24 152 79

Паркирай нагло в Булгаристан!

Паркира се масово преди знака за Зелена или Синя зона. Пречи се на движението

Снимка: Мажд Алгафари/Фейсбук
Снимка: Мажд Алгафари/Фейсбук
Мажд Алгафари

Преди дни реших да сигнализирам за неправилно паркиран автомобил в ЗЕЛЕНА зона в София, който освен всичко беше спрял на една педя от моята кола така, че нямах възможност да изляза. Исках някоя инстанция да санкционира нарушителя, но установил, че такава няма. Нито Градска мобилност, нито Полиция, нито 112... Никой.
Това пише в профила си във Фейсбук Мажд Алгафари.
Автомобилът е спрял точно преди знака за Зелена зона на ъгъла на ул. Триадица и ул. Веслец в София.
Звъннах на 112, уж те са тези, които трябва да решат кой има компетентността да санкционира автомобила /собственика/. Приеха сигнала и аз зачаках.
След 32 минути без резултат се обадих отново на 112 да видя какво става, все пак не мога да изляза с автомобила си. От там ме посъветваха да се обадя в Градска мобилност. Обадих се. Споделих болката ми и решиха да ме прехвърлят на отдела за Паяци. Свързаха ме, а от там казаха, че нямат основание да вдигнат колата и трябва да се свържа с КАТ или районното полицейско управление, което отговаря за района.
Свързах се и с тях. В случая 05 РУП - СДВР. От там ми потвърдиха, че са получили сигнала от 112, но не могат да направят нищо, тъй като въпросната кола е фирмена и нямат никакви координати на собственика, за да го уведомят да премести колата си. Въпреки това изпратиха патрул, за което благодаря на дежурния офицер /направи го, защото се познаваме/.
Междувременно отново се обадих на Градска мобилност да проверя, по-точно да се уверя, че
автомобилът не е заплатил Зелена зона /1 лев на час/.
От там ме обясниха, че нямат право да ми дават такава информация и пожелаха да ме прехвърлят към отдел "Скоби". Говорих и с тях. Не могат да предприемат никакви мерки. Пожелах поне да ми отговорят на въпроса: Автомобил, който е паркирал, макар и преди знака Зелена зона, но в зона и район, който е изцяло Зелена зона не следва ли да заплати със СМС или талон? И ако няма заплатен престой, не следва ли да му бъде поставена скоба? Отговорът им бе, че трябва да отида в централата на Градска мобилност и да задам въпроса си там писмено, за да ми отговорят.
Пълен абсурд.
Та, като дойде патрула на 05 РПУ се изненадах, че вместо да предприемат някакви адекватни действия, то патрула ми взе личната карта. Направи някаква проверка и след това ми заяви с тон, което не му прави никаква чест, че с три - четири маневри ще мога да изкарам колата си.
Поисках собственика на колата да бъде санкциониран, тъй като очевидно е спрял на ъгъла и затруднява движението, а той ми обясни, че това е работа на КАТ и ако искам да бъде санкциониран да се обадя на КАТ.
Теглих му една с поглед, а другата на ум, взех си личната карта и отидох в колата си.
Изкарах я с две маневри, което съобщих на висок глас на полицая и си тръгнах замислен.
112 + КАТ + 05 РПУ + Градска мобилност си прехвърлят топката помежду си. А аз чакам час и 38 минути, за да видя какво ще стане и кой какви права има.
Това е масова практика в централния район на София. Паркират така, че да са преди знака за Зелена или Синя зона. Пречат на движението, но никой не може да предприеме нищо спрямо тях... Простете...
Никой НЕ ИСКА да предприеме нищо.
Ред ли искате в държавата... Никога няма да го има, докато никой не носи отговорност.
* Заглавието е на редакцията

България


Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Пазарен Либерализатор (гост)
    Отговор
    1 13:52  16.07.17
    Когато Мадж се научи как се пише България в следващия момент може да подобри и шофьорските си умения. Ако иска да му е мирно и широко-да си дое при нас у село, чист въздух, чиста храна и място колкото искаш.

    Коментиран от #69

  • Пепи (гост)
    Отговор
    2 13:54  16.07.17
    Държава няма 😉
  • Венци Михайлов (гост)
    Отговор
    3 13:56  16.07.17
    Здравейте, в края на дописката коректно е написано, че заглавието е на редакцията. КАТ предпочита шубраците, а не да тръгне по улиците и да помага в движението.
    А сега, кво праим.... ?

    Коментиран от #74

  • ддд (гост)
    Отговор
    4 14:01  16.07.17
    тоя па
    да му имам проблемите
  • Така е (гост)
    Отговор
    5 14:04  16.07.17
    За жалост, често се наслаждавам на най-интересни постъпки при паркиране около зелена зона, за да се избегне плащане, това си е направо незначителен случай. Има хора, на които съм броил по 5-6-7 натрупващи се нарушения. Най-готиното е, че съм изпратил толкова много доклади със снимки според изисквания и всички нужни атрибути и показания, а резултатът е като при теб, Мажд.
    Нищо. Ниенте. Риан.
    Ама и за такива случаи си има решение, и то се състои в малко по-груба частна инициатива. Аз лично си нося малки офис листчета и химикалка и оставям по едно послание, с прилежаща към него дъъълга драскотина (тука важното е да хванеш няколко панела, особено на подобни псевдо-кандидат-тарикати с изгустирани щайги).
    И в интерес на истината-работи! Вече няколко пъти виждам повтарящи се, които паркират според правилата.

    Требе си и малко кьотек за такива, Мадж!
    Не разчитай на държавната инициатива, щото тя парите си ги взима по други, много по-лесни линии, а не от глоби и санкции.

    Коментиран от #7, #22, #26

  • pkks (гост)
    Отговор
    6 14:09  16.07.17
    Тва Ауди дали е 2.5тди ?

    Коментиран от #27

  • Пазарен Либерализатор (гост)
    Отговор
    7 14:13  16.07.17

    До коментар #5 от "Така е":

    Това е най-сигурен начин да се сдобиеш със стоматологични проблеми и хронични болки в ставите при промяна на времето-да те напипам как лепиш и драскаш нещо по автомобила ми. После може да се оплакваш където искаш и да обясняваш твоите интерпретации на ЗДП.

    Коментиран от #8, #9, #14

  • 8 14:20  16.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Така е (гост)
    Отговор
    9 14:29  16.07.17

    До коментар #7 от "Пазарен Либерализатор":

    За да го направя, мисля, че съм пресметнал достатъчно добре рисковете от интеракция с индивиди на вашето и подобно интелектуално ниво. Моята физика си е напълно необременена след няколко "желаещи" за разясняване на моите "тълкувания" на ЗДП, който е създаден така, че да не може да бъде тълкуван. И за общо разяснение на всеки, който е решил да раздава всякакъв вид правосъдие, включително като моето, ще кажа, че трябва да има достатъчни причини зад него. Приветствам подобни мерки единствено при много крайни, нагли, застрашаващи общата безопасност и напълно неморални действия от страна на шофьора.
    Иначе не.

    А за подобни на номер 7, имам си един подходящ набор от физически умения, които бързо ще секнат инициативата им да се правят на наглеци, хитреци, защитаващи собствеността си и тотално нехаещи за общата безопасност и морал.

    Които прощава на грешния, наказва праведния.

    Коментиран от #11, #12

  • Гост (гост)
    Отговор
    10 14:29  16.07.17
    Хайде сега авторът и всички тук четящи да си представят сходна ситуация, само че става въпрос за здравето или правата на детето ти. При ясно разписани закони т.н. институции в т.н държава си прехвърлят топката и никой не спазва закона току под носа на гражданите. Ходиш съдиш - никой не ще да спазва съдебните решения(най-вече институциите), няма и орган, който да ги приложи. Идва момент в който просто ти се иска да колиш и бесиш. Някои хора просто си събират багажите и с цялото си семейство се разкарват от това блато нарерчено "държавата". Това си е чисто и просто да те изгонят от родината ти. Остава ма'триал, на който "това не може да му се случи" или най-простата прослойка от народа. Стават министри, премиери и ето батака е пълен. Ето това в момента е представлява "обществото" в "държавата". След това излиза някой тъпанар по телевизията и започва да ми говори за права на децата и демографска политика, а оскотелия народ псува ли псува пред телевизора.
  • Пазарен Либерализстор (гост)
    Отговор
    11 14:35  16.07.17

    До коментар #9 от "Така е":

    Силно се съмнявам да устискаш повече от 20 секунди преди да освободиш гладката мускулатура, осъзнавайки дефектната си физика. След това ще загубиш освен възможност, така и желание да навлизаш в самоуправство и да нанасяш умишлени щети върху частна собственост. Само ти трябва мааалко късмет, но той ще дойде :) Стига да си упорит.

    Коментиран от #13

  • ДАа (гост)
    Отговор
    12 14:41  16.07.17

    До коментар #9 от "Така е":

    А така! Аман от тия проклети измамници по българските пътища!
    Писнало ми е от тарикатлиим мизрни жалки душички,ю които нагло се опитват да развалят живота на нормални хора със семейства плащащи данъци и живеещи по правилата. Бой по кратуната на всеки дет се има за Господ, тотално безнаказани комплексари. А тия п**али трябва да се научат че правилата са за да се спазват, не да погубват свестни хора по улици и паланки от собствената си простотия. Тука е борба за оцеляване бе хора! Не бъдето от тия безучастни овце дето само си стоят на телефона и ги е страх да гъкнат или да вземат да забележат, щото вие също няма да останете подминати от тая чужда простотия!
  • 13 14:47  16.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Петър (гост)
    Отговор
    14 14:48  16.07.17

    До коментар #7 от "Пазарен Либерализатор":

    Типичен Бай Ганьо си,хем ще си виновен че си си спрял л..няната кола неправилно и пречиш на другите,хем ще се ядосваш и ще се разправяш защо ти е налепена със стикери и защо ти е надраскана,кажи каква ти е колата и къде я паркираш щом си талкова ербап

    Коментиран от #16

  • Пазарен Либерализатор (гост)
    Отговор
    15 14:49  16.07.17

    До коментар #13 от "6e widi6 ti":

    Само циганите имат език без азбука.
  • Пазарен Либерализатор (гост)
    Отговор
    16 15:00  16.07.17

    До коментар #14 от "Петър":

    Дали аз съм паркирал правилно има съответен контролен орган, който е компетентен да установи това и да наложи административни наказания при противното. А аз имам пълното право да надуя муцката и да напукам ребрата на всеки сополяк, решил да прави свободни интерпретации на ЗДП и да раздава правосъдие, унищожавайки частна собственост. Колата е TLC, антрацит.

    Коментиран от #19

  • До пазаруващия либерал (гост)
    Отговор
    17 15:12  16.07.17
    Имаш право да се опиташ да надуваш и да напукваш.
    Имаш право и на безплатна спешна медицинска помощ след това.
  • Хасан (гост)
    Отговор
    18 15:23  16.07.17
    И що Булгаристан???това не разбрах
  • Петър (гост)
    Отговор
    19 15:25  16.07.17

    До коментар #16 от "Пазарен Либерализатор":

    Чудни сте ми тия с тия трошляци дето им треперите повече от на жилище,ще си купите едно мега л..но от 148 коня с мулти волан и без ключово запалване,а когато ви кажат че трябва да се събират пари за покрива на блока няма да ги дадете,също така ще си паркирате мега л..ното пред блока с нескрита гордост и влизайки във входа ще четете,К-Р за Левски,само ЦСКА или Гошо+Мария
  • Morgoth (гост)
    Отговор
    20 15:25  16.07.17
    Няма полза в грижата за това на шофьорите да им е удобно. Друго е в храстите - там е пачката. За един фиш искаш да се разкарват, когато в храста актовете хвърчат по пет в минута.
  • фдсртртъ (гост)
    Отговор
    21 15:26  16.07.17
    Няма как тоз мърлю да не е м....л! От булгерия
  • Morgoth (гост)
    Отговор
    22 15:31  16.07.17

    До коментар #5 от "Така е":

    Лоша идея - в центъра обикновено има камери на всеки магазин. Ако човека приеме предизвитателството от бележката ще те намери, ще те осъди и ще платиш ремонт който ще се окаже в най-скъпия сервиз.
    Иначе нали си виждал как гумаджиите спадат гумите? 5 секунди ти трябват на гума. Оставяш го по джанти без да си му нанесъл материални щети. Повярвай ми псуването и проблемите му така ще са по-големи - няма да може да тръгне от там преди да си намери компресор, а с него след това ще му трябват час-два докато си напомпи гумите. Освен, ако не извика гумаджия, който ще го одере със 100 лева.
  • Майстор Манол (гост)
    Отговор
    23 15:32  16.07.17
    Не, на никой не му оттърва да има ред. Искат само високи заплати, нови кубинки, да не ги притесняваш и ранно пенсиониране. Какво, много ли искат жалните хорица?
  • onq s konq (гост)
    Отговор
    24 16:05  16.07.17
    А бе тва ауди е на комшията - по номера го познах и не го закачаите че е много сприхав и налита бес причина!У моито село сички сме пропищели от него ама оправия нема!

    Коментиран от #77

  • 46д4 (гост)
    Отговор
    25 16:08  16.07.17
    Много прост човек наистина прост , ще стоя като малоумник да се моля да звъня на някакви си да му махнат колата , паля и тръгвам
  • Гост (гост)
    Отговор
    26 17:01  16.07.17

    До коментар #5 от "Така е":

    Предполагам драскаш коли само ако струват под 3к,не са премиум марки и са на поне 15 години,да не вземе някоя мутра с дебел врат да ти счупи каската.
  • pst (гост)
    Отговор
    27 17:04  16.07.17

    До коментар #6 от "pkks":

    Точно това Ауди е 4.2 бензин и го кара бащата на един могъщ навремето бизнесмен, застрелян през 2003г ...
  • Ути (гост)
    Отговор
    28 17:21  16.07.17
    Моля,моля чакайте малко ербап елементи, след грубо казано десетина години ще настъпи ромското поколение,хората с колове и брадви работят,който се е сбъсквал с тях знае за какво говоря.Ще ми е интересно един от вас срещу десетина такива неграмотни с колове и брадви,тогава ще разберете за какво иде реч.
  • Марио (гост)
    Отговор
    29 18:08  16.07.17
    Еми като държавните служби са окупирали всички паркинги и хубави места (дори и пред собствения ми блок и аз няма къде да си спра колата а на всичкото отгоре заемат и другите места)така ще се спира
  • ИЗВЬН (гост)
    Отговор
    30 18:12  16.07.17
    Сьщите псевдо тарикатчета ги наблюдавам в Гьрция,когато си почиват. Вьв Виена ,когато са на "шопинг". В Лондон на екскурзия....е няма такова спиране. Точно така ,сьщите тези умеят и знаят как се паркира правилно.
    И какьв е извода ? Ами чисто и просто дьржавата нехае. Като дьржавата нехае, защо пьк мен да ме е грижа за дьржавата ???
  • Чичо Сашо (гост)
    Отговор
    31 18:29  16.07.17
    До всички с мощна физика. Моля, преди да правите нещо по паркираните автомобили, не забравяйте за закона за оръжие. Защото физиката не знам каква ми е, но без пищов от 25 години не съм излизал, а, вярвай те ми, изобщо няма да се поколеьая да гръмна някой добре трениран тарикат я в крака я в ръката, а при нужда и в простата тиква! Та преди да пипате чужда собственост помислете кой ще ви храни дечицата!

    Коментиран от #42, #67

  • 1234 (гост)
    Отговор
    32 19:01  16.07.17
    Що не даде на заден и да го изтикаш на средата на улицата,и да видиш как ще го намерят и ще освободи терена.Друг път си носи в колата един дебел картон от кашон ,слагаш го на бронята си и леко започваш да го избутваш докато на теб не ти хареса,пък ако се завие и препречи пътя още по добре.После пак да спира така.

    Коментиран от #60

  • Бачо Кольо (гост)
    Отговор
    33 19:08  16.07.17
    Пални със силикон вратите четка боя да се оправи
  • волен сидеров (гост)
    Отговор
    34 19:37  16.07.17
    Трябва да СЕ МАХНЕ ПАРЛАМЕНТА И ДА НИ УПРАВЛЯВА ЕДИН ЧОВЕК и тогава ще се оправим-ще има ред и ще се изпълняват законите ни.....240 гълфона ни правят на маймуни
  • име на гост (гост)
    Отговор
    35 19:51  16.07.17
    Мутри, пищовджии и псевдо интелектуалци! Адски гот - Булгаристан! Връщам назад с панчеревото и го оставям на средата на кръстовището. Само дето такива тарикати не ме запужват, щото жипката е доста горска и оскърбена външно. Па и мая железа стърчат отпред и отзад.Относно пищовджиите, въпроса не е дали имаш а дали ти стиска!!! Щото повечето са с гъзеници и като пукне истинския се насират в модерните гащи. Това да тропаш по клавиатурата и да се правиш на виртуален мъж няма нищо общо с това да тупнеш някой в паник бутона и да му спре тока за 15 тина минути. Та като се правите на ербапи е хубаво да знаете, че винаги ще има някой по-луд, дето няма да е на кеф този ден. За това не хвърляйте ръкавицата преди да сте преценили противника добре.
  • Емил (гост)
    Отговор
    36 20:15  16.07.17
    Това мадж алгафари какво е?
  • Чорба от греховете на отец Никодим (гост)
    Отговор
    37 20:16  16.07.17
    Ако това се случи на мен, взимам един нож и ще му нарежа гумите на парченца, след това изчезвам и по някое време ще дойда да си прибера колата, а за онзи б....к съм сигурен, че повече няма да спре повече така, защото другият път ще го очаква същото, а може и нещо по-лошо...
  • 38 20:18  16.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н (гост)
    Отговор
    39 20:24  16.07.17
    Тук се очертават интересни размисли.....всички ревете против паяците обаче ако някои направи така че да не им плаща почвате да звъните и да го топите демек да го предавате на системата против която вдигате вой до небесата...с 1 дума сте предатели
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н (гост)
    Отговор
    40 20:27  16.07.17
    Ето значи можело да излезне с 2 ваневри и без да топи човека с алдито който е направил така че да не плаща пари на паяка рекетьор?ама не трябва да го натопим и да му направим зло..не народ а мърша
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н (гост)
    Отговор
    41 20:29  16.07.17
    Тука пък пистолети ше се вадат ножове гуми ше режат хахахах алоо къде се намирате?бай ганьовцииии изостанало стадооо...като си мъж остави пистолета и се репчи на здравите мъже то така се прави тои е без оръжие бъди и ти без оръжие нали така?ама сте се комплексирали и пот душа сте с пистолета че по друг начин не можете да се предпазите
  • Дивуй (гост)
    Отговор
    42 20:35  16.07.17

    До коментар #31 от "Чичо Сашо":

    Мое пък аз да те гръмна у тиквата или мислиш че само ти имаш пищоФ
  • asds (гост)
    Отговор
    43 20:35  16.07.17
    Е такива като тебе много ги мразя! Само знаете да досаждате. Не можел да излезне ама излезнал с 2 маневри. Кажи само как я изкара с 2 маневри, като си запушен отзад?

    Коментиран от #51

  • 44 20:36  16.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    45 20:37  16.07.17
    ЩОМ КАРА АУДИ ЩЕ ПАРКИРА КЪДЕТО СИ ИСКА

    Коментиран от #47, #78

  • Идиот (гост)
    Отговор
    46 21:04  16.07.17
    Вярно, че е всекидневна практика. Преди време подобен екземпляр беше спрял на алеята в градината до парламента. Нямаше земна сила, която да предприеме нещо, да санкционира. От Столична община до КАТ. Не разбирам защо изобщо говорим за законност в тази държава. Никой от т.н. наречените политици не го и еня.
  • 47 21:36  16.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Vasik Atanasova (потребител)
    Отговор
    48 21:57  16.07.17
    трябва да ти счупя после ръката
    фантазьор
  • 49 22:48  16.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Пазарен Либерализатор (гост)
    Отговор
    50 23:05  16.07.17
    Ще паркирам както мога и където мога. Проблема на Ганьо е, че никога не си гледа работата, а винаги се замесва в неща, които не са му работа. Ако всеки си вършеше работата Мажд нямаше да излива наранената си дребна душичка. Дребна, защото е можел да излезе с две маневри без да занимава институциите с мизерното си съществуване. Моля, да не бъда разбран грешно - не казвам бедно, а мизерно. Не е обида, сравнение е. Просто всеки трябва да гледа в собствената си паничка. Лесно е.
  • резак (гост)
    Отговор
    51 23:15  16.07.17

    До коментар #43 от "asds":

    Добре че е резнат отпред, иначе нямапе да излезе.
  • Митьо с пищтова (гост)
    Отговор
    52 23:42  16.07.17
    Да ти имам и работата и проблемите :)
  • 53 00:57  17.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • 54 00:59  17.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Жеко (гост)
    Отговор
    55 01:05  17.07.17
    Като неможе да кара да си вземе шофьор да му изкарва колата
  • ккк (гост)
    Отговор
    56 01:39  17.07.17
    знам на кои е тази кола
  • Шаран БГ (гост)
    Отговор
    57 05:42  17.07.17
    Ей на, за това си я харесвам Българийката! Прехвърлят те чиновници от кабинет на кабинет, от телефон на телефон, от номер на номер и когато разбереш, че са ти скроили номер -- денят преминал. Ама ако пък имаш " вуйчо владика", как бърже се подреждат нещата --- и у Немската земя ще ти завидят! КЕФ ! И народните избраници не ги ли виждат тия неща, не ги ли знаят? Така им е хубаво! Ще направят още една парламентарна комисия, ще вземат още някой-друг сиромашки лев и ще се оправят нещата. Ама нека хубаво да "узреят".А за КАТ не сте прави. За 8 петилетки точно 3 /три/пъти съм санкциониран за нарушения! И с право, и съм минавал с леки наказания, като знам какви съм ги вършил. Карайте кротко, спазвайте правилата, ако щат и от Космоса да Ви наблюдават. Най-много роптаят най-големите нарушители!!! Е, какво искате -да Ви гладят с перце???
  • будист (гост)
    Отговор
    58 08:04  17.07.17
    абе в кой свят живеете не мога да разбера...и в кой град?? На кой не се е случвало да няма къде да спре и да е паркирал малко дискусионно? В крайна сметка автора е могъл да излезе с 2 (две) маневри, това е било преценено най-вероятно от паркиралия. 100% и на г-н Алгафари му се е случвало да спре някъде, където да са му теглили и на него една. Бъдете толерантни. А до господина с листчетата - до известна степен съм съгласен с подобни действия, само че ако попадна как ми драскаш колата, няма физика, която да те спаси от злобните ми адвокати и повярвай ще съжаляваш дълго за действията си.
  • БЪЛГАРИЯ (гост)
    Отговор
    59 08:38  17.07.17
    БЪЛГАРИЯ, а не Булгаристан! АКО ИСКАШ ДА СИ ГОВОРИШ НА ДЖИХАДИСКИ СИ ХОДИ В ТРЕТИЯТ СВЯТ!
  • Гост (гост)
    Отговор
    60 09:23  17.07.17

    До коментар #32 от "1234":

    В България има закони който никой не ги спазва и фуражки които по тяхна преценка разглеждат ,но е писано че нямаш право да паркираш на по малко от 5метра от кръстовището,така че тоя си е за акт от КАТ а господина дето е писал статията като не знае закона нека си чака
  • Потърпевш (гост)
    Отговор
    61 10:25  17.07.17
    Е това са координирани действия на „компетентните органи“. Междудругото положението е същото в почти цялата ни страна. Имах подобен случай (не можех да ползвам гаража си) и след около месец героя благоволи да си премести буса. „Имал право“ ми твърдяха от районното и дори ме заплашваха с глоба!!!! А мрънкат за заплати. Заплатата им да се сформира от работата която извършват
  • Сменете ИМЕТО (гост)
    Отговор
    62 10:29  17.07.17
    Сменете името на статията, само турците са ни наричали така и продължават да ни наричат, ние сме Българи!

    Коментиран от #68

  • 123 (гост)
    Отговор
    63 11:48  17.07.17
    Да го беше избутал. Нищо нямаше да му стане на колата. Най-много да се одраска малко бронята.
  • Знае се (гост)
    Отговор
    64 12:22  17.07.17
    Ако е паркирал правилно (в платена зона), но не е заплатил престоя се поставя скоба. Ако е неправилно, както е в случая, колата се вдига с паяк. И тук е тънкия момент - може да познават наглеца и не идват. А аз имах случай, когато бяха паркирали в подобна ситуация ДО мен и ми казаха, че аз!!! трябва да платя за паяка. Много добре се знае в такъв случай кой и какво трябва да се направи, но ...
  • гост (гост)
    Отговор
    65 12:23  17.07.17
    Тази работа не е на КАТ. В чужбина си има служители на градска мобилност, които следят за паркиралите, за заплащането на услугата и ако има непавилно паркирали, то те снимат колата, викат паяк, който в памките на минути и опериран от 1 човек отстранява колата, след тов аоставят съобщение на мястото, че колата е вдигната и къде да се намери. Ясно, бързо и лесно. Тук проблема не е в маневрите, а че няма кой да понесе отговрност.
  • престъпление и наказание (гост)
    Отговор
    66 12:46  17.07.17
    Паркиране на по-малко от 5 метра от кръстовище е направилно паркиране. КАТ следва да си размърдат мързеливите задници и да напишат една РЕАЛНА глоба, която отива в собствения им бюджет, от който си взимат заплатите, колите и всичките други глупости, вкл. кражбите. Такова ниво на малоумност и небрежност от страна на длъжностни лица също следва да е престъпление.
  • МОЩНА ФИЗИКА (гост)
    Отговор
    67 13:50  17.07.17

    До коментар #31 от "Чичо Сашо":

    Ти ако стреляш, гледай да не се изправям...че после ще плачеш тъжно тъжно...в гипсово корито...
  • Parisien (гост)
    Отговор
    68 13:58  17.07.17

    До коментар #62 от "Сменете ИМЕТО":

    Докато ги има тия неща в страната с право ни наричат Булгаристан,че сме по зле и от африканските държави!!!
  • Parisien (гост)
    Отговор
    69 14:01  17.07.17

    До коментар #1 от "Пазарен Либерализатор":

    От такива кротки селяци като теб дето не си знаят правата и как да ги защитават държавата ни е такава "оправна"
  • filo (гост)
    Отговор
    70 14:31  17.07.17
    Защо не се махнеш оттук, като не ти харесва бе и ти брат ти агент Наско.
  • Susel (гост)
    Отговор
    71 16:07  17.07.17
    За закони говори а синът му тялото кара джип със стокер на бедствия и аварии
  • ХАХА (гост)
    Отговор
    72 16:22  17.07.17
    Ми следващия път отивайки към колата си му тегли една джизгия с острото на ключа си от задния до предния мигач и хич не си прави труда да звъниш по инститтуциите. Те работят само за себе си, а не за гражданите.
  • Милчо (гост)
    Отговор
    73 18:05  17.07.17
    В тази държава има закони които са за всички и тези които не ги спазват трябва да бъдат санкционирани.Господина който е писал това оплакване хем до някъде е прав хем не е защото има служби които трябва да следят за нарушения и съответно да санкционират.Докато всеки си прави каквото си иска и нарушава всякакви правила а тези органите не си вършат работата все ще сме така.И ще намаляваме и намаляваме.
  • 74 20:13  17.07.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Honda vtec (гост)
    Отговор
    75 12:33  18.07.17
    Щом е преди знака има право и е безплатно.След знака се плаща.
  • чичо Пенчо (гост)
    Отговор
    76 16:40  22.07.17
    Пука и на т.н. Мажд !! И как няма да пише "Булгаристан" след като Нидал Алгафари е зад гърба й ???А , че наистина "волана трябва да се владее" това е друга работа-затова такива като нея карат джипове !!
  • Този с магарето (гост)
    Отговор
    77 15:03  27.07.17

    До коментар #24 от "onq s konq":

    А в моето село,на това му казваме:не те разбирам.Бягал си от часовете по бг
  • Поп фолк (гост)
    Отговор
    78 15:08  27.07.17

    До коментар #45 от "Vasik Atanasova":

    А ти щом,кУраш Трабант,ДГД
  • България (гост)
    Отговор
    79 15:18  27.07.17
    Не запомних точно името,Мъндж ли беше?Обрязан башибузук,НАШАТА РОДИНА Е БЪШГАРИЯ.....а твоята кюрдистан

Напиши коментар:


Публикувай