28 Декември, 2016 22:06 10 417 8

Зимни дрифт забавления по руски

Руските класики на Лада и Жигула са били основни и тренировъчни автомобили за много поколения. Задното предаване, лесния за модифициране двигател и бюджетната поддръжка са неоспорими предимства на руските машини. От своя страна в снега не е са нужни огромни количества мощност, за да можем да се забавляваме в снега и това видео от провело се в Красноярск състезание, го доказва. То определено ще събуди носталгията в по-възрастните от нас. Нивото в състезанието заслужава внимание - автомобилите са буквално калник до калник при битките.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кон

    0 0 Отговор
    дон
  • 2 БРО

    3 9 Отговор
    то ако няма сняг тия лади немат power да завъртат гумите

    Коментиран от #3, #6

  • 3 J RVPW

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "БРО":

    Тия Лади са толко нафрашкани със всякакви сгоди,че ти даже неможеш да си представиш.Виж в Тубата какви дзверове имат за дрифт...
  • 4 Реалист

    2 3 Отговор
    На леда са като на забавен кадър - много по-лесно е така че не ми ги хвали. Пуснете си видео на някой от истинските дрифтъри на асфалт и му вижте скоростта на реакциите. Има клипове на японците където са заснемани едновременно ръцете и краката. Това тук е детска ясла.

    Коментиран от #7

  • 5 Факта

    5 2 Отговор
    Няма лошо, Петицата е доста стабилна, като автомобил върху незаледен сняг. Аз самият съм се учудвал как спокойно си върви, сякаш е куатро. Докато Жигулката е по-лека и повече върти тазобедренната аспучна става... Но най-голям кеф с русска кола за дрифт бихте изпитали или с Лада Самара или със Заз Таврия. Това са две леки автомобилчета, които щом подушат сняг и моментално започват палави пързалки... Е дори добрите гуми не могат дълго да ги удържат..много са леки и просто са родени за дрифт.... даже един колега от завода си купи самарка преди и при първият лед като запали на тръгване и приятелски аби муцунатав мантинелата отдясно. Аз се учудих колко обича дрифта, но оня пцуваше приятелски снега... Страхотен вираж направи. Просто са създадени за дрифт. Купете си за по 5 стотака някое такова и се наслаждавайте на леда..., но не в населено място моля... изчукването на автомобили не е евтин спорт...!
  • 6

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "БРО":

    Ако е била някоя удушена няма да завърти, навремето съм правил дрифтчета с жигулката на бащата, само че беше малко по-мощна от първите жигули и отзад пишеше Лада 1300. Ставаше и на чист асфалт, обаче много се залюляваше, трябваше и по-твърдо окачване.
  • 7 Сибирь

    3 1 Отговор

    До коментар #4 от "Реалист":

    Всъщност това са момчета - любители, вкарали доста пари,време и страст в хобито си. Иначе си има и Руска Дрифт Серия по асфалт ,на която гостуват и японци. И колите не са Лади
  • 8 Сибирь

    3 1 Отговор
    А иначе трасето Красный Яр е супер! Непрекыснато се провеждат сыстезания - драг,дрифтинк,ГТ серии .. отделно курсове за безопасно шофиране при екстримални условия,отделно картиг , а най -важното е ,че изкараха "състезателите" от улците на градът.