Last news in Fakti
8 Декември, 2019

Като "теслафил" или "теслафоб" се определяте?


Като "теслафил" или "теслафоб" се определяте?
С подкрепата на
mobile.bg
"Теслафил"
30% (585)
"Теслафоб"
29% (574)
Нямам отношение
41% (808)

Коментари

  • 1 анкетиран

    16 2 Отговор
    Питайте нещо сериозно.
  • 2 Peci kupona

    18 5 Отговор
    Принципно съм против електрическите автомобили! Дано да не се случи, но ако един ден станат по масови от ДВГ, ще започнат масово да се правят с батерии с ниско качество и кой знае с какви материали, и за едни 10 години ще има закопани такива отпадъци на най-разнообрани места! Освен това, заводите, които ще ги произвеждат ще бълват “чист и свеж въздух”! С две думи мей си джей!
  • 3 Един по Един прави ТИМ

    10 2 Отговор
    НОщните лампи на колела, винаги са ме кефели - минават, като коледни елхи вечер и ми огряват пътя в тъмните КУРОРТНИ улици на комплекс св.св. Константин и Елена - тук нямаме улично осветление и чакаме да мине кола, за да се приберем в затворените си комплекси: вила "Роза", "Хармония", "Катерина"... Тук е пълен мрак и чакаме тузарите да си купят ТЕсли, за да ни осветяват пътя! ТИМ-Варна се грижи за своите селяни!
  • 4 САП

    9 3 Отговор
    Въобще за, какво точно питате?
    "Тесла" е конкретна марка, която си носи негативите на пазара за. който е създадена.
    Ако питате като цяло за електромобилите. Смятам, че електродвигателя е наистина най-добрия двигател който сме създали. Основния проблем е в батериите, за сега не са достатъчно добри за подобен транспорт.

    Коментиран от #6

  • 5 Боре гъзето и детето гост

    13 6 Отговор
    Ние много харесваме Тесла и Илон, но в нашата дружинка използваме определението “теслараст” а не “теслафил”. Все още нямаме Тесли, но пък сме много активни, организираме срещи и дискусии от рода на “ден на каскета”, “вечер само по прашки”, “писмо до Илон”, “какво мечтаем да правим на задната седалка на Тесла с включен автопилот”, “колко годишно дете е правило дизайна на пикапа”, и е много весело, прекарваме си добре.
  • 6 111

    2 3 Отговор

    До коментар #4 от "САП":

    Ти не видя ли картинката. За какви автомобили говориш? Въпросът е дали действаш като тесла или не.

  • 7 az#ЛибераленКрах

    7 7 Отговор
    Всъщност един електромобил е свързан с много по-голяма въглеродна емисия от този с ДВГ. Факт! Но не непосредствено от него, а в процеса на създаването му. Най-вече с производството на акумулаторната му батерия!

    Коментиран от #10

  • 8 Дреме ми имам поне 5 тесли

    4 1 Отговор
    У мазето и 2 3 в гаража,Мъск нема толко..
  • 9 Behemoth

    7 5 Отговор
    Абе нафтажии ...той и нафтовите двигател от началото е бил една смешка с отрицателно КПД ама за стотина години го докараха до евро 6 ...така и батерията, тръгнат ли поточните линии до десет години ще държат по 1000 км....

    Коментиран от #24, #41

  • 10 това

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "az#ЛибераленКрах":

    Не е вярно! Това са платени нагласени измислици!

    Коментиран от #16

  • 11 Биоробот

    9 2 Отговор
    Не живея в Норвегия но имам Тесла. Много е добра. Досега нито един пирон не ми се е опънал. Всичките ги извадих с Теслата.
  • 12 555

    2 0 Отговор
    Хайде по-сериозни анкети!
  • 13 Хомодружинка антиелектрици

    3 4 Отговор
    Ние сме теслафоби, но за сметка на това хомофили!
  • 14 360

    2 0 Отговор
    ХОРАТА НЕ СЕ ДЕЛЯТ НИ ТЕСЛАФИЛИ И ФОБИ, НИТО НА РУСОФИЛИ И ФОБИ, И ДВЕТЕ СТРАНИ ИМАТ ПЛЮСОВЕ И МИНУСИ, ТРЯБВА ДА СЕ ПРИЕМАТ ХУБАВИТЕ ЧЕРТИ, НЯМА НУЖДА ОТ ОПЛЮВАНЕ НА ЛОШОТО
  • 15 мммм

    4 3 Отговор
    Писах се "фил", ама не защото ми пука за Тесла или Мъск, а заради възможността да изминавам разстоянието София-Варна-София на цената на две банички с боза. Кога, къде и колко ще си зареждам батериите - не ме мислете.

    Коментиран от #37, #38, #42

  • 16 az#ЛибераленКрах

    6 2 Отговор

    До коментар #10 от "това":

    Самият добив на редките метали и последващата им обработка, за да се получи акумулаторната батерия е страшно енергоемък и екологично мръсен процес. Запознай се!

    Коментиран от #18, #25

  • 17 Пфуууу

    1 0 Отговор
    А бе страшни глупости значи
  • 18 фффф

    3 5 Отговор

    До коментар #16 от "az#ЛибераленКрах":

    Запознай се ти, вместо да повтаряш като папагал чужда пропаганда. Добивът на литий е далеч по-чист и екологичен от добивът на материалите за едно катализаторче на ДВГ. Батериите са 100% рециклируеми, за разлика оловните на колата ти и от тоновете изгорели токсични газове, които се изхвърлят под носа ти. И разберете накрая, че никой не си купува Тесла заради екологията, а заради ниският разход за експлоатация и транспорт.

    Коментиран от #22, #27

  • 19 омъскаряване

    4 3 Отговор
    Теслафил = Електроджендър, т.е. най-обикновен джендър ! 99% от т.н. джендъри теслафили не са пипали тесла, но са "фили" !? "Пейр*си сър", както би казал икономът на "Свети" Илон хаха !

    Коментиран от #26

  • 20 Карамфил

    1 0 Отговор
    Теслатор има ли?
  • 21 Пропаганда

    5 3 Отговор
    Пропагандата у нас, продължава да бълва, че хората с електрични коли са джендъри! Е.ем ти и логиката. Карай си печката и бъди, пич. Няма по-п..сти хора.
  • 22 az#ЛибераленКрах

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "фффф":

    Много добре знам аз, но ти отказваш да приемеш фактите!

    Коментиран от #23

  • 23 Фактите

    2 2 Отговор

    До коментар #22 от "az#ЛибераленКрах":

    И какви са твоите факти?

    Коментиран от #28

  • 24 prizrak

    3 2 Отговор

    До коментар #9 от "Behemoth":

    Вече има батерии, които държат по 1000км.
  • 25 prizrak

    4 2 Отговор

    До коментар #16 от "az#ЛибераленКрах":

    При тази врява която се вдига по повод екология с такива малоумни като Грета Тунберг, мислиш ли че ще остане незабелязано, ако технологията за производство на батерии беше толкова енергоемък и екологично мръсен процес?
  • 26 омаскарявам шот съм проссс

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "омъскаряване":

    Селянчето с бемвето пак изпусна мозъчна пръдня.
  • 27 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #18 от "фффф":

    Какво, какво???? Я пак, я??? Кои батерии са 100% рециклируеми? Ти май наистина си нямаш понятие, а?
  • 28 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #23 от "Фактите":

    Неговите факти са, че батериите не се рециклират за направата на нови батерии, а само се разделят компонентите им, като някой се използват в строителни материали, други в друга област, но не и за направата на нови батерии. Нуждата от постоянна доставка, копане на нов литий, както и на кобалт ще са пагубни за екологията ни, ако трябва всичко да мине на батерии.
  • 29 Глупости

    3 2 Отговор
    Батериите се рециклират и сега, но процеса не е толкова автоматизиран, защото все още няма толкова изхвърлени батерии, та да се прави фабрика все още. В момента около 70 процента се използва за направа на нови. Този процент ще се увеличава.

    Коментиран от #30

  • 30 Гост

    4 2 Отговор

    До коментар #29 от "Глупости":

    Пълни глупости! Батериите на Тесла са просто един голям кош, пълне с хиляди батерии АА, каквито света ползва с тонове и изхвърля с тонове всяка седмица. Нямало било такова потребление?!?! Колко батерии АА се купуват и хвърлят на ден бе? Май наистина нямате предствата.

    Коментиран от #32, #43

  • 31 детето гост

    5 3 Отговор
    Мечтата ми е да обладая Грета Тунберг на задната седалка на Тесла, да я заплодя и после да извикаме Илон Мъск за кръстник на идиотчето.

    Коментиран от #33

  • 32 И къде се хвърлят

    2 3 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Къде се хвърлят? Ти ако ги хвърляш в боклука, аз не ги хвърлям в боклука. Та внимавай къде ги хвърляш. Той и бензина като го излезеш на пътя, пак си замърсява без да изгори.

    Коментиран от #35

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор

  • 34 Антиелектрика

    2 4 Отговор
    Като няма опорки, ще обиждаме! Докато намерим някакви опорки. Важното е да не сваляме каскетите.

    Коментиран от #44

  • 35 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #32 от "И къде се хвърлят":

    Кой ти е казал, че ги хвърлям на боклука бе, б0k^yk? В магазина до нас ги събират в контейнери. Пълнят се за нула време и после пак. Милиони батерии АА се изхвърлят на ден и нуждата им от рециклиране е чудовищно голяма. Ама още няма технология за рециклиране и за това не ги рециклират, а само ги дробят и разпределят няколко компонента към други отрасли.
  • 36 ТОЧКАТА

    0 0 Отговор
    ..ааа бе пичове .питат ВИ дали може да ПРАВИТЕ НЕЩО ДРУГО С тесла'та!!!освен да дялате дъски....Време да се вадят и криви пирони ,ама то ПОТРЕБИТЕЛСКОТО ВИ е хванало тотално....А иначе те'слата си иновация и е добре да се върви напред и да се смени замърсяването.,а балъците да натоварим със сегашното....и пак опряхме до тесла'та като ключ за промяна.Успех в ползването и'/и на двете тесли/.
  • 37 Boxer 3.0

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "мммм":

    За да достигнеш до тази цена, обаче, трябва да заплатиш цената 30 000 комплекта (две банички с боза).
    За сравнение, трябва да направя 500 пътешествия София-Варна-София, за да се окаже, че съм на минус, спрямо "Тесла" варианта ;)
  • 38 Boxer 3.0

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "мммм":

    ... и аз се писах "фил", защото там е бъдещето, ама след поне 10 г...
  • 39 az#ЛибераленКрах

    2 1 Отговор
    Още преди две години шведското Министерство на транспорта и Стокхолмския Институт за околната среда (IVL) разкриха истината за електроавтомобилите. Техните експерти са изчислили, че производството само на една зарядна батерия за електромобила Tesla S изхвърля в атмосферата забележителните 17 тона CO2! А това прави този "автомобил на бъдещето" не по-малко замърсяващ околната среда, отколкото един модерен бензинов или дизелов автомобил след пробег от 200 хиляди километра! Казано по друг начин: още преди да е изминал и един километър, този "екоавтомобил" вече е нанесъл на природата същите щети, каквито ѝ причиняват и колите с двигатели с вътрешно горене, но след дълъг пробег и много години експлоатация.

    Но и това не е целият разказ. Казват ни, че можем да си зареждаме електрическата кола направо от мрежата - достатъчен е само един електрически контакт в гаража. Хайде обаче и тук да надникнем под повърхността. В Германия например, токът, който тече в мрежата, е произведен основно от въглища или природен газ. У нас е същата бира, т.е. електроавтомобилът замърява косвено околната среда далеч повече отколкото автомобил с ДВГ.... Факти, факти, факти, които никой не е в състояние да обори....

    Коментиран от #40, #49

  • 40 бахаха

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "az#ЛибераленКрах":

    Ква околна среда ве мой, последното за което му пука на човек като си купува кола е колко замърсява. Електромобилите превзеха пазара заради почти безплатното гориво, не заради друго. Мъск никога не е говорил за екология. Това му го вмениха дизел-джендърите, заради подсъзнателният им фетиш към ауспусите.
  • 41 Антиелектрика

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Behemoth":

    Хайде стига с тази тъпотия, че който не харесва електрички е нафтаджия! И не давай за пример дизеловия двигател, защото батерии има от 18-ти век и никой не ги спира да се развиват.
  • 42 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "мммм":

    Те точно на това разчитат, зарибяване. То и преди 50-на години петролът е бил няколко долара за барел, ама сега освен, че е десетократно по-скъп, се облага с акциз, колкото е стойността му. Да не забравяме, че токът е акцизна стока и нищо не пречи да му наложат огромен акциз.

    Коментиран от #45

  • 43 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "Гост":

    Да, според него като заровиш литиево-йонната батерия, значи е рециклирана.

  • 44 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Антиелектрика":

    Палячо, не ти ли писна да пишеш с чужди никове?
  • 45 мммм

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Антиелектрика":

    И какво сега, да ходя пеш щото сакън да не ме зариби някой? Те акциз могат и на колелетата да сложат ако искат, но работата е там, че в краен случай тока мога да си го правя и сам, докато рафинерия в мазата ще ми е трудно да си сглобя.

    Коментиран от #46

  • 46 Антиелектрика

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "мммм":

    Ти изтъкна любовта си към електричките, защото било евтино, а не виждаш, че цените им са по-високи. Освен това произвеждането на тока можеш и сега да го правиш, но съм сигурен, че не го правиш. И ми е много чудно как ще си произведеш ток в мазето, да не си измислил някакво ново инженерно чудо? Ако е за производство, някои дизели вървят и на олио, щом ще мислим да апокалипсиса, но ми е чудно батериите от дърветата ли ще си ги берем?

    Коментиран от #47

  • 47 мммм

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Антиелектрика":

    Към днешна дата тока си е в пъти по-евтин. Като тръгнат да му вдигат прекомерно акциза, ако трябва и на парен двигател или на конски впряг ще се върна. Но към днешна дата електрическите автомобили са много по-изгодни.

    Коментиран от #48

  • 48 Антиелектрика

    2 1 Отговор

    До коментар #47 от "мммм":

    Факт е, че токът е много по-евтин, но е факт и, че покупка на електричка е по-скъпо от аналогична кола с ДВГ.
  • 49 prizrak

    1 1 Отговор

    До коментар #39 от "az#ЛибераленКрах":

    Шведите са проучили че за производство на 100kWh батерия на Тесла се отделят 17.5 тона CO2. Това се равнява на 8.2 години експлоатация на кола с ДВГ. Добре.... Я кажи сега това гориво в резервоара с магия ли се появи или Хари Потър ти помогна?? Защо не обясниш какво е замърсяването за производството и за транспорта на това гориво,докато стигне до резервоара ти??

    Коментиран от #51

  • 50 Мишо перничанчето

    2 0 Отговор
    А бе всички ги хвалят тия електрокари ама нещо не ги виждам по улиците, даже и у маалата къде тока е напълно бесплатен. И пред мола нема, и там къде са сложили зарядни немаше никой.
  • 51 Шведите

    2 0 Отговор

    До коментар #49 от "prizrak":

    Експлоатацията на ДВГ включва производството и доставката на гориво

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към анкетата