Преди няколко дни ви показахме една драг битка между Европа и Япония, но днес ще се пренесем на пистата с теста на AutoExpress. Този път обаче, страната на изгряващото се представлява от една дългоочаквана машина, за която се вдигна много шум - Honda NSX. С него разнообразието става пълно - атмосферен двигател, турбо и хибридна установка, като всичките са със задвижване на четирите колела. Хибридната NSX се задвижва от 3.5-литров V6 битурбо двигател и три малки електромотора, като сумарната мощност достига до 581 конски сили и общо 644 нютонметра, но при тегло от цели 1750 килограма, които отговарят ина теглото на GT-R. Porsche 911 Turbo - не S, разполага с 540 коня и 660 нютонметра с тегло от съвсем малко под 1600 килограма, а R8 V10 Plus има 610 конски сили, но при само 560 нютонметра при собствена маса от 1660 килограма. Ще успее ли високотехнологичния NSX да се пребори с конкуренцията?
26 Октомври, 2016 22:30 11 824 14
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 коки
22:58 26.10.2016
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 lpStoyanov
Първо на тая малка писта това не е малка разлика.
Второ и по-важното е, че единствено на малка и сравнително нискоскоростна писта Хондата има шанс да се мери по време с другите две. Благодарения на електро моторите и торк векторинг-а и, японката е много стабилна на завои, които не се взимат с много голяма скорост. При по-скоростни завои, кончетата на електромоторите не са достатъчни да наваксват и резултата е, че колата има доста различно поведение при ниски и високи скорости.
В тоя ред на мисли, хубаво е да се споменат тези фактори и че на почти всяка друга писта резултата би бил много различен.
Относно другите - няма какво да се коментира. Поршето си е бенчмарк, а Аудито е просто превъзходно. Много шум покрай тази Хонда, но реално не може да бъде конкурент на другите 2 коли.
Коментиран от #10
23:36 26.10.2016
5 автофен
Все пак Хонда правят дебют и то не лош.Дано не повторят старата глупава грешка да слагат слаби двигатели и да провалят иначе прекрасните коли.Стария NSX беше истинска икона.Първат а серийна кола в света с изцяло алуминиево шаси.Прекрасен баланс и надеждност.Дори Ферари през 1990 се наложи да си преразгледат концепцията за правене на спортни автомобили,а Гордън Мъри използва NSX като пример за Макларън F1.
Тази кола дори днес оборудвана с двигател 600 коня би победила повечето спортни автомобили.Шасито е под 1400 килограма с идеален баланс.
Може би новият NSX type R ще бъде по лек и по мощен.Това е ключът тази кола да стане истински победител.
Коментиран от #6, #14
00:30 27.10.2016
6 гатя
До коментар #5 от "автофен":
ооооо, гуру....върху кое да поработят????....ама как не работиш затях, като знаеш толкова...толкова сте жалки преразказвачите01:20 27.10.2016
7 Mercedes-Benz
02:06 27.10.2016
8 ддд
и само на поршета и мерцедеси се хвърляме
08:47 27.10.2016
9 Ярослав Станчев
12:31 27.10.2016
10 Камен
До коментар #4 от "lpStoyanov":
Не забравяй, че въпреки теглото си, Хондата е най-мощният автомобил от трите. Така че говориш безсмислици за завоите и в действителност би било интересно да видим какво би се случило на по-голяма писта. Поршето си е порше, спор няма, но и Хондата подава сериозна заявка!Коментиран от #11
13:16 27.10.2016
11 lpStoyanov
До коментар #10 от "Камен":
Как Хондата точно е най-мощна от трите като Аудито има 610 к.с и е по-леко дори. Съотношението мощност към тегло на поршето също е по-добро. Има и други тестове, които може да се гледат. Вече са тествани и на други писти. Porsche 911 Carrera S с 420 коня на голяма писта даде време с едва 8 стотни по-бавно от тази Хонда. Porsche Turbo или Turbo S ще я прескачат. Ауди-то пък с цели 2 секунди по-бързо, при положение, че говорим за времена около 1:30 мин за обиколка.13:38 27.10.2016
12 Мършата
Коментиран от #13
15:21 27.10.2016
13 lpStoyanov
До коментар #12 от "Мършата":
Еми 3500 кубика с 2 турбокомпресора и 3 електромотора срещу 5200 кубика атмосферен.Хондата да беше от класа на Аудито с 5200 кубика, ехее..., ни Аудита, ни Поршета ;)
15:46 27.10.2016
14 Някой
До коментар #5 от "автофен":
Подкрепям казаното от теб.Колата е добра но се нуждае от още малко усилия за да покаже пълния си капацитет.Настройката на ''торк векторинг" системата е важна,с тази 1 десета разлика от по мощна и по лека кола личи,че разликата е малка.Добра първа стъпка,колата е близо дори до лидери в класа като Порше колкото и да я плюят.Чакам с интерес следващите версии.
22:23 27.10.2016