно а не храненето.
  • Vasik Atanasova
    Отговор
    6 19:37  16.01.18
    вкусните храни са вредни полезните безвкусни

Напиши коментар:


Публикувай