18 Януари, 2017 11:03 10 826 7

Сбогом, Meriva! Добре дошъл, Crossland X!

  • opel-
  • crossland x-
  • meriva-
  • psa-
  • peugeot-
  • 2008-
  • женева 2017
Сбогом, Meriva! Добре дошъл, Crossland X! - 1

Opel представи нов компактен кросоувър, който ще замени минивана Meriva и ще заеме нишата под Mokka в гамата на немската марка. Официалната премиера на Crossland X ще се състои на салона в Женева през март.

Сбогом, Meriva! Добре дошъл, Crossland X!

Новото Opel-че е дълго 4 212, широко 1 765 и високо 1 590 мм. Това го прави 16 см по-късо и 10 см по-високо от Astra. Разликата в полза на Mokka е 7 см на дължина и 2 на височина.

Сбогом, Meriva! Добре дошъл, Crossland X!

Crossland X има изненадващо вместителен за този клас багажник. Той поема 410 литра, но задната седалка може да се премести с 15 см напред и тогава обемът нараства на 520 литра. Ако пък облегалката се сгъне, товарното пространство става 1 255 литра.

Сбогом, Meriva! Добре дошъл, Crossland X!

Новият немски кросоувър е построен на френска платформа. Шасито PF1 на PSA го сродява с Peugeot 2008, с което споделя и двигателите. Crossland X ще бъде достъпен с бензинови и дизелови мотори с обем от 1.2 до 2.0 литра и мощност до 180 коня. Двойно предаване не се предвижда.

Сбогом, Meriva! Добре дошъл, Crossland X!

Оборудването на модела включва панорамен покрив, подгряване на волана и предното стъкло, камера за задно виждане с обзор 180 градуса, системи за предотвратяване на челен сблъсък, наблюдение на слепите зони, разпознаване на пътни знаци и поддържане на движението в лентата, както и мултимедия с 8-инчов екран, точка за достъп до Wi-Fi и поддръжка на Apple CarPlay и Android Auto.

Сбогом, Meriva! Добре дошъл, Crossland X!

Crossland X ще може да се поръча още с безключов достъп, светодиодни фарове, прожекционен дисплей и покрив в различен от купето цвят.

Сбогом, Meriva! Добре дошъл, Crossland X!

Продажбите на модела в Европа започват през лятото. През есента Opel ще представи и друг кросоувър. Доста по-големият Grandland X ще се бори за клиенти с Skoda Kodiaq.

Сбогом, Meriva! Добре дошъл, Crossland X!


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бате Цецо

    14 6 Отговор
    "Двойно предаване не се предвижда."
    -----------------
    Ето това изречение обезмисля автомобилчето. Леко повдигната кръстоска на Корса и Астра.
  • 2 мм84

    16 5 Отговор
    Колега, не змятам, че липсата на 4х4 е минус специално за такава малка играчка. тази кола няма да се ползва за офроуд така или иначе. Ако има 4х4 ще се отрази драматично на цената. който иска задвижване на 4-те колела може да си вземе Мока и Грндленд.
    Колата е симпатична и вярвам, че ще постигнат добър баланс цена-качество особено имайки предвид , че новата Мока Х е около 40 000 с доста екстри и 4х4

    Коментиран от #7

  • 3 не разбирам

    1 4 Отговор
    Хидравличното задвижване на задните колела (като на рено/нисан) не е чак толкова скъпо.
  • 4 гост

    4 3 Отговор
    В днешно време е модерно миниваните да се промотират като SUV-та. Звучи по-престижно, но пак си караш миниван. Колкото и висок да го нарисуват на рекламната картинка пак получаваш тлъст автомобил с малки гуми.
  • 5 опел

    7 13 Отговор
    опел какво е това? Збирщайн ,нямат нищо тяхно.
  • 6 опел

    7 11 Отговор
    то небеше фият,сузуки и други.пълен Пълен Фарс
  • 7 гост

    15 3 Отговор

    До коментар #2 от "мм84":

    Да, но трябва да го има като опция. Например искаш да вземеш на жена си симпатична кола да вози децата, но живееш в Северна България където сняг пада, но никой не го чисти. Е тогава каквато и да е колата ти трябва 4х4, за да може да изпълзиш, ако попаднеш на пясък до някоя река, пак ти трябва помощ от задната ос. Смених от предно на 4х4 и мога да кажа, че разликата в това къде може да се набуташ с двойно предаване и после да излезеш е доста голяма. Не само големите гуми на сув, а и това, че поне 2 гуми дърпат на различни места е много по-добре в сегашните преспи. Квартали, паркинзи и малки улички са затрупани с преспи и двойното, макар и да превърти не спира, а предното като превърти и спира.