594 1

Credissimo със Златно Сърце за благотворителност

Милена Богданова

Credissimo получи приз „Златно сърце” и поредно признание за своята социална и благотворителна активност. На официалната церемония за трета поредна година списанието „Business Lady” отличи повече от 11 благотворителни кампании и социални проекти в общо 11 различни каузи. Годишните Наградите „Златно сърце“ за благотворителност и корпоративна социална отговорност носят изключителен емоционален заряд и са своеобразно „благодаря“ за големите дарители на България.

Credissimo грабна приза в категорията „Цялостна социална отговорност и благотворителна дейност“ за приноса си за своите социални кампании в подкрепата на различни благотворителни каузи и образователни инициативи. През 2015 г. компанията стартира кампанията „Credissimo за по-добър живот” за социална подкрепа. Всеки месец, чрез тази инициатива, от всеки изплатен заем се даряват средства за различни социални дейности.

Сред подкрепените с дарения на компанията са децата от ДДЛРГ „Св. Иван Рилски” в село Разлив. Благодарение на Credissimo през последните три години възпитаниците на дома участват активно в извънкласни занимания по български народни танци, таекуондо, лека атлетика, волейбол и баскетбол.

Тази година Credissimo насочи своята социална активност към бъдещите математици на България. Компанията подкрепи умните и амбициозни деца от отборът по математика на Софийска математическа гимназия (СМГ). Благодарение на Credissimo малките математици успяха да вземат участие в Международното състезание по математика в Тайланд, откъдето се върнаха с 4 медала.

Credissimo подкрепя още много различни институции, деца и младежи в неравностойно положение и други групи, имащи нужда от помощ. За последните 3 години дарената от компанията сума възлиза на повече от 200 000 лева.

„Ние от Credissimo вярваме, че всяка компания, независимо от нейния предмет и сфера на дейност, има определени морални задължения не само към своите клиенти, но и към обществото и неговите членове, които са социално затруднени. Надяваме се да бъдем пример и за други компании, които да възприемат идеята за солидарност и на социална ангажираност”, сподели Биляна Станчева, маркетинг мениджър на Credissimo.



Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • jmk
    Отговор
    1 13:27  14.02.17
    не бяхя ли крадисимо

Напиши коментар:


Публикувай