По време на автомобилното изложение в Лос Анжелис, италианската марка Alfa Romeo представи своя първи кросоувър. Автомобилът с повишена проходимост се нарича Stelvio, а подобно на Giulia, италианците го презентираха в неговата най-наточена версия. Става дума за Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio Verde, снабден с V6 мотор с мощност 510 конски сили. Както се досещате, моторът е заимстван от Giulia Quadrifoglio Verde, а самият кросоувър е направен на новата модулна платформа Giorgio, която дебютира пак със седана Giulia.
Stelvio Quadrifoglio Verde разполага и с 4х4 система, с диференциал с повишено триене на задната ос, както и с осемстепенна автоматична скоростна кутия ZF, способна да превключва предавките за 100 милисекунди. Моделът е комплектован също и със значително по-мощни спирачни механизми, както и с окачване със спортни настройки. Двигателят то топ вариантът на Stelvio е с работен обем 2.9 литра и разполага с два турбокомпресора. Максималният въртящ момент на V-образния шестак също е впечатляващ - 600 Нм.
Така екипиран, италианският кросоувър може да ускорява от 0 до 100 за 3.9 секунди - време, което е по-слабо с 01 сек. в сравнение с това на седана Giulia Quadrifoglio Verde. Максималната скорост на SUV-то е 285 км/ч. Любопитно новия кросоувър е, че той разполага със система, управляваща окачването, като в нея са заложени четири режима - Advanced Efficiency, Natural, Dynamic и Race. Като опция за наточеното Stelvio се предлагат и карбон керамични спирачки Brembo. Списъкът с допълнителното оборудване е доста дълъг.
Освен това Stelvio е достъпен с двулитров турбомотор с четири цилиндъра. Неговата мощност е 280 конски сили, а максималният му въртящ момент е 415 Нм. Подобно на топ версията и тази работи съвместно с осемстепенния автомат на ZF, който предава пиковият момент и към четирите колела. Продажбите на първото SUV с емблемата на Alfa Romeo ще започнат от средата на следващата година. По време на представянето на модела италианците не споменаха нищо за цените на новото Alfa Romeo Stelvio.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Alfa Romeo Forever
12:25 16.11.2016
2 Мършата
13:20 16.11.2016
3 GLARUS
13:33 16.11.2016
4 nedovolen
14:15 16.11.2016
5 Трифонов
15:53 16.11.2016
6
17:44 16.11.2016
7 Ко каза ко?
Коментиран от #8, #10
20:43 16.11.2016
8
До коментар #7 от "Ко каза ко?":
Ами нали се иска повече качество, а то струва пари, а и не виждам с кво са по-интересни колите на Мерцедес и Ауди. Времето ще покаже дали си струват цената.Коментиран от #11
20:52 16.11.2016
9 Грую
22:29 16.11.2016
10 :333
До коментар #7 от "Ко каза ко?":
Шокиращи? Ти какви искаш да са - колкото на Опел Mokka ли? Стига глупости.Последните два модела на Алфа са най-бързи сред конкуренцията.
Не знам как мислиш че коли като Джулия и Стелвио които имат по-добри характеристики от М3 и Cayenne Turbo S ще са с ниски цени. Да не говорим че в почти всяко ревю Джулия относно спортна возия е предрочитана пред другите.
Вече не сме 95 година, трите германски не са единствената алтерватива. Който иска да си е роб на дадена марка и да си купува коли заради емблемите, но фактите са наяве - Алфа се завръща, дърпайки и то мощно.
22:42 16.11.2016
11 Косачката
До коментар #8 от " ":
Ти имал ли си Мерцедес? Дори втора употреба, на около 2-3 години? Така като ти чета постовете си поредния драскач който кара форд/хлопел ма много разбира от коли...Коментиран от #16
00:49 17.11.2016
12 FAKE
01:17 17.11.2016
13 Гост
07:09 17.11.2016
14 Мършата
10:56 17.11.2016
15 Max
11:35 17.11.2016
16
До коментар #11 от "Косачката":
Имах едно CLK от 98г. 2.0 16V-автоматик преди години, готина кола беше, ама не е нещо невероятно. Махнах я щото даже и по-стария мечок си иска неговото, а финансовия ми левъл се срина доста последните години. Сега наистина карам Хлопелче Астра ф 1.8ми, и очаквах много по-малко от такава кола, но тя се оказа доста прилична и надеждна въпреки многото си години.14:22 17.11.2016
17
15:38 17.11.2016