"Транспортът трябва по спешност да се реорганизира и единственият вариант при такива кризи от неконвенционален характер е железопътната инфраструктура", призовава в писмо до ФАКТИ читателят ни Петър Веселинов.
"Опашките по границите няма да спрат, а ще се увеличават, а това ще затруднява все повече доставките на продукти, лекарства и всичко друго, което е нужно за оцеляването на хората и икономиката в цяла Европа. Дори малко дете може да пресметне, че пропускането на 200 камиона на ден от турска страна няма как да стопи 50-километрова опашка от тирове, чакащи да преминат.
Всичко това се случва на всички граници и ще доведе до недостиг на лекарства и други жизненонеобходими стоки.
Зелени коридори ще се дават за едни тирове и не си мислете, че останалите водачи ще стоят и ще чакат с дни. Въпрос на време е нервите на шофьорите да излязат извън контрол и това може да се предотврати единствено и само с влакови композиции, морски и въздушен транспорт.
Последните няколко години България изгради и модернизира железопътната си инфраструктура. Тя вече е на високо ниво и сега трябва да се включи на 100% с всички сили и средства за осигуряването на товарни влакове от БДЖ, за да помагат за транспортирането на стоки от трети и за трети страни.
Още от времената преди световните войни железницата е била най-сигурната опция за превоз на стоки и хора по целия свят. Дори днес част от нейните служители са възпитаници на военни училища и могат да помагат при нужда и ситуации като война и подобни на настоящата кризи", обясни Петър Веселинов.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Георги
12:07 25.03.2020
2 Точно така е
12:11 25.03.2020
3 Бай Чо
12:42 25.03.2020
4 Директно от Швеция
Държавата нареди вчера24.03.2020 ,на тези дето висят по тезгяха в баровете и ресторантите, да седнат задължително
на масите за да бъдат обслужени.
Държавата си работи и фирмите се въздържат да освобождават работници но предупреждения за освобождовоне има а и някой други като Волво нямат компоненти и затварят.
Училища и детски градини работят,учителите помагат в кухнята и сервират храна на децата ака има нужда.
Медецинската готовност е в краен случай използвано място.
Хората се лекуват от дома с изключение на тези които са много зле.
Хигиената е на много високо ниво по принцип и това явно помага срещу короната.
Личната хигиена е също принципно висока ,навиците поучителни.
12:49 25.03.2020
5 Бай ганьо
12:50 25.03.2020
6 Директно Швеция
МОЯТА ЖЕНА И ТЯ Е НА ПАЗАР.
12:54 25.03.2020
7 никой
13:08 25.03.2020
8 хубаво пишеш
14:01 25.03.2020
9 ivan
14:19 25.03.2020
10 СтарТИРаджия
Коментиран от #11
15:03 25.03.2020
11 Ivan
До коментар #10 от "СтарТИРаджия":
Ти май си за очила, говори се за стоки от трети страни и за трети страни !!! Ма явно на теб е нещо много неразбираемо описано по тоз начин . Сам казваш, че след месец хората (шофьорите) няма да могат да карат ами тогава уия ли ще ядеш ако не се вземат мерки и търсят начини.Коментиран от #14
15:16 25.03.2020
12 сноу
15:18 25.03.2020
13 Еееее
16:03 25.03.2020
14 СтарТИРаджия
До коментар #11 от "Ivan":
Кви трети страни бе Иване, Иване, да те ... кой те .....! Цяла Европа е блокаж бе умник! 'Найш колко ме вълнуват "трети страни"?! Баз анталийски домати и фурми от Иран ще изкараме, ама наистина ще ядеш от трите най-дългото, 'щото всичката храна дето я папаш е европейско производство! Ти и всички тук въобще наясно ли сте как се опаковат и транспортират хранителни продукти? Цялата технология. Ако опрете до влакове само 'ляб (ако си го омесите), картофи и лук ша дъните, след яко чакане при това! Де..., т'ва сте само комуняги с глави в ауспусите. Седете си по къщята, тракайте зъби от страх, мислете за глупости и чакайте - да Ви оправят! Пак. И без т'ва парата ша свърши - ще им е по-лесно!Коментиран от #15, #17
16:18 25.03.2020
15 никой
До коментар #14 от "СтарТИРаджия":
Китай никога не са спирали ЖП транспорта. Винаги са го предпочитали пред всякакъв друг вид транспорт. Да не би да са прости? Имай предвид, че може да става бавно, но пристига по- голямо количество стока. И не се заблуждавай, че ще закъсаме без внос. Бг производителят се промени много, произвежда се всякакъв вид продукция- и разнообразна като асортимент, качество, и за непретенциозни, и за взискателни...16:44 25.03.2020
16 Чичо Пешо
08:27 26.03.2020
17 Tate
До коментар #14 от "СтарТИРаджия":
Пишеш колкото да не заспиш !! Америка Китай Австралия Европа имат силноразвита ЖП мрежа !! Тук се унищожи всичко наизлязоха разни ТИР фирми от кол и въже . Една композиция от 10 четриосни вагона ще натовари колкото 30 тира ако не и повече ! Но "Демокрастите" прецакаха товарните гари разпродадоха какво ли не !! Като си толкова "Тираджия " я кажи защо Тецовете се захранват със ЖП вагони !!13:02 26.03.2020
18 Tate
13:08 26.03.2020
19 Петър
13:24 26.03.2020
20 ТИКВА
18:46 26.03.2020