Най-малкият представител на M подразделението на германците от BMW, няма намерението да се откаже от твърдия си покрив, но тунинг специалистите от Dähler имат друга гледна точка по този въпрос. За разлика от по-големия си брат, тук всичко се свежда до двуврато купе, но това бе до момента.
За изграждане на автомобила, те използват купе от нормална версия, като в последствие се добавят всичките външни белези на модела, като двигателя е същия 3.0-литров турбо, но нивата на мощност леко надминават тези на оригиналното M2 - с кита Stage 1 кабриолетът разчита на 408 конски сили и 580 нютонметра, а Stage 2 добавя още 11 конски сили и 30 нютонметра. Малък кабриолет с над 600 нютонметра е "палава играчка", от която и страна да го погледнем.
Dähler са добавили и нова спирачна система с осембутални апарати и огромни 400 милиметрови дискове отпред, както и напълно регулируемо окачване от специалистите KW - задължителни промени при подобно увеличение на мощността. Интериорът е със сравнително малки и семпли промени като волана от M Performance и новите алуминиеви педали.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 машинката
11:51 17.12.2016
2 Кобрата
18:39 17.12.2016
3 Borislav Popov
19:00 17.12.2016