26 Октомври, 2016 22:30 11 824 14

Honda NSX срещу Audi R8 и Porsche 911 Turbo на писта

Преди няколко дни ви показахме една драг битка между Европа и Япония, но днес ще се пренесем на пистата с теста на AutoExpress. Този път обаче, страната на изгряващото се представлява от една дългоочаквана машина, за която се вдигна много шум - Honda NSX. С него разнообразието става пълно - атмосферен двигател, турбо и хибридна установка, като всичките са със задвижване на четирите колела. Хибридната NSX се задвижва от 3.5-литров V6 битурбо двигател и три малки електромотора, като сумарната мощност достига до 581 конски сили и общо 644 нютонметра, но при тегло от цели 1750 килограма, които отговарят ина теглото на GT-R. Porsche 911 Turbo - не S, разполага с 540 коня и 660 нютонметра с тегло от съвсем малко под 1600 килограма, а R8 V10 Plus има 610 конски сили, но при само 560 нютонметра при собствена маса от 1660 килограма. Ще успее ли високотехнологичния NSX да се пребори с конкуренцията?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 коки

    3 0 Отговор
    Поршето си е Порше:))))
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 lpStoyanov

    4 0 Отговор
    Ще го напиша да се знае ; )
    Първо на тая малка писта това не е малка разлика.
    Второ и по-важното е, че единствено на малка и сравнително нискоскоростна писта Хондата има шанс да се мери по време с другите две. Благодарения на електро моторите и торк векторинг-а и, японката е много стабилна на завои, които не се взимат с много голяма скорост. При по-скоростни завои, кончетата на електромоторите не са достатъчни да наваксват и резултата е, че колата има доста различно поведение при ниски и високи скорости.
    В тоя ред на мисли, хубаво е да се споменат тези фактори и че на почти всяка друга писта резултата би бил много различен.
    Относно другите - няма какво да се коментира. Поршето си е бенчмарк, а Аудито е просто превъзходно. Много шум покрай тази Хонда, но реално не може да бъде конкурент на другите 2 коли.

    Коментиран от #10

  • 5 автофен

    0 1 Отговор
    Хонда трябва още малко да поработят върху настройките и мощноста на двигателя и ще имат по добри времена от конкуренцията.Колата е тежка и има нужда от мощен двигател.Дори само с малко софтуеърни промени може да се промени поведението на конкретна писта.Вероятно при мокра настилка поршето няма да има предимство пред другите две коли.
    Все пак Хонда правят дебют и то не лош.Дано не повторят старата глупава грешка да слагат слаби двигатели и да провалят иначе прекрасните коли.Стария NSX беше истинска икона.Първат а серийна кола в света с изцяло алуминиево шаси.Прекрасен баланс и надеждност.Дори Ферари през 1990 се наложи да си преразгледат концепцията за правене на спортни автомобили,а Гордън Мъри използва NSX като пример за Макларън F1.
    Тази кола дори днес оборудвана с двигател 600 коня би победила повечето спортни автомобили.Шасито е под 1400 килограма с идеален баланс.
    Може би новият NSX type R ще бъде по лек и по мощен.Това е ключът тази кола да стане истински победител.

    Коментиран от #6, #14

  • 6 гатя

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "автофен":

    ооооо, гуру....върху кое да поработят????....ама как не работиш затях, като знаеш толкова...толкова сте жалки преразказвачите
  • 7 Mercedes-Benz

    2 0 Отговор
    Порше отново показа кой кой е при суперавтомобилите! Чакаме сега вой от фенове на оризарниците!
  • 8 ддд

    0 0 Отговор
    добре че сме приказно богати
    и само на поршета и мерцедеси се хвърляме
  • 9 Ярослав Станчев

    2 0 Отговор
    Голямо чакане беше за Хонда НСХ и накрая излезе,че е една твърде посредствена машина,макар и да е добре оборудвана от към силов тракт.2 турбини, 3 електромотора и калпаво представяне.На състезанието което беше драг очаквах НСХ да припада лошо и то се случи,но на писта не съм очаквал,че ще е толкова трагична тая кола.Май наистина ще се окаже много шум за нищо.При такава окомплектовка тая Хонда трябва да нагъва асфалта,а тя е тромава и слабо маневрена дори и на писта.Жалко,изложиха се Хонда.Ще чакаме третото поколение,това го видяхме,че не впечатлява.
  • 10 Камен

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "lpStoyanov":

    Не забравяй, че въпреки теглото си, Хондата е най-мощният автомобил от трите. Така че говориш безсмислици за завоите и в действителност би било интересно да видим какво би се случило на по-голяма писта. Поршето си е порше, спор няма, но и Хондата подава сериозна заявка!

    Коментиран от #11

  • 11 lpStoyanov

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Камен":

    Как Хондата точно е най-мощна от трите като Аудито има 610 к.с и е по-леко дори. Съотношението мощност към тегло на поршето също е по-добро. Има и други тестове, които може да се гледат. Вече са тествани и на други писти. Porsche 911 Carrera S с 420 коня на голяма писта даде време с едва 8 стотни по-бавно от тази Хонда. Porsche Turbo или Turbo S ще я прескачат. Ауди-то пък с цели 2 секунди по-бързо, при положение, че говорим за времена около 1:30 мин за обиколка.
  • 12 Мършата

    0 1 Отговор
    Абе как може да сравняват над 5200 кубика Ауди и само 3500 кубика хондата? това са коли съвсем различен клас! Освен ако Хондата не я кара Бойко Борисов просто няма как да бие! Поршето е 3800 кубика, така че това са автомобили съвсем различен клас и няма какво да сравняваме)))

    Коментиран от #13

  • 13 lpStoyanov

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Мършата":

    Еми 3500 кубика с 2 турбокомпресора и 3 електромотора срещу 5200 кубика атмосферен.
    Хондата да беше от класа на Аудито с 5200 кубика, ехее..., ни Аудита, ни Поршета ;)
  • 14 Някой

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "автофен":

    Подкрепям казаното от теб.Колата е добра но се нуждае от още малко усилия за да покаже пълния си капацитет.Настройката на ''торк векторинг" системата е важна,с тази 1 десета разлика от по мощна и по лека кола личи,че разликата е малка.
    Добра първа стъпка,колата е близо дори до лидери в класа като Порше колкото и да я плюят.Чакам с интерес следващите версии.