Германския производител BMW пусна два клипа, с които косвено се шегува с дългоочаквания нов модел на американците от Tesla - Model 3. Той ще отговаря по размери на 3-та серия на мюнхенци, но естествено ще използва изцяло електрическо задвижване. За разлика от него баварците имат хибриден модел наречен 330 iPerformance, който комбинира 2.0-литровия турбо двигател от 320i с 180 коня и електрически двигател с мощност от 87 конски сили, като сумарната мощност е 248 коня и 420 нютонметра или съвсем малко повече от 328i. Те отиват само и единствено задните колела, за разлика от моделите на Tesla, но това е и запазената им марка.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Чиба
Коментиран от #2, #3, #12, #15
00:33 13.08.2016
2 Msux
До коментар #1 от "Чиба":
Изтрий си коментара веднага00:36 13.08.2016
3 Чикаго и Бавария
До коментар #1 от "Чиба":
Забравяш, че ЧАЛГАТА е основен компонент при задвижването на селската баварка и дава минимум 9 живота, когато пишлеме и бутне цървула до ламарината та чак баща му да се чуди, защо е продал 8 крави щом накрая не му дават да види малкото чалгарче, а доктора му носи кибритена кутия с останките... БМВ е прекрасна марка, обаче в БГ е компрометирана от чалгата и дупнишките автокъщи - затова си я знаем, като спасение за бедните гъзари, дето искат да изглеждат могъщи - ТОВА Е БМВ В БЪЛГАРИЯ!!!Шегата е готина и аз имам БМВ ама си го карам тука - ЛОШОТО Е ЧЕ СЕ ВОЗИХ И НА ТЕСЛА - ЯЛА МИ КУПИ ТЪПИЯ БАВАРЕЦ, ВЕДНАГА МУ ПУСНАХ ОБЯВАТА!!! АРЕ НАТЕГАЧ - ВАДИ КИНТИ ЗА 7 серия и ме отърви от тоя кошник дето и Субару го правят смешен... калъф дето лъщи на слънце, това е БМВ!!!
Коментиран от #6
01:58 13.08.2016
4 бати
07:58 13.08.2016
5 бмв е65
08:03 13.08.2016
6 Чиба
До коментар #3 от "Чикаго и Бавария":
Не си падам по големиите лимузини, съжалявам. Но, благодаря, за офертата. И не мисля да си купя скопо Баварка, въпреки, че ги харесвам - предпочитам други модели и марки. Просто сравнявам изгодата от такъв скъп автомобил като модел на Тесла, спрямо едиин отличен автомобил хибрид - хибрида ти дава повече автономия на пътя. Ако нещо се скапе ел. захранването, например някой ти прецака кабелите, то паралелното горивно захранване ДВГ ще ти даде шанса да се прибереш иначе на влекач и платформа... Аз си падам по хиблридите, не по чисто ел. автомобилите. Ето и човека - ако се хранеше само с една храна, например банани, ако отиде в Аляска я има я няма и ще умре от глад... така е и с автомобила - две паралелни алтернативи на задвижване го правят по-автономен. Затова и предпочитам бензиновият ДВГ, понеже можеш му сложи и на газ... А дизела е само на нафта. Но всек с раззбиранията си. БМв прави лъскави модели, скъпи, качественни, но нещо не си падам по тях. харесвам компактните автомобили като Ниссан Микра, Поло, Корса, и други. те са малки, провират се навред в трафика и вършат отлична работа за 4 човека, ако нямат товар... А 7-цата е огромно купе, не е мой тип. виж, първа серия ми допада, но екстериора не ми харесва в момента. Голф 5, Ниссан Мазда 2 ми харесват много повече. И без това не карам с над 120 за какво ми е огромна кола и мощ? Не, не ми допада.Коментиран от #10
08:40 13.08.2016
7 БГстража
09:31 13.08.2016
8 Иво
09:32 13.08.2016
9 киро
09:45 13.08.2016
10 Msux
До коментар #6 от "Чиба":
Толкова безмислици говориш, че не е истина, изтрий го и тоя коментар!Бил фен на хибридите..
1. Много по-скъпо от стандартен автомобил
2. Още повече неща които могат да се скапят
3. Сигурен съм, че даже ECOBOOST на Ford може да даде по-добър разход от тези "хибриди".
4. Да не говорим за някои хибриди дето са грозни като рана от войната , говорим за Приус и компания.
Хибридите са пълна помия и колкото по-бързо изчезнат толкова по-добре!
Коментиран от #18
09:50 13.08.2016
11 Киро
Тъй и за БМВ - бутат се с някво хибридче (технология на Тойота) при електроавтомобилите!
10:03 13.08.2016
12 Мsux
До коментар #1 от "Чиба":
Мислех да не ти отговарям...БМВ и Тесла били близнаци?
Какви близаници бе, едните правят електромобили - автомобили които се движат на ток и имат сериозен пробег
Другите правят разработки и концепции от 30 години и още нямат нищо, освен този "хибрид" дето харчи 4 на 100 бензин - 20 годишна Вектра храчи 6 бензин.
С тоя бедняшки манталитет "Ще си купя хибрид и ще имам 100 бона в джоба" - тия коли не са за хора дето си правят сметката в кое кафе 3в1 и минерална вода са по-евтини.
Последната глупост която каза е , че баварката щяла да е по на далавера, сметни 300 хил. километра бензин , после сметни обслужването на всеки 10 хил. км. сметни и бързото обезценяване и хилядите дефекти за които си плащаш като поп. Тесла имат една батерия и тя има гаранция - не ти трябва да обслужваш каквото и да е .
10:13 13.08.2016
13 Абе, Чиба!
Колкото до Тесла - виждам един-два пъти в седмицата, не в България, разбира се. Няма какво да й се счупи - двг няма, макар батериите да си снижават пробега при зимни условия, нещо, което в Калифорния го няма. Батериите са още много скъпи и трябват доста инвестиции за производство на такива, така че да поевтинеят поне трикратно. Иначе е красиво и... Безшумно!
10:45 13.08.2016
14 Смех
10:50 13.08.2016
15 тъй
До коментар #1 от "Чиба":
Точно така Чиба, напълно си прав! По-голямата част от образованите и информираните хора мислят като теб, а това че БМВ е водеща марка при каквито и да е технологии, всеки нормален човек го знае!Коментиран от #16
11:53 13.08.2016
16 Чиба
До коментар #15 от "тъй":
Благодаря! Просто исках да кажа, че хибрида има шанса да оцелее в тежки условия като проход повече, от изцяло ДВГ или изцяло електро. защото може да превключи на алтернативата - като да имаш достъп до десетина захранвания и акоо спре тока, превключваш и имаш електричество. доста хора подиграват баварците, но аз съм виждал прототип модел i3 преди повече от 30 години. бях дете, когато ми попадна каталог на западни тогава проспекти и бъдещи визии. оказа се, че има дори цели подземни военни заводи по света и където имат изцяло електрически миниавтомобили, отделно електрокари и други машини. Аз също съм фен на електроавтомобила, но ако има няколко алтернативи да върви по пътя, не бих отказал хибрида, дори при равна или сходна близка цена бих го предпочел. Смея да кажа и защо - например има села зимата като спре тока и няма как да заресиш с ток, ако ще и зарядното да ти е в багажника. дори смартфона не можеш... Визирам в Родопите и другаде. Отделно аварии. така, че и да ме подиграват, мнението ми е изградено на база патилатаа ми от опит. аз уважавам Тесла и останалите производители. това всичкото прави света пъстър и конкурентен и е плюс. В конкуренцията се ражда качеството и Тесла дава своят принос. но и БМВ дава такъв. новият им хибрид не е за присмех - той е десетилетия раззработки и тестове. не бих си купил в момента баварка нова поради липсата на пари, но и не харесвам всеки модел. но бих си купил Тойота Аурис Хибрид или подобна Хонда, Опел, Фолксваген Голф хибрид и други, даже Дачия, ВАЗ и всяка, която мога, и ми допадне по качество поддръжка и цена. да се присмиват хибридите е малко нелепо...който не е висял без ток в телефона си в някоя долина няма да ме разбере.... Но а ценя всеки автомобил дори Трабанта си има плюсове и минуси. Всъщност минуса му е само двигателят, ако се сложи четиритактов на Лупо или Тико ще пее колата...с 5-6 степенна скоростна кутия. нека не забравяме, че автомобила е система. И дори смяната на скоростната кутия окава влияние и на скоростта, динамиката-еластичност, разхода, издръжливостта на пробега! Така, че да оплювате баварката без да сте и отворили капака още е смешно...не знаете какво има в нея още... Аз не съм виждал наживо Тесла, но гледах филма по производството им, разбира се там не всичко се казва. И въпреки това, добре работят. но цената е твърде висока за автомобил според моето разбиране. да работш много години, за да събереш парите и да ги оставиш на улицата, където първата градушкка или смотан хлапак или пиянде ще ги очука одраска, а крадци и откраднат вероятно е меко казано стряскащо... не бих дал повече от 25000 за нов автомобил каквото и да ми говорят. А в родна среда, не бих ги дал ако нямам личен гараж и не живея в къща. да оставиш нова кола на улицата и под климатични условия без гаранция, че няма да я повредят или откраднат е доста смело. А аз се напатих да вярвам и на природа и на човешката доброта. Има всякакви хора и проявления в космоса. И да ме присмиват някои, аз бих ги попитал - как ще се чувствувате в новата си Тесла, ако отидете на купон в някое село в странджа или Родопите, стане авария, няма ток, няма зарядно за акумулаторите и? А хибрида би изпъплил на бензин или газ без проблеми... Ето затова харесвам хибридите. ами смейте ми се и ме преирайте, но ако попаднете в ситуацията която описах, ще разберете какво имам впредвид?!Коментиран от #17, #19
12:31 13.08.2016
17 тъй
До коментар #16 от "Чиба":
Още един път, напълно съм съгласен с теб!13:13 13.08.2016
18 Чиба
До коментар #10 от "Msux":
Вероятно си прав, аз не съм някакъв тесен специалист по автомобили. Но въпреки това малко разбирам, за да се осмеля да изкажа мнение. ето и едно мнение в добавка - задното задвижване си има и плюсове, а и предното си има такива. минуси нямат, защото е важно да върши работата, а който иска сигурност трябва двойно и то 4 самозадвижвани колелета с автоматична адаптация към терена - наклон, хлъзгавост, грапавина, неравномерност и всичко. БМВ предлагат именно Драйв системата, която автоматично компютърно си анализира терена и задвижващото усилие се подава според всяко колело. Ауди си имат същото, но под друго име. субару и другите и те. Света върви общо взето в синхрон просто някой пусне нещо ново и останалите и те го последват. да разгледаме основните характеристики на задното предаване на 4-колесно МПС? усилието се предава чрез карданен вал от двигателя или и чрез отделни електродвигатели директно на всяко колело, а може и един електродвигател разположен централон и с диференциал... Но по-важното е, накъде отива усилието на мощността! част от мощността, при ДВГ се издсухва като топлинна емисия през ауспуха и създава тяга също, но и загуби. При електродвигателя загубите са по-малки, доста малки. Но усилието е едно и също, порадии масата на автомобила. тоест? наклона на предаване на въртящият момент към повърхността на земната настилка е в диапазона от 0-90 градуса гледано от задната част на колелото. тогава? тогава този наклон натиска чрез колелото повърххността на земята, явтомобила се оттласква напред и грапавините на гуммата зацепват и изтласкват автомобила напред и леко нагоре. Но поради масата и скоростта до към 230-250 км. в час, това не се усеща така осезаемо, защото профила е проектиран чрез спойлерите на купето за отвеждане на въздуха да натиска автомобиила към земята, докато при самолетите спойлерите или алероните го вдигат нагоре тоест въздуха минава отдолу, а при автомобила струята минава отгоре и натиска надолу. в този диапазон при задното предаване автомобила се избутва чрез зацепването на колелетата и то задните напред. като булдозера той избутва товара и собственната си маса. При предното е точно обратното - предните колелета зацепват и издърпват товара леко нагоре и напред. затова не зная кое е по-доброто, но определено и двете си имат предимства за конкретни ситуации. защото в голяма калотия и двете ще буксуват.... но там си има зацепващи диференциали и двойно въртене...а при електронните системи Екс-Драйв и 4-Матик и 4-Моушън и новитте други, всяко колело получава усилие на задвижване според усилието на въртене върху терена. както казват - автоматично разпределение на усилието на задвижване и въртене.... затова аз лично, ако имам избор бих си купил автомобил с двойно задвижване, но с постоянно задвижване на задните колелета. като повечето БМВ-та. ЗАЩО? Защото усукващият момент, лиии страничното отклонение на вектора на биене, което се поражда от вибрациите при удара на колелото с повърхността на земята каквато и да е настилката, ще бъде по-тясно профилиран в един канал на силно захванати статично задни колелета. ... А това е много важно според мен. сокато при предното задвижване, самите колелета се въртят, за да укажат посоката чрез волана на движение траектория на автомобила. И понеже биенето по гумите от повърхността на пътя усуква самото колело, тези вибрации, създават страничен усукващ момент, който очите не долавят, но е страшно важен. това е именно вибрациите от удара, който скапва предницата на движещата част. Затова се създават хлабини, които с времето водят до хлопане и нуждата от смяна на редица части. И предното задвижване си има хубави черти - бих си купил и автомобил с предно задвижване без всякакви скрупули. просто пояснявам, не присмиващите, защо БМВ не правят лоши автомобилри, а просто скъпи за нас нови автомобили - дотук говоря за нов автомобил, иначе втора употреба могем да си купим повечето хора... но новият си е нов. ето тези различия правят избора същевременно лесен и труден. Предното задвижване предава въртящият момент, тоест силата, от работата на двигателя, през предавките на скоростната кутия, било автоматична или ръчна на двигателните колелета, а те чрез зацепване за повърхността ни изстрелват напред. При предното задвижване колелетатана практика издърпват тежестта на автомобила и товара напред, натискайти в диапазона от 0-90 градуса повърхността. А при задното, колелетата избутват товара и нас напред. само това е разликата нищо повече. тук вече е въпрос на предпочитния. И фадромата, коятто бута и влекача, който тегли на практика правят едно и също - преместват товара. Поясних на подигравачите, защо задното не е лошо предаване, без значение с ДВГ или електро. Аз бих си направил лично ван автомобил с постоянно задно задвижване чрез карданен вал, задвижван чрез превключване от ДВГ през трансмисия или електродвигатели. Но два, за да мога да ги разположа по-оптимално примерно под пода на седалките или къъдето позвои мястото. А отпредих оставил само ДВг в отсека и бих поставил два електродвигателя за задвижване само на предните колелета ако се наложи...при кал и поледици. това на практика би ми спестило и електронен контрол над усилието, защото двигателите ще са маломощни и ще задвижват само по едно колело всеки. да масата не би била по-лека, но едва ли разликата от стотина килограма би увеличила твърде разхода, ако се подбере правилната скоростна кутия и на практика, пък ще намали дории разхода, защото ще мога да използувам и направо динамото на ДВГ, за да ми за хранва предното ако се наложи... .ето това вече е практичен за мен хибрлид, но нямам завод..ц. А от готовите харесвам много. но са скъпи.... Ето затова не бих се подигравал на БМВ като доста от вас.... Окей? :)Коментиран от #20, #23
13:17 13.08.2016
19 Msux
До коментар #16 от "Чиба":
Ти ме разбиваш направо, нз какво си гледал преди 30 години за подземните фабрики и заводи и електромобили, ама може да си гледал МЕЖДУЗВЕЗДНИ ВОЙНИ.1. Я ми обясни защо ти е хибрид? Освен, че замърсява МАЛКО по-малко?
2. И не знам какъв хибрид ще вземеш за 25 хил. лева
3. Искам да ти кажа, че от София до морето е 400км. ТЕСЛА модел S изминава 550, отиваш до морето зареждаш си колата и след почивката се връщаш, а няма да говорим, че ти в годината ще ходиш 1 път до морето, в ежедневието не вярвам да караш повече от 50-100-150км, сигурно по цяла седмица няма да я зареждаш, защото няма да ти се налага. Пък ти ми обеснявай как на теория си щял да седиш без ток. Ако живееш в гората може и да нямаш, при мен тока е спирал последено преди 8-9 месеца сигурно за 1 час. От 9 кладенеца вода носиш за да се докажеш, че си прав. Сигурно не си лош човек, ама говориш глупости които ме дразнят.
До колкото при електромобилите сравнението между ТЕСЛА и БМВ е , все едно да сравниш магаре и космос. Едните от 2012та година имат батерия дето издържа 550 км. , другите 2016та година имат кола с 50км пробег - лъжа ли казвам?
Хибрид с разход 4-5 литра бензин на 100км. Прост пример вземи едно Клио и ще ти даде разход от 3/3.5 на 100км. Провери техническите характеристики на тия хибриди които гледаш да видиш, че харчат толкова.
Имам чувството , че тия хибриди са ги измислили за да лъжат хората.
Коментиран от #24, #25
13:31 13.08.2016
20 Чиба
До коментар #18 от "Чиба":
Камо ще добавя, колко лесно бих си спестил, ако имах заводче за такива дейности, сложните и скъпи системи за контрол над усилието. те са важни, прогрессивни, често и жизненнонеобходими. но сложнните системи, правят системата автомобил скъпа, трудна за профилактика често, понеже всеки детайл периодично трябва да се огледа, често смаже и изобщо - ПОДДЪРЖА! а това е от значение, дали системата ти има 4000 детайла или 50000. разликата не е малка, ако трябва всеки месец да оглеждаш състоянието и, а навсякъде не може да се постави датчик за корозия, и останалото - автомобила ще стане като тир от датчици.... Ето затова, бих си използувал и примерно когато шофирам с ДВГ хибрида, при дълъг път и изтощении батерии и лоша пътна обстановка примерно поледица и самия генератор, зареждащ акумулатора на ДВГ. това примерно не е достатъчно, за да зареди панела с акумулаторни батерии за електродвигателите, но е достатъчна мощност, за да захрани примерно два малки електродвигателя, на предните колела, които да помагат в поледицата. като динамо на велоскоипеда е- когато тока е слаб, динамото генерира ток, фара свети, но слабо. може да е слабо, но мощността е достатъчна, за да виждаш при ниска скорост. така и мощносттаа ще е достатъчна, за да профилират в пързалката предните гуми траекторията чрез задвижване и да не се пързалят, както биха сторили ако са напълно статични или въртящи се около оста главина. А в същото време, ако пък самите двигатели не са пуснати на движение на предните колелета, а чрез превключвател, разбира се през токоизправителен кръг се пуснат да генерират ток, понеже движението по пътя ги задвижна и стават динамо-та, то тази ел .енергия би могла или да зарежда акумуулатор-и или да осветява с допълнителни ксенони или светодиоди пътя...Изобщо, тази наука е толкова дълбока и интересна, че всяка възможност може да се използува. идеята на селското момче, се моа е, че подигравачите на БМВ, явно си нямат и на представа каква система използуват БМВ? Е, описах я. принципно. а подробностите, прогреса ги прави все по-нови и модерни всекии миг. Но принципа е такъв. ако подигравате БМВ и задното, подигравате една твърде добра и изпитана система. често и по-добрата като концепция, за някои терени. а това, че разни тежкари въртят гуми по асфалта и карат като бесни, катастрофират, това не е вина на БМВ, а на водача. Аз съм подкарвал субару Импреза ВРХ, Порше с над 360 коня, но не бих карал такова чудо всеки ден и да имах. Страх ме е, да не катастрофирам, това е огромна мощ, а пътя тук е доста рисков...13:42 13.08.2016
21 Spirit
Коментиран от #26
13:44 13.08.2016
22 инструктор
Коментиран от #40
13:49 13.08.2016
23 МSux
До коментар #18 от "Чиба":
Човек ти отиде в друго ниво направо, толкова си разпилян, че е ненормално направо.Ти правиш ли разлика между автомобил и електромобил, никой не е казал, че БМВ правят лоши автомобили, но при електромобилите са гола вода, направо са ужасяващи. Електрическия им супер автомобил има 38км пробег, за i8 говорим, това е толкова смешно, че направо е тъжно.
Според мен първо трябва да разбереш разликата между Автомобил Бензин/дизел/хибрид/електро.
Ако искаш бензин си взимаш БМВ-то,
ако искаш хибрид си взимаш Тойота или Лексъс, може и БМВ - не че си заслужава, защото можеш да си вземеш същата кола и да не е хибрид и да ти струва 20-30хил по-малко.
Като искаш електромобил там за момента просто няма кой знае какъв избор освен Тесла/Голф Е/Nissan Leaf/ B classe
Коментиран от #28
13:51 13.08.2016
24 тъй
До коментар #19 от "Msux":
Твоят космос явно е излязъл на магарето от задните части! Не разбра ли, че тесла е вече обречена...при положение, че водещите европейски и японски производители вече разработват собствените си модели, никой няма да барне хамериканския боклук! Коментарите ти са наивни, като на.....Многото четене невинаги означава и много знания!13:51 13.08.2016
25 Чиба
До коментар #19 от "Msux":
Но нали това казвам и аз, че за мен хибрида е по-доброто, а не, че е по-доброто за всеки! Всеки човек, всеки начин на шофиране, предназначение, конкретен терен и нужди са ИНДИВИДУАЛНИ! Затова и няма най-добър автомобил, а има най-подходящ за дадена ситуация и работа автомобил! И други подобни аналози. например, има и електрически автобуси и те не са лоши. И ще стават все повече. Аз поясних, предиимствата на БМВ системата и че, предпочитам хибрида, а не твърдя, че хибрида е по-доброто от напълно електроавтомобила! не съм сядал в Тесла, не съм виждал наживо, уважавам моделите им, но споделих, че да се подиграва хибрида, а и в случая на БМВ не е нещо умно... Не си прав - БМВ отдавна имат готови прототипи на електроавтомобили. но явно не са ги пуснали. И ВАГ имат и всички останали, дори и Лада ВАЗ показаха. Е, нима хибрида е за подигравка? да, аз мога и електрокар да си купя за 12000 и да ходя на 40 км да пазаря и да се връщам без никакъв проблем - той издържа. направен е за часове непрекъсната работа с товари...махаш му тежестта и плота и слагш каросерия за товар и готово! Но не е въпроса в това, а че отричате доста хора хибрида, а в някои терени той е необходим. но ВСИЧКО Е ОТНОСИТЕЛНО- конкретно.13:53 13.08.2016
26 Msux
До коментар #21 от "Spirit":
За нови коли не мога да говоря,ИСКАМ ДА СЕ КАЧИШ НА ЕДИН 20 ГОДИШЕН МЕРЦЕДЕС ИЛИ БМВ, който няма никакви системи и да ги подкараш на мокър път със завои. При скорост от 60км на завой задницата почва да ти поднася жестоко. Имах една случка, бях супер изморен и дадох на приятелката ми да ни прибере по мокър път, на 3тата минута успя да завърти колата на 180градуса. Просто го усещаш как в завоя над 60 започав да се хлъзга, сега с предното по същия път си карам със 90 когато е мокро и не изпитвам страха който изпитвах при задното. Един ден ще карам пак Мерцедес, но тогава ще бъде 4x4, не случайно всички премиум автомобили почнаха да предлагат 4х4 и то стана доста търсено.
Това ти го казвам като човек който има по около 60хил км. на година, не съм неопитен. Задното е кеф, ама нали ги виждаш тия с БМВ-тата как се разцепват по улиците, като има катастрофа и смъртни случаи , 70% е БМВ, задното е много коварно, поне при старите автомобили без ESP и други системи. Аз го класирам на 3то място, никой не може да ме убеди в обратното.
14:06 13.08.2016
27 Fake
14:08 13.08.2016
28 Чиба
До коментар #23 от "МSux":
напълно си прав, че електромобила има екологично предимство. да, това е бъдещето, но и не съвсем. Има места и ситуации, когато ел.автомобила не може да се справи и е необходим хибрид... например пускаш един електрически UNIMOG да иде да издърпа закъсал автомобил. Да, но се окаже, че автомобила е 2.5 тона джип Паджеро, освен това натоварен с тикви или банани и ремарке още 1 тон общо? И тогава допълнителният товар итощава батериите на Унимога по-бързо от предвиденото и вместо да се дотътри с товара, вземе, че и той закъса на 15 км от дома или базата? е, в тоя случай ако си хибрид, превключваш на ДВГ и дърпаш! все ще издържи с полупразен резервоар 30 км... Но ако си ел.мобил, ти трябва да чакаш или зарядна подвижна станция или да те дърпат че и джипа отзад... ето тая ситуациия, не си придвидил... затова и напълното отрицание на хибриди и другии изобщо не е добре! затова и Айнщайн е казал - Всичко е относително!, тоест конкретно. значи не че БМВ не може да пусне още преди 20 години ел. автомобил. а, че петролните концерни и автомобилопроизводителите са вързани и гледат да печелят повечко с по-малко разходи. И затова пускат поетапно по лъжичка новости.... така, че в случаят и ти си прав, да казваш, че ел. мобилите са по-доброто, като еко и практика, но и аз, че не е винаги така! защото ВСИЧКО Е ОТНОСИТТЕЛНО!Коментиран от #31
14:11 13.08.2016
29 гост
14:12 13.08.2016
30 Абе, Чиба!
Ти се отнасяш към някакви бълнувания за тежки терени, липса на електричество и частни случаи ако отидеш на гости някъде си. Обикновено, купувайки си кола, човек не търси частните случаи и изключенията, а често повтарящите се ситуации - къде ще шофира най-вече, колко дълго, колко ще му струва и т.н. Другото е бълнуване на безкрайни глупости относно двойно предаване, задно предаване, предно предаване и хибриди.
БМВ-тата са хубави, но Тесла Ес е на цена като ново БМВ. И комфортът е съвместим и луксозен. А колко години няма да се развали е направо чудо. Няма смяна на масла, филтри, охладителни течности. Няма цапотене и шум.
Да не говорим, че както и ЕмСакс ти го написа ясно и точно - редица стари, че и съвременни автомобили горят толкова, колкото и хибрида, обаче хибридът ти е на тройна цена спрямо друг нов автомобил. Кога ще ти се изплати?! А ако сменяш и батерия, защото обикновено се сменят след 7-та година?
Драскаш излишно дълги и несъдържащи нищо съществено и смислено коментари!
14:13 13.08.2016
31 Msux
До коментар #28 от "Чиба":
В крайна сметка си ме разбрал, че всеки си взима автомобил според нуждите, но не си разбрал, че хибрида е пълна смехурия.Защо не си вземеш БМВ 3сер за 60хил лева, вместо да си вземеш
БМВ 3сер хибрид за 90хил?
НЯМА ПО УЖАСЕН АВТОМОБИЛ ОТ ХИБРИДА, тия разработки са за присмех. Целта на хибрида е да бъде икономичен и екологичен - той хем не е икономичен, хем не е екологичен и накрая и по-скъп. :::)
Коментиран от #37
14:19 13.08.2016
32 Дедан
Коментиран от #34
14:21 13.08.2016
33 Волен Сидеров
14:35 13.08.2016
34 Мsux
До коментар #32 от "Дедан":
Аз за това, чакам някой доказан производител да настигне по технически данни TESLA, примерно Мерц или БМВ и тогава ще си взема електричка Мерцедес, ама нещо се излагат обещават да пуснат 2022 година електричка която да се мери с Тесла Модел S от 2012та. Струва ми се, че някои брандове ще фалират, дано не съм прав. Очаква ТЕСЛА в следващите години да стане най-богатата компания в света и да задмине дори и Aple. Което ме дразни, защото не им симпатизирам на американците, ама не мога да кажа на черното-бяло.14:35 13.08.2016
35 Go6o
14:47 13.08.2016
36 укиъп
16:03 13.08.2016
37 Чиба
До коментар #31 от "Msux":
абе човек, аз нямам толкова свободни пари, че да си купя ново БМВ, пък камо ли хибрид. Но, ако имах, наистина щях да си поръчам хибрид, честно. Но съм отдавнашен фен на Фолксваген, за предпочитане, или на Тойота, ниссан, Хонда. така, че БМВ имбор ми е назад в списъка, който бих си купил, говорим за нова кола. И задължително, ако купувах нова кола и имах излишни парички, щеше да е 4 Моушън Голф или Мултиван или Туран, но хибрид. разбира се, може и Тойота Аурис, но е доста ръбеста новата и не ме кефи отвън. вярно човек не се вози отвън, но аз имам нужда от обем отвътре, а тя го няма.... Затова, че спорете си, колкото искате, аз уважавам чисто електрическите модели. да бих си купил на достъпно по-ниска цена от на Тесла моделите. и нямам скрупули за марката, ако ми хареса. дачия моделите ми допадат, нищо че доста хора ги презират. но са евтини, здрави, добри коли са. тесла е доста скъп за мен каталог. А и има нещо друго - частите, за поддръжка на тази фирма в момента са доста солени. А и поддръжката е от значение, нали? аз харесвам Тесла моделите, винаги откакто се появиха ги уважавам и харесвам. но на мен не ми трябва кола само за возене, а и за работа. А такъв модел, тип ван и баничарка, Тесла не предлага...все още. А парите за Тесла моделите са солени.... защо мислите, че отричав електроавтомобила спрямо хибрида? аз имам село в родопите, където понякога няма ток и често стават по далекопроводите авариии зимата поради бури и снегове - напоследък обаче е горещо. Всичко се мени и е конкретно. Просто съм патил, колата ми се е чупела в пустошта, телефона ми е оставал без заряд там, където има ток, но точно тези дни е нямало поради повреда или друго. Е, я си представи, че разчитам да си тръгна след обед, утре съм на работа, а тока спре и заряда ми е паднал? И няма как? е, аз ще си оставя елмобила там и ще дойда от 200 км тук на работа, а после ще ходя да го търся ли? Страх ме е за конкретни неща, не от електроавтомобилите. те са по-екологични и на близки разстояния примерно 30-40 км винаги ще намериш дори и приятел да дойде и да те дръпне. ами, аз предпочитам атомен двигател за мобила си. Примерно като на подводниците. Слагаш го и никакъв проблем... Ама нема. Е, и ДВГ ми върши работа. абе купувайте каквото ви е необходимо! но говорим принципно - в живота всичко е конкретно и не знаеш кога, какво ще ти потрябва и във всеки момент какво ще ти се наложи? Изведнъж някъде пропада път, трябва да заобиколиш със 80 км и ако не ти стигне заряда ти оставаш да зареждаш с часове. Ако пък се забавиш може да те уволнят или друго? аз не споря, че сте прави, но и не знаеш какво ще ти е нужно? затова предпочитам да имам резервен вариант като хибрида. за вас може да са боклуци, но за мен и омето каране е плюс. във всеки момент ще мога да разчитам на ДВГ и на бензин, газ, освен на ток. А това е нещо, което ми дава шанс да не завися изцяло от Мърфи. но ако има тапа на пътя и ДВГ и ел. мобила ще чакат.... Харесвам моделите на БМВ, но не си падам по тях, освен по малката баварка в момента 1. защото са и скъпи, защото не са нещо повече от Голфа и королата, а цената им е повечко. но ги харесвам. аз харесвам и картините на Рембрандт, но не означава, че ще си ги купя. дори и да имах много пари пак не бих дал милиони за еддна картина... защото бих си куупил по-скоро суперлуксозен бус къща отколкото една картина. въпрос на лични предпочитания е. Затова е хубаво, че има доста предложения и всеки намира своят вкус.16:08 13.08.2016
38 Георги
18:20 13.08.2016
39 тони
Коментиран от #41
19:03 13.08.2016
40 Чичу Ади
До коментар #22 от "инструктор":
Йнструкторе, каже ни за новите технологиЙ... Как мой да имаш 10 правописний грешкий в 2 реда?19:05 13.08.2016
41 укиъп
До коментар #39 от "тони":
Как може въобще да сравнявяте БМВ с някаква си ютия тесла. Независимо за какви технологии става въпрос БМВ винаги ще е светлинни години напред! Дори на Фред Флинтстоун БМВ-то без двигател е по-добро от сбърканата концепция тесла.Коментиран от #42
23:13 13.08.2016
42 ДАРАБАРА
До коментар #41 от "укиъп":
ЕЕЕ ПАК НЯКОЙ ВМВ-ИСТ ЩЕ СЕ ОБАДИ ПИЧ ИМАЛ СЪМ КАРАЛ СЪМ ОБЩО 3 БМВ-ЕТА Е НЯМА ДА СИ ГО ПРИЧИНЯ ПОВЕЧЕ НЕ ТИ ГОВОРЯ ЗА НЯКОЕ Е 36 А СЪМ ИМАЛ Е46 И 2БР Е60-ТКИ Е НЯМА ТАКИВА КЕНЕФИ ТРОШАТ СЕ КАТО НА ДЕДА МИ ВАРБУРГА КОИ ГИ Е СЪТВОРИЛ Е МИСЛЕЛ САМО КАК ДА ИЗКАРА ПАРИ ОТ ЧАСТИ А ПЪК ЗА Х-ДРАЙВ БИХ КАЗАЛ САМО ПЪЛНА СКРЪБ ПРИЯТЕЛИ МЕ КАРАХА ДА СИ КУПЯ АУДИ И НАКРАЯ СИ ВЗЕХ И СЕГА НЯМА ДА ГО РАЗМЕНЯ ЗА НИЩО ИМАМ АУДИ А8 4.2 2001Г БЕНЗ С ГАЗ С 20ЛВ МИНАВАМ 120КМ И ДО СЕГА 2 ЗИМИ НЕ МЕ Е ОСТАВИЛА НИКЪДЕ СМЕНИЛ СЪМ САМО ЕДН ОТО МУ ОБСЛУЖВАНЕ И ТВА Е И КАРАМ САМО ЗА РАЗЛИКА ОТ ЕДНО Х5 КОЕТО КАРАХ НА ЕДИН ФР 2 МЕС ПРЕЗ ЗИМАТА ЕГАТИ И СМОТАНАТА СИСТЕМА НИТО Е УСТОЙЧИВА С БЪРЗА СКОРОСТ НИТО ОТ МЯСТО ТРАГВА КАТО КОЛИТЕ А И ЗА ТЕЗИ 2 МЕСЕЦА ВЗЕ ТА ХВАРЛИ АВТОМАТА И ПОЗНАЙ КОЙ ГО ИЗЯДЕ С 2БОНА ЗА СКОРОСТИ ПРИ ТОВА 2-РА РАКА ЕЕЕЕ НИКОГА ПОВЕЧЕ В ЖИВОТА МИ НЯМА ДА СЕ КАЧА НА БМВ АМА НИКОГА НЕ ВЯРВАХ ЧЕ ЩЕ ХВАЛЯ АУДИ ЗАЩОТО БЯХ ЗАКЛЕТ БМВ-ИСТ И АЗ НО НИКОГА ПОВЕЧЕ ДА КАРАШ БМВ ОЗНАЧАВА ДА МРАЗИШ СЕБЕ СИ ИЛИ ДА СИ СПЕЧЕЛИЛ МИЛИОНИТЕ КАТО ТАЯ ЦИГАНКАТА ОТ ИСПАНИЯ ЛИ БЕШЕ ТОГАВА ДА :)Коментиран от #48
23:35 13.08.2016
43 TDI
аааааа едно време ги слагаха в снакс от там имам няколко барутника
че корейците правят някви коли от няколко години насам и са доста по-добри от бмв
23:46 13.08.2016
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 И аз да кажа
00:24 14.08.2016
46
Коментиран от #47, #59
00:44 14.08.2016
47 райта
До коментар #46 от " ":
и как реши това?...с многото акъл дето имаш ли???....БМВ е на светлинни години напред във всякакви технологии....тесла е пирамида и скоро всички инвеститори ще проплачат!.....жалко ми е за айфоновци тук!....но няма значение, твоите коментари са винаги тъпи и лишени от всякаква логика,...Коментиран от #50, #51, #52
01:35 14.08.2016
48 укиъп
До коментар #42 от "ДАРАБАРА":
имал си на сън ...аз имах няколко МБ та и аудита и опели и нисани и каквото си искаш и както ти каза всички се трошеха освен една БМВ-то!....лесно е да пишеш глупости когато нямаш дори книжха!01:40 14.08.2016
49 И пак аз
10:15 14.08.2016
50
До коментар #47 от "райта":
Не харесвам смартфони и съм фен на ДВГ по-принцип, но фактите са си факти, никой не направил още по-добър електромобил от Теслата, а това явно е бъдещето. Смешно е да твърдиш, че БМВ било светлинни години напред.Коментиран от #56
12:32 14.08.2016
51
До коментар #47 от "райта":
Поласкан съм, че ми четеш редовно коментарите!12:37 14.08.2016
52 гост
До коментар #47 от "райта":
А да ни разясниш на нас "неуките" в кои по-точно технологии е напред БМВ и как точно реши ,че Тесла е пирамида , че едни хора с екипи за милиарди не са разбрали и тръпнат в очакване да им разяснишКоментиран от #55
14:17 14.08.2016
53 Чавдар Войвода
18:02 14.08.2016
54 Иван
21:05 14.08.2016
55 райта
До коментар #52 от "гост":
ако не си разбрал, то си остър колкото точилото!...земи се убразоай!Коментиран от #58
01:47 15.08.2016
56 райта
До коментар #50 от " ":
и от къде знаеш, че тесла боклука е ОК.....колко време го кара???....Коментиран от #57
01:54 15.08.2016
57 гост
До коментар #56 от "райта":
Ето ти пример за боклук и то от "висш" клас и такива примери са стотици и от всички "премиуми" . Когато покажеш поне един такъв за Тесла , тогава говори , а личното ти мнение за твое съжаление не интересува никой : http://fakti.bg/avto/156283-razaren-klient-razbi-nov-mercedes-benz-s63-amgКоментиран от #61
10:55 15.08.2016
58 гост
До коментар #55 от "райта":
Всъщност разбрах , че нямаш нищо конкретно , още по-малко обосновано , а само се опитваш да плюеш и обиждаш11:00 15.08.2016
59 курмуран
До коментар #46 от " ":
В БМВ не им е за първи път да се "шегуват" с други производители, но този път е наистина крайно нелепо. Не са в състояние да предложат реална алтернатива и в ктраина сметка изпадат в комична ситуация (отново не за първи път), която говори за сериозен маркетингов проблем. Камъните ще паднат в тяхната градина, хубаво е да се мисли преди да бълваш тъпотии.Коментиран от #62
11:49 15.08.2016
60 Този
12:02 15.08.2016
61 райта
До коментар #57 от "гост":
много четеш, ама острието ти е тъпо....ей затова ще си беден и мизерен цял живот!...чука и ТЕСЛАТА в ръка и на 68г. с 120лв пенсия......ей това е стадото!....помисли си дали искаш да си част от него или имаш собствен път!01:26 16.08.2016
62 бреее
До коментар #59 от "курмуран":
виж бе чедо БМВ печели даже медали....за какви хамерикански технологии ми говориш, когато БМВ и МБ са вече на пазарите и далеч с по-добри технологии от ония дето ръфат царевица зад океана...ский!http://fakti.bg/technozone/198167-avtopilotat-na-bmw-pomognal-na-pluvcite-na-sasht-v-rio
01:39 16.08.2016
63 Трифонов
10:50 16.08.2016