24 Декември, 2016 21:41 9 504 2

Да, съществува и Porsche 964 Flachbau

Един от най-успешните състезателни модели на германците носи определението Flachbau или Flatnose. Това идва от значително променената предница в посока на по-добра аеродинамика, като автомобилът е изграден на поколението 930, което се произвежда от далечната 75-та до 89-та година. През 90-тa застъпва по-съвременното 964, което приключва през 94-та. Още от началото на модела, тръгва и най-желаната версия - Turbo, но към края излиза лимитираната TurboS със 385 конски сили и 520 нютонметра. Тя обаче се разпространява само и единствено между дългогодишни клиенти, като в нея има опция за същия този Flachbau. Новината за опцията не излиза от обкръжението на компанията и за съществуването ѝ се разбира чак през 2004-та година. От 90-те произведени TurboS, общо 76 броя получават "сплесканата предница", които се продават на значителната за тогава цена от 160 хил. долара, а каква ли би била тя в днешно време?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гощо

    8 0 Отговор
    КРАСОТА!!!!! КЛАСИКА!!!!!!!
  • 2 YAMAHA

    7 0 Отговор
    Жестока е!