Last news in Fakti

28 Ноември, 2016 15:33 23 627 18

Новият голям Volkswagen ще се казва Arteon

  • volkswagen-
  • arteon
Новият голям Volkswagen ще се казва Arteon - 1

Новият модел на компанията Volkswagen, който ще замени досегашното CC ще се казва Arteon. Германският производител публикува първото изображение на модела, като уточни, че публичният дебют на Arteon ще се състои през месец март следващата година в Женева.

Външността на новото купе с четири врати ще е изпълнена в стила на прототипа Sport Coupe Concept GTE (горната снимка), който беше показан през миналата година. Патентните изображения появили се в интернет, също доказват, че външността ще е именно такава.Новият голям Volkswagen ще се казва Arteon

По думи на представители на Volkswagen, новият модел ще разполага с т.нар. експресивен дизайн, стъкла без рамки, огромна радиаторна решетка и диодни светлини с 3D ефект. Най-вероятно Arteon ще е по-голям от досегашното СС, като се спекулира, че дължината му ще е повече със 70 мм.

Прототипът Sport Coupe Concept GTE беше оборудван с хибриден силов тракт с мощност 380 конски сили, включващ трилитров шестак и електромотор. Не е изключено на по-късен етап подобен хибрид да се появи и в серийната версия на модела. Първоначално обаче двигателите ще се заимстват от Passat.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 japan

    8 31 Отговор
    Поредния немски кенеф.Не могат да направят здрава кола като японската.

    Коментиран от #2, #3, #9

  • 2 низнайко

    13 3 Отговор

    До коментар #1 от "japan":

    Могат, но не искат. Ако направят здрава кола, как ще продават резервните части? Това е цяла наука.
  • 3 гост

    19 8 Отговор

    До коментар #1 от "japan":

    карам си 300-коньовото СС-то вече 4-та година, минал съм 130 к километра и нямам оплаквания - само консумативи..дори и една биалетка не съм сменил, пък ти разправяй колко кисело е гроздето, докато си караш поредната немощна японска грозотия.
  • 4 Васичка Атанасова

    3 0 Отговор
    много е хубав но мисля че ще бъде скъп
  • 5 аз съм

    9 5 Отговор
    Първия ми Голф 2 GTD rabbit, продадох на 1 м. и 200 к. километра!
    Та с това си постижение VW ме спечелиха!
  • 6 Ха ха

    3 1 Отговор
    Яж и "кокалите"на Японските раждетини
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 некойси

    1 6 Отговор
    Той до сущ като всички останали вагени.
  • 9 japan toilet

    7 2 Отговор

    До коментар #1 от "japan":

    карай си ръждивия японски тоалет и не пиши глупости.
    Когато ремонтираш автомобили 20-тина години тогава изказвай мнение.
  • 10 do japan toilet

    2 7 Отговор
    Щом 20 г. ремонтираш немски коли си ми ясен , ами що се изказваш неподготвен . Търсих няколко пъти сервизи за японски коли , така и не намерих. Просто не се развалят ! Пиша за японска и американска сглобка . Ако си чел нещо за Япония и Шинтуизъм , ще разбереш за какво иде реч !!!!

    Коментиран от #13

  • 11 Шогун от Япония

    3 4 Отговор
    Селяните от село българия не разбират от коли!За това се радвате на трета употреба коли внос от Италия.
    За бедняци и злобари само каруца с магаре.Всеки да си знае мястото в природата.
  • 12 fasfas

    0 2 Отговор
    S tezi dvoini farove vseki sledva6 zapo4va da mi prili4a na BMW!Tolkova li ne mogata da napravqt drug dizain na fara
  • 13 japan toilet

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "do japan toilet":

    Много ясно, че никой не иска да прави ръждивки на които всички болтове се късат. То няма и какво да се чупи защото няма нищо по тях. Елементарни кашкавалени антики.

    Коментиран от #15

  • 14 Бяж от ръждата

    2 1 Отговор
    Колко японски чимуги са успели да избягат от ръждата след 20-тата си година???? И колко такива немски има по пътищата днес аааа???? Елементарна технология с претопени суровини лесно ръждиви и окислени.
  • 15 JAPANESE

    1 4 Отговор

    До коментар #13 от "japan toilet":

    Немските боклуци с това твърдо и чупливо окачване с тази,постоянно разваляща се електроника........................................

    Коментиран от #16

  • 16 japan toilet

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "JAPANESE":

    Разваля се нещо което го има а когато липсва няма как да се развали.
    Явно шАфьорите с японки са големи комплексарчета
  • 17 Max

    0 0 Отговор
    Явно мозъка ти съответства на ника. Просто отвори и прегледай според световната застрахователна индустрия кои са най-здравите и най-чупливи коли/има го в нета/, тогава говори. М/у другото според застрахователите, които изплащат пари дори фиат е пред вагините по здравина. А ауди е на второ място по чупливост с еднин счупен двигател на всеки 20. Лидери по здравина са хонда с1/350 и тойота с1/120. От немските само мерцедес е в топ10 , където са и фиат и ленд ровър. Така, кенефчо, не ги въздигай толкова немските боклуци. Много отдавна загубиха челните места като производители на коли.

    Коментиран от #18

  • 18 japan нужник

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Max":

    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/18139-top-10-na-nai-nadejdnite-marki-i-modeli/
    http://www.peter.and.bilyana.net/2012/02/26/nay-dobriyat-avtomobil-spored-sravnitelnite-testove-na-autobild/
    Класации бол всеки си пише нещо.
    Аз вярвам на всекидневието в сервиза, а то е че японското е много назад (моме Калино)