15 Декември, 2016 11:58 16 123 20

Ето го по-мощния конкурент на Tesla

  • lucid motors-
  • air-
  • електромобил-
  • tesla
Ето го по-мощния конкурент на Tesla - 1
Китайско-американският стартап Lucid Motors официално представи концептуалната кола на своя първи модел. Електромобилът се нарича Air и разполага с електромотори със системна мощност от 1 000 конски сили. Стартът на серийното производство има за цел да противопостави колата директно на Tesla Model S.Ето го по-мощния конкурент на Tesla
Според представители на компанията това ще се случи в началото на 2018 година. Lucid Air е оборудван с два електромотора - по един на предната и на задната оси. Ускорението от 0 до 100 км/ч. става за 2.5 секунди, а максималната скорост е 315 км/ч. Серийната версия ще се предлага с избор от два акумулаторни комплекта.Ето го по-мощния конкурент на Tesla
Ще са налични варианти с капацитет 100 и 130 киловат часа. Във втория случай Lucid Air ще може да изминава с едно зареждане 400 мили, което се равнява приблизително на 643 километра. За сравнение ще кажем, че автономният пробег на Tesla Model S в изпълнение P100D е 506 километра.Ето го по-мощния конкурент на Tesla
Иновацията е снабдена още с "подготовка за автономно шофиране", включваща радар с малък радиус, видеокамери и оптичен далекомер LIDAR. Към момента обаче не е ясно, кога на клиентите ще им бъде предложена система за автономно управление и ще бъде ли достъпна въобще.Ето го по-мощния конкурент на Tesla
За серийното производство на електромобила ще бъде изграден нов завод в Аризона, което трябва да се случи през следващата година. Инвестицията е в размер на $700 млн. През 2018 ще бъде произведени само 250 автомобила, а след това, плановете са производството да се увеличи драстично.Ето го по-мощния конкурент на Tesla
Предположенията към момента са, че електромобилите Lucid Air ще се продават на цени от 100 000 до 160 000 щатски долара. След старта на серийното производство на модела обаче, компанията е с намерение да пусне и втори модел, който ще е значително по-евтин. Предполагаемата му цена е около $60 000.Ето го по-мощния конкурент на Tesla


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 незнайко

    23 6 Отговор
    Наближи времето да продаваме ДВГ дараците. Бъдещето вече е очертано.

    Коментиран от #2

  • 2 Ал Купоне

    24 2 Отговор

    До коментар #1 от "незнайко":

    Имаш ли излишни стотина хиляди щ.д. ? Ако имаш, продавай дарака !

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    7 8 Отговор

    До коментар #2 от "Ал Купоне":

    Всъщност стигат и 30-35 000 , за Шевролет Болт , Опел Ампера или най-вече Модел 3 , обаче по-големия проблем е , че всичко е изкупено за 3-4 години напред , раииш ? Що ли няма и няма да има такива "опашки" за ДВГ-тата , да не говорим ,че нова Тесла се купува за 30-40% отгоре в секундата в която излезе обявата !!!

    Коментиран от #11, #17

  • 4 Пеньо

    5 4 Отговор
    Всичко изглежда добре, но ми звучи като реклама за бъдещето. Не прочетох никъде създаден ли е прототип и къде са проведени изпитанията. Имам и притеснения за живота на батериите-да ни би да трябва да се сменят на 3 години и да струват по 5 000 долара. Някъде четох, че най-скъпата цена на километър е при хибридните, заради цената на автомобила и на батерията. Иначе края на петролните автомобили несъмнено идва.

    Коментиран от #5, #6

  • 5 гост

    8 1 Отговор

    До коментар #4 от "Пеньо":

    А имаш ли притеснения , че не можеш да четеш , като на сто места в нета пише ,че всички производители предлагат 8 години пълна гаранция и има стотици Тесла навъртели по 300-400000 км без никакви проблеми с батериите или като не можеш да кажеш нищо съществено , почваш да си смучеш пръстите
  • 6 мм84

    8 0 Отговор

    До коментар #4 от "Пеньо":

    Колега хибридите имат по 10 години гаранция на батериите. Имай предвид, че вече този сегмент се разви много и цената е паднала драстично, но ако имаш пари за хибрид или електромобил, няма да те притеснява как ще поддържаш батерията след 10 години :)
  • 7 корса

    2 3 Отговор
    Прах и маркетинг, 2018 -250 коли!
    А сега концепция било!

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "корса":

    Все пак нови заводи не се строят за 5-6 месеца , но тоя китаец има огромен интернет бизнес , не го мисли . Между другото беше казал, че ще предлага колата под наем БЕЗПЛАТНО , ако пазаруваш от неговите сайтове , сигурно не за 50-100 долара , но за 1000-2000 месечно вероятно ще стигат , та някои хора ще имат нови "екстри"
  • 9 асдф

    1 1 Отговор
    Рисунка търсеща инвеститори
  • 10 Бррр

    11 1 Отговор
    Като гледам колко специалисти има в България, се чудя как не сме на чело по производство на дараци с ДВГ и елеТроНобили.
  • 11 СТО ТОЯГИ НА ЧУЖД ГРЪБ

    1 3 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    ВОЛТ А НЕ БОЛТ МОЙТО МОМЧЕНЦЕ.

    Коментиран от #12, #14

  • 12 100те тояги

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "СТО ТОЯГИ НА ЧУЖД ГРЪБ":

    100 тояги по твоя гръб!
    Волт е първия електромобил на Шевролет и беше заменен от БОЛТ.

    ЧЕТИ!!!
  • 13 vento

    0 5 Отговор
    Старото ми венто си е добро
  • 14 гост

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "СТО ТОЯГИ НА ЧУЖД ГРЪБ":

    Волт е "хибрид" с бензинов и електрически двигател , демек тъпня , а Болт е първия истински електомобил на GM след EV1 естествено , ама ти него не си го и чул най-вероятно
  • 15 Чоко

    7 0 Отговор
    Добре де1, модела е страхотен! Само едно не мога да разбера - на това купе му е напълно достатъчнао 180 коня мощност за да лети...буквално.... Останалите 820 за какъв праз са му само да му изтощават по-бързо акумулаторите?

    Коментиран от #20

  • 16 Брат

    0 1 Отговор
    Чоко,нали трябва да е скъпо ,ако направят автомобил за средния клас ще се купува прекалено много ,а това не е добре за шейховете от арабския полуостров.А Плюс това по-малки девигатели изтощават батерията по бързо тъй като колата си тежи.Ако двигателя е 120-130 киловата ще работи на по висока мощност и ще изчерпва по бързо батериите отколкото големият двигател.Работата е там че производителите трябва да се насочат към sodium battery,но проблемът е че колите ще станат много евтини.
  • 17 фантасти мнооого

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Ти с ел. опелчето с жена и две деца ще стигнеш до морето по италиански - през крив макарон. Отиди ги виж на живо колко са големи тези коли.

    Коментиран от #18, #19

  • 18 Пробег

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "фантасти мнооого":

    : D
    за сега до морето на ток могат само Tesla-джиите и то с големите батерии (90 и 100 кВтч).
    http://www.ecars.bg/forum/Tesla-Model-S/183-kakav-razhod-ti-dava-model-s-na-magistralata

    Никакъв проблем не е да направиш едно спиране на supercharger станция за по едно кафе време и да си ръчкаш както си искаш по маршрута. Обаче заради глупостите в Турция, бързите тесла зарядки у нас, които по план трябваше да са вече факт, се отложиха...
    Останалите имаме ограничени варианти - Ампера/Волт, BMW i3 REX, новата Ampera-e (на кантар) или друга с 2 спирания по пътя и то ако е на 3-фазен (остава бензиностанциите да сложат колонки). Но пък едни 150-200 кинта повече джобни за морето :)
  • 19 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "фантасти мнооого":

    "ел. опелчето" отвътре не е по-малко от Голф 3-4 примерно , а ако жена ти иска да пътува с половината апартамент , това е друга бира , но има
    ел, ванове , не на тая цена естествено , а относно пробега докато си купиш ел. опел на магистралата ще има барем двайсетина зарядни , гаранция !
  • 20 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Чоко":

    Останалите 820 са нужни за да покаже на всякакви ДВГ "премиуми" че им е време за пенсия , а и защото струва смешно малко повече от 180 коня и на всичкото отгоре не "гори" повече , при елмоторите тия работи не са като при "петролните" , не ги жали