14 Септември, 2016 22:30 6 424 8

Porsche GT3 RS срещу Chevrolet Corvette Grand Sport?

  • porsche-
  • gt3 rs-
  • chevrolet-
  • corvette-
  • grand sport

Сблъсъка на германскта предцизност срещу американската практичност никога не е бил по-близо. Това ще докаже един бюджетен спортист наречен Chevrolet Corvette Grand Sport. Основната му задача е да бъде добър на пистата, но на прилична цена и той я изпълнява повече от отлично. Мощноста му също не е фрапираща - 460 конски сили идващи от атмосферния LT1. Преимуществата му идват от окачването, новите стабилизиращи щанги, спирачките и аеро пакета на много по-мощния ZR1. От другата страна е немското острие GT3, което има преимущество от 40 конски сили, но с по-малко нютонметри. Килограмите са с цели 131 в полза на Porsche-то, но дали това ще бъде достатъчно на близо два пъти и половина по-скъпия немец?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ярослав Станчев

    1 0 Отговор
    Поршето е по-бързо,в което бях сигурен преди да гледам клипа,но заради интереса ги изгледах.Поршето се справи без много зор,докато Корвета на два завоя за малко да излети от пистата,на границата на възможностите си беше Шевито.
  • 2 1234

    1 0 Отговор
    Поршето безспорно е по-добрата кола, но и цената му е доста над тази на Шевролета. Времето на Шевито е изненадващо близо до това на GT3.
    Увийте ми два К.рвета за вкъщи :)
  • 3 Тва си е

    0 1 Отговор
    ами шевито е по тежко и поне 2 пъти по евтино, така че за мен победител е шевито
  • 4 330i

    0 1 Отговор
    Безспорен победител е шевролета заради цената ..... 195 000 и 92 000 долара. Това са 103 000 спестени долара при покупката на шевито. Все едно че са "жапката" му. А другата жапка е празна. :) А тия 103к$ са много удоволствия.
  • 5 Димитър Колев

    0 1 Отговор
    Това е страхотно, толкова добра кола на цената на половин Порше!
  • 6 гост

    0 1 Отговор
    Безспорно Шевито печели, не заради времето или стабилността, с която преминава пистата, там Поршето има превес, но заради факта, че на 45% от стойността на Поршето купуваш кола, която не отстъпва по бързина. Шевито отстъпва по всички показатели, но въпреки това дава същото време, това е печалбата. Ако Поршето бе с 40кс под Шевито със сигурност нямаше да му е такова времето, с просто око се виждаше, че качва скоростта по-бързо, следователно Шевито се е справило много добре в спиране и завои. Браво, американците бяха много назад с динамиката различна от ускорение в права линия. А и Шеви с боботещ В8 прави съвсем различно впечатление, за което се и купват подобни коли.
  • 7 Чичу Ади

    0 0 Отговор
    Какво има да го умувате кой печели? Някой да ви иска мнението? Печелят Порше и Шевролет от продажбата на колите, като и при двете тя не е малка. Корвет от години се слави като най-евтиния супер кар. Но 80-85% от произведените супер кари, никога не помирисват пистата, така че не само от там се вадят изводи. Кажете на Абрамович за Корвет, сигурно 3 дни няма да спре да се смее. В днешно време не е важно колко ти е бърза колата, а колко скъпа е, защото повечето притежатели си ги мерят........ банковите сметки по този начин. Ако всички купуват спортни коли, за да ги карат по пистите, щяха да се ограничат до Корвет, Вайпър и GT-R, а не някакви единични бройки, като Зонда R, Агера 1:1, Астън Вулкан и прочие, за десеторна цена.
  • 8 гост

    0 0 Отговор
    Това че едната кола е по-скъпа има обяснение , качество , надежност , скъпи материали и т.н . Както някои коментрари по-долу 100 000 спестени , като отидеш напистата направиш 5 обиколки и не можеш да се прибереш след това с американското нещо , защото му се е стопила някоя пластмаса или е дало някаква грешка ще разбереш , защо поршето струва повече . Да не говорим , че шевролета на обикновен път с нормален човек , а не тест пилот ще се кръстиш по някой заваой и ще се молиш на бог че не си умрял , щото не може да завива .