15 844 64

Видях низостта и на комунистите, и на сегашните

Европа не ни вярва, нито пък НАТО, предупреждава  в интервю пред в. „Уикенд“ д-р Константин Тренчев, бивш шеф на КТ „Подкрепа“

Стефанаки Йоанис

Тази държава е на доизживяване. Надеждите бяха до 1995 г. - 1997 г. След това започна едно примирение, младите и активните си хванаха чуковете и заминаха в чужбина. Останаха възрастните, а също и циганите и отрепки от всякакъв характер. Преглеждам новините понякога и там попадам на уникални екземпляри, които не се вместват в определението за хомо сапиенс.

Това заявява в интервю за в. „Уикенд“ д-р Константин Тренчев, бивш президент на КТ „Подкрепа“.
В последно време ни занимават с един такъв. Мога да ви кажа, че въпросното лице е идвало при мен в кабинета и толкова плю Бойко Борисов, че се почувствах страшно неудобно, дори да го слушам, а какво ли не съм виждал в живота си. Той написа и книга срещу Борисов, дори ми я подари с автограф.

След това пък стана депутат от ГЕРБ. Не разбирам подобно поведение, явно нещо става с човешкия вид. Защо да се занимавам и интересувам от най-порочната и идиотска среда, каквато са политиците.
Видях низостта и на комунистите, и на сегашните. Политиците са най-лицемерните хора. Използват ресурса, който дава властта, за обогатяване. Убеден съм, че ако в парламента има читави депутати те не са повече от 2%, брои бившият президент на КТ "Подкрепа".

Бойко Борисов е персонификация на надеждата на голяма част от хората, че ще им направи живота по-добър. Това е подхранвано и от медиите. Един човек обаче реално нищо не може да направи сам. Ние нямаме национална идея през целия този период, наречен преход. Европа не ни вярва, нито пък НАТО.

Още през 1991 г. Казах, че Иван Костов ще разбие СДС, че ще го разсипе. И щяха да ми издерат очите тогава. Аз отстоявах позициите си и след време се оказа, че съм бил прав. Сега всички го знаят, но е след дъжд качулка. Иван нанесе пораженията. Той разсипа опозицията и днес няма нормална такава. Чудно ми е Радан Кънев какво прави там. Той не е глупаво момче, посочва д-р Константин Тренчев.
В момента се задава един голям проблем за България. Енергетиката! Ако нещата вървят така, както са нагласени и подписани, трябва да затворим тецовете. Чувам, че в момента се борим да поотложим малко това.

При нас в момента носещата конструкция е ТЕЦ и АЕЦ. Като ги затворим, как ще се компенсират 50% недостиг на ток. С внос? Откъде да се вземе електроенергия? От Франция, но цената ще е висока, кой ще може да я плаща. Оставаме без източници и стоим и гледаме като хора, осъдени на смърт. Нов ТЕЦ или АЕЦ не се изгражда за дни. Сега нямаме идея, с какво ще заменим старите. Добре, ще затворим централите, за да бъдем европейци. То ние и без това за едни неща сме европейци, за други не сме. Западняците се подиграват с нас, смята д-р Константин Тренчев.

България


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н (гост)
    Отговор
    1 11:35  24.10.17
    Лелеле от 15 километра уцели десетката
  • Майстор Х (гост)
    Отговор
    2 11:37  24.10.17
    Лошото на блъгарите е че всички знаеме ткакво трябва да се прави и какво не, само че не знаем датго правиме, а това не е като да носиш картофи, трябва и акъл

    Коментиран от #4

  • Тях червеното знаме роди ги (гост)
    Отговор
    3 11:41  24.10.17
    Ченгета от всякакъв характер,правят констатации за българския преход а театъра продължава................Кой крив,кой прав не знам,но материала си ни е калпав! Всички знаем,какво трябваше да стане на 10-ти ноември 1989г,за което си трябва народ а не стадо с промити мозъци!

    Коментиран от #10, #29

  • Гост (гост)
    Отговор
    4 11:42  24.10.17

    До коментар #2 от "Майстор Х":

    Какво да се прави?
    Черни шефски.
  • Подкрепа (гост)
    Отговор
    5 11:48  24.10.17
    Докторе къде се губиш липсваш ни. Прав си за липсата на национална идея и за фурнаджийските лопати, но какво можеш да очакваш от хора, които през целия си живот са казвали само слушам и тъй вярно, те немогат да мислят, а какво остана за визия 50 г. напред.
    Когато чакаш някой друг да ти начертае бъдещето се получава точно това което се случва в държавата ни.
  • Темида (гост)
    Отговор
    6 11:53  24.10.17
    ...бивш президент на КТ „Подкрепа“.... Синдикатите...истинските убиици на България. Хората които трябва да организират обществото срещу несправедливостта - пряко платени и корумпирани от политици и съдии, за да не изкарват хората на улиците (което им е работата)// Най се кефя някой като ми каже ами ти защо не организираш протест :) Нито ще ми разрешат нито мога да събера повече от 20 човека.
  • ВМОРО (гост)
    Отговор
    7 12:01  24.10.17
    Пременил се Илия, погледнал се - пак в тия.
    Защо всички "капацитети" се правят на луди? За балами ли ни вземат? От 09.09.1944 година насам страната се управлява от едни и същи гадове.
  • така е (гост)
    Отговор
    8 12:04  24.10.17
    Така е продажни управници които продават България за грошове довеждат народа до такава нищета. . За съжаление тая продажна пасмина управляваща България 2,3,4 Борисов, но освен кражби и корупция нищо добро не се случва. В историята ще пише, че след 1989 година управляващата мафия се е настанила трайно в управлението и мутри са управлявали България. Убийства, кражби и корупция са съпътствали в годините държавата която е най бедна и най корумпирана в доклади от Европа и няма нищо европейско в тази територия делена от мафиотски кланове и разбойници милиардери и милионери но не от иноваций а от далавери на правителствено ниво./ Останаха възрастните, а също и циганите и отрепки от всякакъв характер./ То май такива ни и управляват д-р Тренчев.
  • Т.о.ш.и.б.и.я.н (гост)
    Отговор
    9 12:06  24.10.17
    Българското робство е по пагубно от турското
  • ултра (гост)
    Отговор
    10 12:07  24.10.17

    До коментар #3 от "Тях червеното знаме роди ги":

    Публикувано във факти.бг: Всички знаем,какво трябваше да стане на 10-ти ноември 1989г

    Тогава просто трябваше "танковете наистина ДА ДОЙДАТ"! Ако това се беше случило, сега щяхме да сме държава от типа на Полша или Румъния, най-малко....... уви!

    Коментиран от #13

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    11 12:14  24.10.17
    само едно не мога да разбера господин тренчев вие къв бяхте двадесет и кусур години в българия?оказа се че като ви изхвърлиха от политиката тя била много порочна :)))))!!!!костов бил виновен за сдс ,а вие дали имахте някаква вина и дали се обогатихте от политиката?сега за енргетиката ви е болката ...ужас!!!!
  • червен милионер (гост)
    Отговор
    12 12:40  24.10.17
    Факти, айде спрете да публикувате дезинформация, защо вадите тия стари кримки от нафталина, от зората на "прехода"???????
    Това са дълбоко компроментирани хора и манипулацията ви е твърде елементарна, защото на много хора ни е ясно, кой е агент Павлов, с какво се е занимавал и на кого е служил!?
    Хората дори и да не помнят, достъпа до информация сега е много по лесен, не като през 90-те години. Няма кой да му хване дикиш на тоя другар, излагате се!
  • червен милионер (гост)
    Отговор
    13 12:43  24.10.17

    До коментар #10 от "ултра":

    Хахаха, тоя оня червен дебелак викаше танковете, ама руските танкове да дойдат, както през Пражката пролет, след това се сещай, какво щеше да ядеш........!
  • Пеньо (гост)
    Отговор
    14 12:45  24.10.17
    Един плюл по Борисов, а после му станал депутат. Дори не споменава за главният ибрикчия на републиката. Ами самият вие г-н Тренчев! С какъв жар на конгресите си отстоявахте да ви наследи един некадърен човек? Некадърен, но ваш човек! Добре, че не ви се получи! Слугуването на властимащите също не ви е чуждо!
  • Алфа Ромео (гост)
    Отговор
    15 13:16  24.10.17
    А добър ден......
  • ААА (гост)
    Отговор
    16 13:35  24.10.17
    Когато един строй се сменя с друг, първата работа на новите и мислещи за държавата управници , е да изтреби и вкара в затвора 5-10 000 доказани престъпници от всякакъв характер, а този който работи със знания, възможности , и за държавата да му се постави чадър, и да му се разчиства пътя. При нас какво стана -престъпниците необезпокоявани, се качиха по високите етажи , на властта , превзеха бизнес , банки, търговски , и суровинни отрасли , станаха недосегаеми със собствен държавен модел на управление ,и собствени правила, а долу седи плебсата и чака със зяпнали уста , да изпадне нещо. И плебсата чезне, гине,бяга, не се възпроизвежда, и логично ще има край. Ако гн. Тренчев е чукнал като точка 1995г. до която е могло да се спасим , то всеки може да си представи от там ,колко още сме потънали. Просперитет не се мери с лъскави коли , вили идр. а с увеличаващ се брой трудово-заето и раждащо деца население.
  • 17 14:09  24.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • Бат Мишо (потребител)
    Отговор
    18 15:36  24.10.17
    българия е преживявала и други съсели и гаджали -ще оцелее и сега въпреки вас съсели
  • Саймън (гост)
    Отговор
    19 15:58  24.10.17
    Докато има такива ГНИДИ тренчевци костовци Борисовци Ниновци иред други БЕЗ СЪВЕСТ И МОРАЛ ще се молите ЗА ХЛЯБ И СОЛ И БОГ ДА ВИ Е НА ПОМОЩ....П
  • сТАБИУЕн (гост)
    Отговор
    20 16:25  24.10.17
    Отрепка от всякакъв характер сте Вие гусин Тренчеф...
  • надежда (гост)
    Отговор
    21 17:16  24.10.17
    Тренчев какво прави толкова години в Подкрепа

    Коментиран от #22

  • герберасите на власта (гост)
    Отговор
    22 18:07  24.10.17

    До коментар #21 от "надежда":

    Стоеше на хранилката ,всички знаеха на къде вървим но се разприказват когато им "спрат кранчето" надежда има но тя е до две три години не се ли промени нещо найстина загива ме ,е поне българите за другите ще остане да дръпнат "шалтера" или жиците.
  • гост (гост)
    Отговор
    23 18:50  24.10.17
    Така ще е като няма гражданско общество което да ги измете и да вземе всичко в свои ръце и докато властва максимата АЗ ДА СЪМ ДОБРЕ ДРУГИЯ ДА Е ЗЛЕ НИЩО НЯМА ДА СЕ ПОЛУЧАВА В ТАЯ СКАПАНА ДЪРЖАВА.Няма единство няма държава има разграден двор.
  • Бат Мишо (потребител)
    Отговор
    24 19:00  24.10.17
    поредния крадлив съсел тренчев

    проговарящ само кат изтърве кокала и си мисли след мене е потоп и българия загина ....и зацвърчал от чужбина като ред други изедници след като се налапкат от нас сиромасите и отчуждите разузнавания да доразградят доразоръжат и дораргологъзат майка България
    ОБАЧЕ ТЯ Е ПО ГАЛЯМА И ПО ИЗДЪРЖЛИВА г-н Съсел
    преживяла е 700 год робство от 1300 год история ще надживее и ВАС
  • поредното ченге (гост)
    Отговор
    25 19:12  24.10.17
    комунистически измекяр дава акъл. Бактън!

    Коментиран от #26

  • Винету (гост)
    Отговор
    26 19:20  24.10.17

    До коментар #25 от "поредното ченге":

    Шшш, ти к*во имаш против комунистите? Аз партийния билет съм си го зашил в сакото, до сърцето!
  • име (гост)
    Отговор
    27 19:25  24.10.17
    ТРЕНЧЕВ, сещам се поне три пъти за последните 28 години когато си казвал- аз ,ако си отворя устата ще стане страшно и ще хвърчат глави .... ,, но не мълчиш като комунист. е ,отговорът в самия теб и ти си част от причината.
  • 28 19:56  24.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор
  • ник (гост)
    Отговор
    29 20:09  24.10.17

    До коментар #3 от "Тях червеното знаме роди ги":

    На 13.11.91 в трамвая разправям виц за бай тодор и около мен тишина и изплашени хора.
  • Фен на бекапе (гост)
    Отговор
    30 21:00  24.10.17
    Сега да се върне т.живков,гласувам с двете ръце.думи на мюсюлманите. От Родопите и християни от пиринско
  • From USA (гост)
    Отговор
    31 21:50  24.10.17
    Ама сегашните са част от комунистите бе Тренчо! И ти не си по- различен от тях, щото имаш партийна книжка. Прав си, но не казваш нищо ново. Назначената опозиция си свърши работата и сега няма нужда от фалшивото СДС.
  • Shmeker (псевдоним)
    Отговор
    32 22:09  24.10.17
    Този господин е прав. Но този господин се изявяваше като един движещ фактор на онова време до 97-ма година на всички онези процеси, а вероятно още е.
    Защо не казва какво се обърка и кой дърпа конците на нещото, което се нарича България? Защо говори като наблюдател?
  • Shmeker (псевдоним)
    Отговор
    33 22:11  24.10.17
    Вярно е това за енергетиката, но след като нямаме за партньор онази Русия, вече ще имаме монополи и там. То нали всички коли ще минават на ток? Тогава и 200% недостиг може и да има.
  • Джентълменът (гост)
    Отговор
    34 22:15  24.10.17
    България вече няма полза от Еврипойският Съюз. Но бизнеса има полза, а бизнеса храни политиците. На България и трябва един силен Балкански Съюз с Македония, Сърбия и Гърция, а защо не и с Турция. Русия веднага, ше подкрепи такъв съюз. А Евросъюза да го дуга.

    Коментиран от #35

  • Shmeker (псевдоним)
    Отговор
    35 22:30  24.10.17

    До коментар #34 от "Джентълменът":

    Много просто - за да имаме икономика ни трябва пазар и инвеститори. Евросъюзът дава точно това. Даже и на Русия, да не говорим за Турция.

    Коментиран от #46

  • Бат Мишо (потребител)
    Отговор
    36 22:37  24.10.17
    до тях черв знаме роди ги
    Аз пък ся разпраям в държавни учреждения
    Зако махнахте Тодора да не ва управлява а гласувате да ва управлява оня дето му отваряше вратата и ЛЪСКАШЕ ОБУВКИТЕ
    и сички мълчат уплашено и са дърпат

    Коментиран от #38

  • Олигарха (гост)
    Отговор
    37 22:40  24.10.17
    Тоя е една от най-големите политически курви на "прехода" ама бил видял еди си какво... едно е сигурно работа не е видял през целия си живот!
  • Олигарха (гост)
    Отговор
    38 22:42  24.10.17

    До коментар #36 от "Бат Мишо":

    Евала Бат Мишо! Това трябва да е новия слоган за парламента!
  • ха ха ха (гост)
    Отговор
    39 23:00  24.10.17
    "Бойко Борисов е персонификация на надеждата на голяма част от хората, че ще им направи живота по-добър."

    Още имало хора, да чакат от умрял писмо :D що не питате Борисов, къде е АЕЦ Белене, защо се спира реактор след реактор в Козлодуй, защо спря Южен поток... питайте го, той знае много добре ;)
  • Nikolay Tsonchev (гост)
    Отговор
    40 23:15  24.10.17
    Ами хайде де да ставаме и да си подредим държавата бе хора стига сме се оправдадавали политиците та политиците ами вий де сте бе на някоя друга планета ли!?
  • Я. Петров (гост)
    Отговор
    41 23:20  24.10.17
    Ужас, чак сега ли разбра - няма различни крадци.
  • Разочароваща Подкрепа (гост)
    Отговор
    42 00:37  25.10.17
    Подкрепа не същата след Доктора! И тя е на доизживяване като държавата ни. Ръководството се заигра с управляващите за да цица от програми, проекти и други блага и превърна профсъюза в беззъба организация. Живее се ден за ден каквото може да се открадне без да се мисли например за наближаващата катастрофа в енергетиката. Не трябваше да си отива Доктора!!! Не му завиждам, че гледа как загива организацията за която даде здравето и живота си.
  • Ангел (гост)
    Отговор
    43 01:59  25.10.17
    Брей какъв прозорлив човек още през1991год. когато Костов е бил финансов министър в КОАЛИЦИОНЕН кабинет с хора от всички партии, навярно е знаел и кой ще бъде министър и президент, бати и селската врачка, а СДС го съсипаха ДОНОСТНИЦИТЕ които направиха СДС начело с селянина от Веселиново, а преди Костов да напусне СДС го напуснаха и Софиянски и Бакърджиев и доносника Виктор и Богомил Бонев дето сега жена му е депутат от БСП, а той е на хранилка при свинаря Гергов, сигурно много кусури има и Костов, но такива като теб съм ги запомнил с едно ИЗРЕЧЕНИЕ - НИЕ ГИ ПРЕДУПРЕЖДАВАХМЕ ЧЕ ЩЕ СТАНЕ ТАКА, а твоята службичка е прекрасна НИКОГА НЕ СИ ВЗИМАЛ РЕШЕНИЕ ПО ГОЛЯМО ОТ ТОВА ДА СЕ НАЯДЕШ И С...ЕШ.
  • гощо (гост)
    Отговор
    44 07:08  25.10.17
    Мдаааа....прав е човека!!!
  • Един (гост)
    Отговор
    45 08:26  25.10.17
    Коце, втренчен!
    Крепиш ли го (в "ПОДКРЕПА" де) - не се оплаквай!

    Нали стана велик !
    А, видя, че други го крепят по успешно от тебе ?!
  • БЪЛГАРИН (гост)
    Отговор
    46 10:03  25.10.17

    До коментар #35 от "Shmeker":

    За да имаме икономика ни трябва най-вече производство.
    Пазар също разбира се, но за начало България малък пазар ли е за български производители? Следваща стъпка след овладяване на собствения пазар е овладяване на външните пазари - износ.
    При производство и работеща икономика фирмите ще плащат данъци, хората ще работят, ще плащат данъци и ще има потребление - при горе-долу разумни политици приходите от данъци ще бъдат оползотворени за обществото и т.н.
    ВС ни спря всички производства, защото не отговаряли на стандартите..дрън-дрън. И сега купуваме почти всичко от тях.
    А, също и ни налагат нуждата и приказката за инвеститорите, които да дойдат, да експлоатират пазара на труда, да изнесат всичко произведено навън, че и там да платят и данъците си..
    Пример - всички вериги и малки производства, собственост на чужденци.
  • Ежко (гост)
    Отговор
    47 10:21  25.10.17
    Тренчев да обясни кой го подтикна да пали партийния дом преди 25 години...Много приличаше на режисиран пуч.Нищо чудно да е бил такъв....
  • prase (гост)
    Отговор
    48 10:31  25.10.17
    Стига с теа негативни новини към България... то па от мързелив грък... вари си плащай дълга към ЕУ
  • ЬЯЪОФ (гост)
    Отговор
    49 11:11  25.10.17
    И ТОЙ Е ЧАСТ ОТ ПОДМЕНЕНИЯ ВОТ И ТОЙ Е КОМУНИСТИЧЕСКО МЕКЕРЕ КОЕТО ПО ТЯХНО ВРЕМЕ ИМ БЛИЖЕШЕ И МАЖЕШЕ

    Коментиран от #50

  • OMG WTF (гост)
    Отговор
    50 12:39  25.10.17

    До коментар #49 от "ЬЯЪОФ":

    Съгласен. Само ще го поправя другарят Тренчев - сегашните са същите комунистикато тези от преди 89-та.
  • Горянин (гост)
    Отговор
    51 13:18  25.10.17
    България е на прав път, но преблемът е в българина.Тренчев казва верни неща, но и неверни.Важното е българина да си повярва в себе си.И да не си хваща на лакардите на Русия.
  • До всички писачи (гост)
    Отговор
    52 13:26  25.10.17
    Изляхте ли си го? Сега можете да се кротнете и да си чакате края ...
  • Истината винаги боли (гост)
    Отговор
    53 13:26  25.10.17
    Най виновният за сегашното състояние на България,сега се прави на вода ненапита.Това е вече много нагло и дебелооко....
  • filo (гост)
    Отговор
    54 13:54  25.10.17
    На доизживяване е заради такива като тебе, агент Павлов.
  • Красен (гост)
    Отговор
    55 14:04  25.10.17
    Докато все Русия е в устата ви така ще е.Докато не разобличим българите след 89 год.които разориха и разграбиха държавата и народа не ги накаже както
    след девети няма да стане.Това е нужно за поколенията,няма да ни го простят.
  • Недка Генчева (гост)
    Отговор
    56 14:19  25.10.17
    Точно си мислих къде се скри този Тренчев,че то с него или без него...все тая...!
  • агентите продължават да плямпат каквото (гост)
    Отговор
    57 14:24  25.10.17
    И възрастните ще избягаме.
    Твърде дълго едни и същи мутри ни баламосвате и си прехвърляте топката като оная работа с двете ченгета.
    Първо си помисли дали си направил нещо и после говори.
  • питащ? (гост)
    Отговор
    58 14:48  25.10.17
    Той въобще в България ли е .Мисля , че още в началото на демократичните промени беше извън България. Не може да му се отрече десиденството и създаването на"Подкрепа" противопоставила се на тогавашния казионен профсъюз, но след това той се интересуваше само от собствения си интерес.Не му прилича да дава мнение след като е бил участник в събитията.
  • ПРОСТАK ХИХOFF (гост)
    Отговор
    59 15:55  25.10.17
    СРЪБСКА ПОГОВОРКА....."ДА МУ ИМАМ АКЪЛА НА БЪЛГАРИНА,АМА ОНЗИ,КОЙТО МУ ИДВА СЛЕД ТОВА."
  • Разочарован човек (гост)
    Отговор
    60 19:59  25.10.17
    Ай стига сте ревали,бе.От 28 г. всички сте заумирали от глад и безпаричие.Видяхте малко демокрация и полудяхте,не сте на себе си.
    Всеки има последен модел телефон,нормална кола,дом,храна и като му кажеш ела да работиш за 600-700 лв. ти вика ''Ходи сам да си работиш за толкова''.Толкова сте грешни,че нямам думи да ви опиша.Всеки ви е крив,а реално нищо не се прави по въпроса.По мачовете ходите и се биете едни в други вместо да отидете пред парламента.Какъвто народа такава и държавата.
  • Джак (гост)
    Отговор
    61 09:01  26.10.17
    Тренчев, до скоро не говореше така. Послушен беше. Една майка ви е раждала всичките, не се прави. Лицемер. Същия си като тях.
  • Клара Петкова (гост)
    Отговор
    62 21:07  26.10.17
    Докторе, всичко това е вярно! Но нима при нас нямаше предатели и играчи? Но въпреки всичко си имахме доверие и навреме елиминирахме предателите. Но жалкото е , че десетилетия къртовски труд отиде на вятъра! Нима теб не те предадоха най-близките ти хора! Но ти знаеш , че няма ненаказано добро! Но пък аз знам , че всичко на този свят се връща! Бъди жив и здрав!
  • Шопа (гост)
    Отговор
    63 13:44  28.10.17
    И ние видяхме що за стока си.
    Нито профсъюз работещ създаде, нито подкрепи някой.
    Но кинти цуцахте яко от наште заплати.
    То изобщо има ли у нас истински действащ синдикат???.
  • 64 15:25  29.10.17
    Този коментар е премахнат от модератор

Напиши коментар:


Публикувай