22 Март, 2019 15:47 33 679 22

Стюардеса проговори за секса в самолета

  • стюардеса-
  • самолет-
  • секс-
  • тайна-
  • полет

Служителката на авиолиниите сподели и други пикантни тайни

Стюардеса проговори за секса в самолета - 1
Снимка: Shutterstock

Стюардеса, пожелала да запази своята анонимност, се е съгласила да разкаже пред The Village как правилно се усмиряват буйните пътници, къде всъщност се пуши в самолетите, защо са опасни дългите нокти и каква е причината на борда да не се допускат шивашки принадлежности.

Стюардесата разкрива и какви са изискванията за постъпване на работа. Според нея, да станеш стюардеса не е толкова сложно.

"За да попаднете на обучение е достатъчно да преминете събеседване и медицинска комисия. Месечният теоретичен курс е 30 часа полет като стажант и това е всичко. За стюардесите е важен външния вид и доброто владеене на английски език", разказва служителката на голяма авиокомпания.

Тя нарича мит схващането, че стюардесата трябва да е красива като фотомодел. Важни са само ръстът и теглото. Ръстът - за да може да помогнат с багажа на по-ниските пътници, а килограмите - за да не претоварват самолета и да могат да се придвижват леко между редовете със седалки.

Стюардесите трябва да са готови на всякакви ситуации.

"По време на подготовката ни учат на много неща - от това каква конструкция имат самолетите до гинекологични познания, за да бъдем от помощ по време на започнало на борда раждане. Има специална зала, където се разиграват различни хипотетични ситуации и там тренираме. Задължително трябва да умеем да плуваме. Но пък ние не скачаме с парашути. Дори няма такива на борда.

Учат ни как да се държим с неадекватните пътници. Например, ако някой започне да буйства, сме длъжни най-напред да го помолим да се успокои. След това му даваме писмено предупреждение. Ако и това не помогне, имаме право да го вържем със "свински опашки". Учат ни дори как да нанасяме удари - със страничната част на ръката по брадата, но трябва да подходим отзад, за да не ни ухапят или пък да реагират. Това е крайно и се използва рядко."

Ето и какво разкрива стюардесата за изискванията по отношение на външния вид:

"През лятото ни карат да носим бели обувки на 10-сантиметров ток. Прическа, маникюр, всичко трябва да е наред. Неудобно е, но изискванията са такива. Имаше и такъв случай - една от стюардесите дойде за полет със залепени нокти. Когато започнахме да подаваме храната, единият от тях се отлепи и падна в чинията на пътника. Тя дори не забеляза какво се случи. Добре, че се усетихме и предотвратихме по-голям проблем. Преди всеки полет минаваме през проверка, на която гледат всичко - костюмът трябва да е чист, гримът да отговаря на правилата. Има обаче и абсурдни случаи - една от стюардесите си свали палтото и забеляза, че е забравила да облече пола."

"Да се лети не е страшно, просто го осъзнах. Статистиката доказва, че пътуването със самолет носи най-нисък риск. За една година загиват до 1000 души по целия свят в авиокатастрофи. Броят на загиналите при други видове транспортни инциденти е много по-голям. Разбира се, страхуваме се да не попаднем в някаква непредвидена ситуация по време на полет. Например, ако на пътник му стане лошо. С нас не пътуват лекари и трябва да умеем да се справим с всичко.

Например, ако някой човек получи пристъп или инфаркт, трябва да опитваме да го съживим до приземяването, дори и вече да няма пулс."

Има и теми - табу - за секса в самолета.

"Случвало се е да се затварят пътници в тоалетните, но не много често. Например скоро две симпатични момичета влязоха вътре и беше ясно какво правят там. Всичко зависи от симпатиите. Ако двойката ми хареса, не се намесвам - нека да правят, каквото са решили. Но, ако не ми вдъхват доверие - се намесвам. Имаме и ключове за тоалетните, така че може да ги отворим във всеки един момент, ако предусетим опасност."

За суеверията сред пътниците и стюардесите.

"Стюардесите имаме нещо като традиция - преди излитане от летището си взимаме нещо за вкъщи. Например някои от нас си слагат в чантата малко шишенце Jack Daniel's. След това, така или иначе, всичко се отчита като изпито от бизнес класата. Но ако ви направят проверка, могат да ви уволнят, затова е рисковано. Що се касае за суеверията - всеки вярва в нещо свое. Някои носят със себе си талисмани, други се молят.

Най-разпространеното сред нас е, че не трябва да се шие преди или по време на полета, за да не предизвикаме нещастие. Затова, ако на някой пътник му се скъса нещо, не можем да помогнем. Иначе за извънредни ситуации си имаме кодова дума, която е известна единствено на екипажа. Измисля се, за да може в случай на терористичен акт или авария да можем да подадем сигнал до капитана на полета. Думата се променя всеки път и я научаваме непосредствено преди самия полет.

Различната култура и националност на пътниците носят и различен стил на поведение в самолета.

"Европейците са винаги вежливи, благодарят ни. Но има и такива, които ни смятат за прислуга и това е обидно. Основната ни задача е да обезпечим безопасността и нас ни учат основно на това.

Пътниците не винаги разбират, че изискванията са създадени за тяхната безопасност. Например, моля някой да изправи седалката си, а той пита "Защо?". Не мога да му кажа, че ако не направи това, при турбуленция момичето, което седи зад него ще си разбие носа от удара в седалката. Но си мълча, защото не можем да предизвикваме излишно напрежение.

Понякога въпросите са доста глупави. Например питат къде е мястото за пушене или пък къде е женската тоалетна. Но най-разпространеният въпрос е "Нали няма да се разбием?". Винаги ги успокоявам, но дори и те знаят, че нищо сигурно няма."


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Антон

    47 30 Отговор
    Ето това твърдение винаги ми е било много странно: “Статистиката доказва, че пътуването със самолет носи най-нисък риск. За една година загиват до 1000 души по целия свят в авиокатастрофи. Броят на загиналите при други видове транспортни инциденти е много по-голям.” Само че броя на хората притежаващи лиценз да пилотират самолет какъв е - може би 100-200 хил.човека в глобален план. А тези притежаващи шофьорски книжки-стотици милиони ако не и милиард. Ха сега нека всеки ден стотици милиони самолети да си фъркат нагоре надолу да видим какъв ще е процента на инциденти.

    Коментиран от #19

  • 2 Юлий Цезар

    35 4 Отговор
    На Suisair и KLM стюардесите са доста възрастни и с тях не е интересно.
  • 3 Бетовен 555

    49 5 Отговор
    Отвори картата на полетите в нета и ще ти падне шапката колко цивилни самолети са във въздуха. Статистиката за сигурността на полетите е желязна. Просто при инцидент загиват много хора на веднъж а и според международна договореност самолетните катастрофи се приравняват с природните бедствия и се съобщават с предимство от агенциите. Така цял свят научява зя тях. А, че стотици си отиват при катастрофи всяка минута по света никой не го интересува.

    Коментиран от #7

  • 4 процентният

    31 9 Отговор
    Ок , съгласявам се с това , че със самоУет има най-малък риск за инцидент,но каква полза от това след като във всеки разбил се самолет смъртността е 100% ? При останалите видове транспорт поне имаш някакъв минимален шанс да оцелееш...
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Пацо пойзана

    28 2 Отговор
    Не е важно колко са излетели а колко от тях ще кацнат.
  • 7 Антон

    19 6 Отговор

    До коментар #3 от "Бетовен 555":

    Е какво се опитваш да ми кажеш? Според гугъл през 2016 е имало около 130 хил. летци, или така наречените commercial pilots. Любителите да са оше 1-2-3 млн. Само в София сигурно дневно циркулират 1-2 млн.коли. А колите в глобален план. Понеже гледам че стастистиката е желязна какво ше се случи когато 500-600 или дори 1 млрд. самолета започнат да циркулират в небето ежедневно. Тогава новините за паднали самолети и жертви няма да ни правят впечатление, ще бъде просто ежедневие. Всъщност ако изхождаме от вашата логика, оше по-сигурен транспорт е да се придвижваш с подводница, щото там почти не се случва да потъват или пък транспорта на луната с лунния ровър. Там имаме 100% сигурност. 10-15 посещения на луната и нито една жертва докато човек се движи с лунния ровър. А ? Какво мислиш по въпроса?

    Коментиран от #20, #21

  • 8 Антон

    24 15 Отговор

    До коментар #5 от "Лорчето":

    Всъщност си обслужващперсонал! Вместо да си сервитьорка в кварталанта кафетерия, ти си сервирьорка на борда на самолета.

    Коментиран от #22

  • 9 Радо

    14 9 Отговор
    Стюардеса все още не съм такозял!!!
  • 10 Пилот

    26 1 Отговор
    От всеки пилот и космонавт не става...! Това са едни много интелигентни и високообразавани хора...! Повече самолети катастрофират., пилотирани от по тъмнички пилоти, не казвам компании, за да не правя реклама...!!!
  • 11 Снощи правих кекс

    14 7 Отговор
    Относно въпросите за кекса в самолета и дали стюардесите го правят, съм бил свидетел на следното - мъж отива до тоалетната на икономичната калса в задната част (А321), а след 2-3 минути и една стюардеса се запътва натам и влиза. След около 20-на минути излезе първо мъжът, а след това (пак 2-3 минути по-късно) и стюардесата. Чак тогава имах възможност и аз да отида - по нужда, не за кеф - затова ми е направило впечатление:):):) Явно си какичките заработват допълнителни пари, сигурно по няколокостотин, да не кажа и 1000 евро на сеанс!
  • 12 hienata

    33 1 Отговор
    Самолет, пилотите си говорят без да забележат, че интеркома е включен. "Пием по кафе и после ще опънем стюардесата." Стюардесата се затичала към кабината да изключи интеркома, а една от възрастните пътнички се обадила. " Не бързай чедо, те казаха. че първо кафе ще пият."

    Коментиран от #18

  • 13 Лорчето

    1 4 Отговор
    Е луда бе ...стюардеса 🤣🤣🤣🤣

    Коментиран от #15

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Никой не е останал във въздуха

    8 1 Отговор
    Никой не е останал във въздуха
  • 17 БАЙ МИЛЕ

    13 3 Отговор
    КОЕ ЖИВОТНО ЛЕТИ НАЙ-ВИСОКО......??? КАТЕРИЧКАТА НА СТЮАРДЕСАТА.......
  • 18 ГОСТЕВ

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "hienata":

    ВИЦА Е СТАР.......ОТПРЕДИ 15 ГОДИНИ.....НАЙ-МАЛКО.......
  • 19 Един друг

    3 5 Отговор

    До коментар #1 от "Антон":

    Страшни глупости говориш и си много скаран със статистиката. Жертивте при катастрофи - самолетни, автомобилн, морски и т.н. нямат отношения към правосопсобността да управляват катастрофиралото превозно средство. Като се обърне автобус, жертвите са пътници и влизат в статистиката. Пиян чалгар като се натресе в дърво между селските дискотеки през нощта, и пукясат 3-ма, 4-ма пътници, пак са в статистиката. Като потъне ферибот и има 300 жертви сред пътниците и екипажа, да не би всички да са капитани и мичмани? Влак като дерайлира и се забие в насрещния, жертвите се броят само ако са машинисти ли? За умници като теб хората са си измислили меродавна статистика - брой жертви на човекомили или човекокилометри. Годишно летят 4 млрд. души и покриват повече расзстояние от пътуващите (не самао управляващите)с коли, автобуси и камиони. Освен това, при самолетна катастрофа, шансът за оцеляване е над 90%. За всеки паднал в океана или в планината самолет с всички загинали на борда се падат по 10 катастрофи на излитане и кацане с по няколко жертви само или изобщо без нито една.
  • 20 Един друг

    1 4 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    Айде пак простотии - не можеш да правиш статистика с Луната, защото не можеш да правиш статистически анализ без статистическа съвкупност. И къде са тези 10-15 ходения на Луната? Мисиите Аполо, приключили с успешно кацане са шест. Ровърът е използван само при последните три. По твоята логика Марс е още по-безопасен, защото там хептен нямаме жертви, а дали е ходено 0 или 6 пъти е все тая - за регресен анализ минималната извадка е 10, а за другите е повече.
  • 21 Петър

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    Само един път са стъпвали хора на луната
  • 22 Sunshine

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Антон":

    С тази малка подробност, че при аварийна ситуация сервитьорката на борда” ще ти спаси неблагодарния задник, понеже ти малък човека си нямаш никакво понятие как да оцелееш. Хубав ден!