Почти всяка известна марка автомобили има своя филмов герой, който да покорява сърцата на автофеновете и не само. При италианците от Ferrari това несъмнено е чудната Testarossa. Съвсем наскоро, две филмови продукции ни върнаха към миналото на автомобила - The Wolf of Wallstreet и Straight Outta Compton, но тук става въпрос за първородния Miami Vice - криминалната поредица на 80-те с Дон Джонсън.
За продукцията, италианската компания доставя общо два автомобила, като единият от тях се кани да намери нов собственик чрез Барет-Джаксън на ежегодния аукцион в Скотсдейл. С номер на рамата VIN ZFFSA17AXG0063631, този автомобил излиза от завода в черен металик, но за покриване на претенциите на режисьора бива пребоядисан в бяло.
Testarossa е един от последните автомобили на Ferrari, които използват боксерови двигател, като при нея той е 12-цилиндров с обем от 4.9 литра и мощност от 385 конски сили и 490 нютонметра. Двигателят използва система за мазане от типа "сух картер", която се влияе много по-малко от центробежните сили. Преди две години, този агрегат получава пълно обслужване и обновяване.
Тази бяла италианска красота със завидна история, определено ще грабне няколко милиона долара, за да смени собствеността си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
10:09 07.01.2017
2 Брат ми
10:54 07.01.2017
3 Иван
Коментиран от #4
17:43 07.01.2017
4 Harvester
До коментар #3 от "Иван":
Май ти трябва да прочетеш това- онова преди да се изказваш толкова категорично и да ставаш за смях.Тестароса и наследника и 512 TR са именно с 12 цилиндрови боксери.
Коментиран от #7
17:54 07.01.2017
5 Васичка Атанасова
18:17 07.01.2017
6 Miro
07:52 08.01.2017
7 Естребовски
До коментар #4 от "Harvester":
Ферари никога не е произвеждало боксер двигатели.Плосък двигател не означава боксер.Да не се обаждат неграмотници разни.Flat-12 engines are generally not true horizontally opposed engines (boxer), but rather 180° V-engines. A true boxer has one crank pin per piston, while in the 180° V-engine, two opposing pistons share the same crank pin. The flat design was used in Formula One and Endurance racing. However, when wing-cars requiring air-flow venturis came along in the late 1970s, the wide, flat layout obstructed the airflow and became obsolete. In 1964-65, at the end of the 1.5 litre F1 era, Ferrari introduced a flat-12 on the Ferrari 1512 F1, but a more classical V12 was chosen for the new 3 litre F1. The Ferrari flat-12 design was successful and influential especially on Italian manufacturers, including Alfa Romeo, who were also successful in endurance racing with a flat-12. The Tecno Formula One flat-12 was a failure, however. A 4.4-5.0 L 180° flat-12 was later introduced by Ferrari in some of their production models, including the Berlinetta Boxer and Testarossa.
21:49 08.01.2017
8 Знайко
11:25 09.01.2017