Съвсем скоро станаха известни техническите характеристики на новата версия на суперкара SCG 003S. Този автомобил е разработен от компанията Scuderia Cameron Glickenhaus, принадлежаща на американския предприемач Джеймс Гликенхаус.
Според специалистите, разработили новата версия, тя има възможност да подобри абсолютния рекорд на "Нюрбургринг" и именно в тази насока ще бъдат съсредоточени усилията на хората, занимаващи се със SCG 003S.
Суперкарът се разработва съвместно с италианската фирма Maniffatura Automobili Torino, която се оглавява от бившия ръководител на ателието Pininfarina Паоло Гарел. Двете компании вече започнаха реални пътни изпитания на новия SCG 003S.
Силовият тракт ще работи съвместно с роботизирана седемстепенна скоростна кутия с два съединителя. Всичко това ще позволи ускорение от 0 до 100 км/ч за под 3 секунди, а максималната скорост ще надвиши отметката 350 км/ч.
Суперкарът ще разполага и с карбон-керамични спирачки Brembo, както и с преработен и усъвършенстван аеродинамичен обвес, който ще обезпечава до 700 килограма сила на притискане към асфалта, което ще става при скорост от 250 км/ч.
Гликенхаус е на мнение, че след всички тези подобрения колата ще може (със стандартни високоскоростни гуми) да завърти обиколка на "Северната дъга" за под 6.30 мин. Досегашното абсолютно постижение се държи от Pagani Zonda R и е 6:47.50.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Американска му работа
11:30 10.10.2016
2 Tropan
Коментиран от #3
11:31 10.10.2016
3 Д-р Менгеле
До коментар #2 от "Tropan":
Елементарно е! Ако подобрят рекорда и то с толкова много, веднага една световно неизвестна марка и кола попадат под светлината на прожекторите и онези арабски и индийски предприемачи които си купуват рег. номера за по 5-10 милиона ще ги окичат на една от тези коли, за скромните 3-4 милиона ойро. Ако и в това не виждаш смисъл, значи не ставаш за милиардер с малка п&шка.13:31 10.10.2016
4 Емо
15:35 10.10.2016
5 Nordschleife
Коментиран от #6
00:13 11.10.2016
6 Д-р Менгеле
До коментар #5 от "Nordschleife":
Говориш за състезателен автомобил и късия вариант без южната дъга. Днешните състезания по издържливост се провеждат на дългото трасе с двете части от пистата и не може да се сравняват времената. Определено един прототип от Льо Ман сериите на късата писта ще слезе без проблем под 6 минути. Освен това всички казват, че настилката сега е много повредена спрямо тогава. Наистина много добра обиколка през 83-та за Белоф и Порше, но не трябва да живеем с илюзията за Велика Россия..... И да вметна, че Зонда Р не е пистов автомобил, а само прекалено шумен за да получи разрешение за употреба по обществените пътища.08:38 12.10.2016