Един от най-успешните състезателни модели на германците носи определението Flachbau или Flatnose. Това идва от значително променената предница в посока на по-добра аеродинамика, като автомобилът е изграден на поколението 930, което се произвежда от далечната 75-та до 89-та година. През 90-тa застъпва по-съвременното 964, което приключва през 94-та. Още от началото на модела, тръгва и най-желаната версия - Turbo, но към края излиза лимитираната TurboS със 385 конски сили и 520 нютонметра. Тя обаче се разпространява само и единствено между дългогодишни клиенти, като в нея има опция за същия този Flachbau. Новината за опцията не излиза от обкръжението на компанията и за съществуването ѝ се разбира чак през 2004-та година. От 90-те произведени TurboS, общо 76 броя получават "сплесканата предница", които се продават на значителната за тогава цена от 160 хил. долара, а каква ли би била тя в днешно време?
24 Декември, 2016 21:41 9 504 2
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
09:07 25.12.2016
2 YAMAHA
09:33 25.12.2016