Last news in Fakti

1 Октомври, 2016 09:00 25 167 16

Запознайте се с "Грозното патенце" Nissan Micra

  • nissan-
  • micra
Запознайте се с "Грозното патенце" Nissan Micra - 1

Представянето на новата Micra в Париж се състоя без дълги приветствени речи. Японците изкараха на подиума квартет от четири разноцветни автомобила, а шефът на концерна Карлос Гон не беше многословен. Всички присъстващи обаче бяха вперили поглед в автомобила. От скромната количка, позната ни досега, Micra изведнъж се бе превърнала в модна икона.

Обяснението за тази трансформация е просто. Досегашната четвърта генерация, появила се на бял свят през 2010 година беше опит да се направи евтин автомобил, който да се прицели към пазарите от третия свят. Производството на автомобилите беше пренесено от Англия в Индия, а в добавка беше стартирано производство и в Тайланд, Китай, Мексико и Индонезия.Запознайте се с "Грозното патенце" Nissan Micra

Само че успехът не дойде. Колата не се продаваше добре, нито на новите пазари, нито в Европа. Статистиката показва, че през миналата година са продадени 66 000 коли Micra, а от модела Renault Clio са реализирани 300 000 бройки. Сега обаче стратегията е преосмислена и Micra се завръща с гръм и трясък при хечбековете от условния В клас. Това личи още от пръв поглед.

Външно петата генерация на Micra доста силно наподобява на умален вариант на новото поколение на Murano, но въпреки това притежава свой собствен облик. В сравнение с досегашния модел новата Micra е по-дълга, по-широка, но по-ниска. Коефициентът на въздушно съпротивление е много добър за автомобил от този клас - 0.29. Моделът ще се предлага само и единствено с пет врати.Запознайте се с "Грозното патенце" Nissan Micra

Задните врати обаче са маскирани, като дръжките са прикрити в колонките. Първоначално новата Micra ще се предлага в десет основни цвята и множество допълнителни окраски на отделни елементи. Интересното е, че общият брой на цветовите комбинации е 125 и всеки може да направи автомобила си доста забележим и нестандартен.

Ярко е оформен и салона - с контрастни вложки в тапицерията, авангардни прибори на арматурното табло и мултимедия със седеминчов екран. Воланът е скосен в долната си част в стил GT-R, което завършва спортната осанка на салона. Материалите в купето са меки на допир и изглеждат добре. Отпред е просторно, но отзад, типично за колите от този клас, ръстови пасажери ще изпитат лек дискомфорт.Запознайте се с "Грозното патенце" Nissan Micra

Технически Micra e доста близка с Renault Clio. От "франсето" е заимствана платформата, силовите агрегати и електрониката. Първоначално, на пазара, новият моден хечбек ще се появи с два агрегата - бензинова 900-кубикова турботройка и 1.5-литров дизел с мощност 90 конски сили. Те ще работят с механична скоростна кутия. Впоследствие ще се появи роботизирана трансмисия и литрова атмосферна версия с мощ 73 коня.

Сред опциите в новата Micra има системи за автоматично спиране, следене за движение на превозни средства в т.нар. "мъртви зони", камери за кръгов обзор и висококачествена и доста мощна аудиосистема Bose. Новият Nissan Micra ще се произвежда във Франция, на същото място, където се прави и Renault Clio. Европейските продажби ще стартират през март 2017 година.Запознайте се с "Грозното патенце" Nissan Micra


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пешо

    1 0 Отговор
    " Технически Micra e доста близка с Renault Clio. От "франсето" е заимствана платформата, силовите агрегати и електрониката".........а от нисан - емблемата която е произведена в Пакистан .....
  • 2 няманисан

    0 0 Отговор
    За съжаление целия Ниссан в момента е Дачия в предфалитни контракции. Жалко че такава е тяхна участ. Преди 20 години са били най големи съперници на тойота, а сега се хвалят: "от франсето е заимствана платформата, силовите агрегати и електрониката".

    Коментиран от #8

  • 3 Msux

    0 0 Отговор
    Колата изглежда доста добре, бих се замислил като я пуснат, че тя изглежда добре и за по-горния клас (голфовия).
    Аз имам клио 2004та година, взех го за никакви пари, колата е супер пъргава, икономична, здрава, приятно се управлява. Има си минуси, има доста пластмаса и скърца гадно и возията не е перфектна като на S klasse. За същите пари , приятел си взе БМВ 5серия 98година и има ремонти за 1500 минимум , харчи много повече , като го карах, не бях впечатлен също и не се знае кво още ще се строши. АБЕ по-новото си е по-ново, давах му съвети да си купи някоя нормална кола , не ме послуша. Аз си врътнах 45 хиляди км тази година и съм влизал 3 пъти да сменя масло и един лагер смених. Рено при малките автмобили са страхотни, не говорим за лимузини, там са мега зле :0
  • 4 ддд

    0 0 Отговор
    хонда митсубиши тойота и сузуки остават
    истински
  • 5 некойси

    0 0 Отговор
    Това е прелест в сравнение с Жук-а
  • 6 некойси

    0 0 Отговор
    Това е прелест в сравнение с Жук-а
  • 7 nmz

    0 0 Отговор
    Фактите са, че Рено притежава контролния пакет акции (43,4%) в Нисан. Каква изненада, че само пластмасите и емблемата са на по-нескопосния Микра. Та те произвеждат двигатели за A klasse и B klasse, какво остава за западащия модел на дъщерната им компания :)
  • 8 няма нисан е тъп

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "няманисан":

    ако не знаеш рено купиха нисан преди години, няма да е взаймствана от мерцедес естествено!!!
  • 9 Гешо

    0 0 Отговор
    само на мен ли ми се привижда Ford Focus
  • 10 Тошето

    0 0 Отговор
    Японските винаги са били номер 1,но на този Ниссан,кое му е японското?
  • 11 Някой

    0 0 Отговор
    Ако сравняваме първа и втора генерация на Микра с останалите коли в класа, то Нисан бяха на челните места по качество и надеждност. След 2000г. настъпи съвместната ера с Рено и резултата с модела не закъсня:( Все пак имат някои качествени чисто японски модела, между които и ГТР...
  • 12 Гост

    0 0 Отговор
    Бедняци с таралясници на 20 години плюят нови модели коли.... Типична балканска картинка! Количката е страхотна,дизайнът е агресивен и свежарски! Ще се придава като топъл хляб във Франция,Италия,Испания,Великобритания и Германия! Големи държави с висок стандарт,където хората си карат нови градски коли в подредените градове! Juke е мега хит във Франция! Не се знаят вече продадените бройки! Fiat 500 е без аналог по продажби,а Mini го следва плътно! Тук са най-плютите коли,защото Бай Ганя кара 20 годишно BMW,Mercedes или Audi от "висок" клас.... Да ви имам високия клас! Дерзайте с вашите кошници!

    Коментиран от #16

  • 13 Десислав Попов

    0 0 Отговор
    Много по-добре от старата,просто на светлинни години...
  • 14 микра

    0 0 Отговор
    Жена ми има предишната Микра и съм що-годе доволен. Не мина съвсем без проблеми, дори и разни части от "модерния" три цилиндров двигател сменяхме срещу сериозни пари и чакане за доставка, но - случва се! Поне въпреки капака и се вижда малкото двигателче. Но това чудо на снимката цялото с тръби , маркучета, жици... приличат вече на последните дизели - страшно сложни и скъпи за производство. Купуваш, качваш се, кръстиш се и тръгваш с надежда да стигнеш без повреди...
  • 15 чук норис

    0 0 Отговор
    Нема а си купа.
  • 16 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    Прав си, но на Запад им пука колко замърсяват, а у нас изрязват всичко възможно понеже никой не ги контролира. Вероятно половината коли са за спиране от движение, смрад, пушилки и канцерогени се сипят, но никой не го интересува. На Запад 10г. кола се отдава за скрап, получаваш ваучер и си купуваш нова - евтина, скъпа, иконикична или не, важното е да е нова. У нас отива сульо и дава 8х.лв за голф после още няколко хиляди за ремонти, губи всеки месец от обезценяването, но е доволен, че кара голф тди-светилото на колите. Вместо да плаща по 190лв на месец лизинг и да кара нова кола, било то дачия, рено, пежо, шкода или др. евтина. У нас не може това да се разбере като манталитет, докато не започнат да спират колите при техническите прегледи, няма нищо да се промени.Микрите от 90те бяха железни, да гниеха купетата, но пък окачване и двигател нямаха равни в класа.