5 Ноември, 2017 23:00 9 688 28

Георги Димитров: Сърбите с магистрала, а у нас – нищо

  • сърбия-
  • магистрала-
  • ниш

Както се казва: Без коментар!

ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Чета в пресата, че Александър Вучич е информирал Димитър Главчев, че остават още 12 км. от магистралата София-Димитровград-Ниш от сръбския участък и до май той ще бъде готов.

Това пише в профила си във Фейсбук Георги Димитров.

Ако не ме лъже паметта, сърбите заложиха този проект в инвестиционния си план през 2010-2011 г. Строителството протече "на приливи и отливи", но всички знаем с какъв терен трябваше да се справят.

Какво става при нас?

Пак по информация на пресата научавам, че едва преди дни са обявени две обществени поръчки на обща стойност 258,7 млн. лева. Едната процедура е за МОДЕРНИЗАЦИЯ на участъка след ГКПП Калотина до пътния възел при Драгоман. Общата му дължина е 14,5 км. Вторият търг е за изготвянето на технически проект и строителство за отсечката между Драгоман и Сливница.

Участъкът от пътя е с дължина почти 17 км.

Там също ще бъде направено РАЗШИРЕНИЕ на съществуващия път до габарит 27 м, с което двулентовият първокласен път ще стане четирилентов. В отделни участъци ще се подобрят геометричните му елементи с цел достигане на проектна скорост от 110 км/ч. Срокът за изпълнение на поръчката е 910 календарни дни.

И така: от едната страна - магистрала, от другата (европейската) - модернизация/разширение на 31,5 км. за две години и половина, а от Сливница до София нищо.

Както се казва: Без коментар!


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Тракия

    98 12 Отговор
    По-добре да се строи след като Бойко си подаде оставката. Ако качеството е като на Тракия между Нова Загора и Бургас, по-добре нищо да не пипат

    Коментиран от #22

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Антон

    91 11 Отговор
    Там си нямат боко
    Пуснете го да иде да управлява в сърбия и след 1-2 год. сърбите ще задлъжнеят с 20-30млрд.

    Коментиран от #4

  • 4 ГГГГГ

    84 4 Отговор

    До коментар #3 от "Антон":

    Освен боко аз бих им подарил и шиши,кууурнелия, доган, цц, станишко, волен......... Писането на имената с малки букви е умишлено.

    Коментиран от #17

  • 5 Баце

    42 3 Отговор
    Нищо не става от тези клефъре/цървули/ ни корупция да приборят ни контрабанда да хванат ни път да построят ни заплати да увеличат сигурно и самолета не могат да вдигнат
  • 6 Шаран БГ

    43 1 Отговор
    Тя работата и с румънците от Липница до Кайнарджа е същата!! Съседите правят 4-лентов път 14 км до ГКПП-то, както е била уговорката. Ние, хайдутите, майсторим 7 км двулентов път насреща!?!?
    Ако някой знае, на чия вила са двете ленти от пътя Кайнарджа - Границата, нека напише - Прокуратурата на РБ белким се самосезира!
    Добре е, че на изток е Черно море ! Ако имахме и там съседи, и тях щяхме да се стремим да излъжем !?!?
  • 7 Хорацио

    52 6 Отговор
    Само луд човек може да си мисли, че ремонт на 14,5 км съществуващ път, проектиране и изграждане на още 17 км може да струват реално 240 млн. лева. Явна пладнешка кражба и ново задлъжняване на Ганя. Значи се падат по 7,6 милиона на километър, като забележете почти половината вече е прокарано и само трябва да се налее асфалта и да се маркира. Да не говорим за качеството на вече построените пътища из цялата страна- едни и същи фирмички преасфалтират собствените си ремонти през 1-2 години за стотици милиони... Това е бездънна яма за крадене и източване на бюджета. Няма кой да накара "предприемача" дето пее на чалга концерт, че е е.ал Боко в г.за да работи качествено, при положение, че той знае, че със сегашната му "качествена" работа пак неговата фирма ще ремонтира същия път след 2 години максимум, пак за десетки или стотици милиони. После как няма да се мисли за най-великия в регион дето масово всички взимат по 600-700 лв той да взима десетки милиони за нищо... Бокова демокрация е по-зле от Живков тоталитаризъм и то в пъти.
  • 8 ОЖЮ

    56 1 Отговор
    Един японец разбрал, че от Пловдив до Варна пътуваш 6 часа и казал : А бе тая България е по-голяма и от Китай
  • 9 ЗЦЦ

    44 0 Отговор
    Ако гледаме с какви темпове вървят нещата в България, ще останем с впечатление, че българина живее средно 500 години
  • 10 Фалшиви новини

    9 2 Отговор
    И НИЩО Е НЕЩО..СТРУВА БАЯ ПАРИ..
  • 11 ТОЛ Система

    29 5 Отговор
    Път може и да няма, но ще има ТОЛ система. И няма да е некакви си 3 лева, а 30. Тук е Европа и требе да се плаща. Със събраните пари ще се назначат още Калинки, че предишните ги опраскахме, а и за суджук требе да има, иначе как ще борим корупцията
  • 12 mediator37

    12 37 Отговор
    При пълната липса на положителни коментари , да направя аз един.
    Бързо свикваме с хубавото, бързо забравяме какво беше преди да ги има магистралите и скоростните пътища.
    Аз пък съм много доволен от това, което се направи и от това, което е заложено да се направи. Вярно е, че дясната лента на АМ"ТРАКИЯ" е дунавски вълни и ако карам там пет минути ще ми изпадат пломбите. Но по-добре да я има некачествена, отколкото да я няма и като вдигна по обикновения път 100км/ч да ми съставят актове. Карам по магистралата в лявата лента със 140-150 и като видя отзад да напират, правя път.
    Та ето така...

    Коментиран от #13

  • 13 Олигарха

    27 3 Отговор

    До коментар #12 от "mediator37":

    Цецо ти ли си? Проблема е не е дали се е направило нещо, а че то е изключително некачествено и на цена в пъти над нормалното за качеството си. Също така проблема е, че сега има над 30 милиарда дълг и голяма част от тоя дълг е отишъл за тия "магистрали", които скоро ще имат нужда от основен ремонт за още милиарди. Е това ако не е омагьосан кръг задраве му кажи. Ти правиш, то се чупи скоро и пак се наливат стотици милиони да го правиш пак ти! Е.ати далаверата. Ми те друго не им трябва да правят и пак ще са милионери. Така, че Цецо максимата "по-добре да се прави нещо отколкото нищо" важи само ако това нещо не те завлича в дългове и не ти носи негативи за в бъдеще!
  • 14 ехххххххххххххх

    13 3 Отговор
    Тая сутрин умрях от медийна скука. През целият уикенд Бибитко е извършил само едно геройство. На магистралата. Той няма ли екип, който да му подсказва, че повече лоши магистрали означават повече негови геройства, щото некак си не върви БГ премиерът да го снимат по разни други пътища, макар и бъдещи.
  • 15 незнайко

    14 3 Отговор
    Явно при сърбите природозащитниците нямат думата. Правят си мягистрала през пресечения терен, отсичат дърветата и готово. По това си проличава, какво значи да си в ЕС. ТРЯБВА ВИНАГИ ДА СЕ СЪОБРАЗЯВАШ С НЯКОГО !
  • 16 истинко

    10 5 Отговор
    Нали всички си ги знаем - мафията от ГЕРБ само ще открадне парите, без да свършат работа!
  • 17 Бесен Язовец

    4 1 Отговор

    До коментар #4 от "ГГГГГ":

    Много точно казано, просто няма какво да се добави !
  • 18 Андрей Николов

    21 2 Отговор
    Елате да видите Хемус край Варна! За две години експлоатация - ВСИЧКО В КРЪПКИ! Кой ще им търси отговорност за кражбите?????
  • 19 Бай УРко

    6 3 Отговор
    От Сливница до София пътя е перфектен! Много по-добър от магистрала Хемус, примерно!
  • 20 СТЕНЛИ

    7 0 Отговор
    ДО КОЛКОТО ЗНАМ ОКОЛО КОСТЕНЕЦ И ИХТИМАН 15-ТИНА КИЛОМЕТРА В ЗЕЛЕНИКАВ ЦВЯТ НАСТИЛКА ОТ МАГИСТРАЛАТА Е ПОСТАВЯНА ОТ СЪРБИ...И ЗА 35 ГОДИНИ ИМА ТУК ТАМ КРЪПКА,КОЛАТА НЕ ТРЕПВА И СЛЕД ДЪЖД НАСТИЛКАТА ДОСТА ПО-БЪРЗО ОТ ОСТАНАЛИТЕ ИЗСЪХВА.(ЛЕКО ПО-ШУМНА Е ОТ ОСТАНАЛАТА)!!!
  • 21 Ttt

    3 0 Отговор
    Честито на пътуващите!!! Минаване през Сърбия вече ще струва с 7€ повече!!!
  • 22 KKKKK

    1 13 Отговор

    До коментар #1 от "Тракия":

    A ти видя ли Бойко да асфалтира с валяка,че обвиняваш него лично ????Има си строителна фирма за това,защо не плюете по нея???Защо не критикувате строителния надзор позволил това??Май ,че се сетих,за това не дават пари .
  • 23 Густо Майна

    2 1 Отговор
    Значи въпреки, че мразя и в червата всичката БКП-продукция, че ми е ясен стила боков - недодялан хляб и зрелища, нали Ви е (или не) ясно, че в Сърбия аутобанЯ е директно бецален! В брой или банков "носител". Няма шест, пет, тол, мол и дрън-дрън! Т'ва относно скоростта на изпълнение.
  • 24 Георги

    10 1 Отговор
    Някой помни ли коя година направиха пътя Бургас-Созопол? Беше още по време на комунизма.Е,няма толкова качествен път в цяла България,който да не е ремонтиран и да няма нужда от това.Какъв асфалт сложиха тогава.....ако и сега се строеше така,партиите щяха да изгубят голямо перо от приходите си.
  • 25 ялов

    4 0 Отговор
    Не са помолили картуната, Краля Слънце да направи магистрала, нали той ги строи, но лили пиги я няма и не мож се крадне та ще е трудно докато се наканят да я строят. Но н.1 Тракия е прав, ако е както магистрала Тракия -леле мале. Тръгваш по магистрала Тракия до София и после до Ниш и после отиваш на зъболекар, щото са ти изпадали пломбите. Осигурено от ГЕРБ, €€€€€
  • 26 стоян георгиев

    1 3 Отговор
    има една лека разлика между нашите и сръбските магистрали.сръбските са всъщност китаиски.реално сърбия ги предостъпи на китаиците .ако тва стане тук незнам кво реване ще падне,но иначе нихилизма си е нихилиъм.няма спор щом в сърбия пръдне някои тук веднага се намира група патриоти да лапне балончето!
  • 27 Иван

    2 9 Отговор
    Какво се пените тези 60 км сърбите ги сторят 8 години и не са готови. Пускат ги на етапи. А на участъка нищо му няма. Равнина. То е след тунелите . Там няма ди пинат нищо .... Всяка година минавам по няколко пъти така, че с такива писаници на хора дето не са и видели и не знаят не съм съгласен.
  • 28 Ощърбий

    1 1 Отговор
    Като прочетох Сърбия и Гошо тарабата страх ме съзе, онзи национален предател да не е възкръснал!
    А то кво било. Не бил онзи Гошо тарабата, а негов адаш, дето хвали всичко де що е чуждо и оплаква всичко де що е родно!

    Айде у лево, от дето сте дошли!!!