30 Януари, 2017 22:21 18 846 32

Audi и Volkswagen отзовават 600 хил. коли

  • vag-
  • audi-
  • volkswagen-
  • отзоваване-
  • сервизна кампания
Audi и Volkswagen отзовават 600 хил. коли - 1

Немският концерн VAG обяви едновременно три сервизни кампании за отстраняване на възможни дефекти в близо 600 000 автомобила от марките Audi и Volkswagen. Всички те са продадени на пазара в САЩ, съобщава Quto.

Най-много коли отзовава Audi. Сервизите на марката ще трябва да посетят 342 967 автомобила от моделите A4, Q5, Allroad, A5 и А6. При тях е установен потенциален проблем с електрическите помпи на охладителната течност, които могат да прегреят и да се запалят. Баварският производител вече разполага с готов ъпдейт на софтуера, с който при прегряване се изключва захранването на системата.

Втората кампания засяга 234 054 кросоувъра от модела Audi Q5, произведени през 2011-2017 г. При тях заради запушена дренажна система на панорамния покрив и последваща корозия могат да се активират безпричинно надуваемите завеси.

Audi и Volkswagen отзовават съвместно други 5 901 автомобила от моделите A4, A6, A7, Golf, Tiguan (всички от моделната 2017 година) и e-Golf (2016 г.), при които съществува риск да не сработят въздушните възглавници и завеси, а при A4, Allroad, Q7 (2017 г.) и Q5 (2018 г.) е открит възможен дефект на обтегачите на коланите.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 конфекция

    26 9 Отговор
    Авеее с две думи '.аси инженерите '.аси качеството немско !!!
    Голямо решени са намерили за помпата, да я изключва !?!? Вместо да помислят, как да не прегрява те по един прекъсвач и ай готово важно е че няма да се подпали за да не ги съдят, ама това че колата за 100 хил лв няма да върви дреме им !?
  • 2 Ярослав Станчев

    28 14 Отговор
    Това са доста сериозни проблеми. Но това е нормално за марката

    Коментиран от #19

  • 3 Shmeker

    32 16 Отговор
    Най-хубавото Ауди е продаденото
  • 4 Роман Маверика Ценов

    20 24 Отговор
    Предпочитам Форд,те поне нямат такива проблеми

    Коментиран от #11

  • 5 Peugeot

    21 20 Отговор
    Това е немското качество.Винаги чупливи и НЕНАДЕЖДНИ!
    Много пари за нищо.Нищо,здраво няма в една немска кола
  • 6 onq s konq

    9 31 Отговор
    Дизеловото ми БМВ вече е на 340 000 км и до сега съм нямал проблеми с помпи, с разход на масло а и разхода ми е доста нисък 14 градско, за какво да купувам Ауди и само в сервиза да ми стои

    Коментиран от #15, #16

  • 7 БЕЕМВЕ ПАУЪР

    40 6 Отговор
    Имам BMW М3 на 15г. макет 1:43 на Maisto и никога не ми е правило проблеми.

    Коментиран от #23

  • 8 Симеон Тасев

    21 24 Отговор
    до 5 Колега не всички немски са такива, вземи си Опел много по добре са и от Ауди и от Бмв

    Коментиран от #10

  • 9 Гост

    17 17 Отговор
    Ало, разбирачите, я си вземете по една каруца - те съвсем малко дефекти дават! Така е - високо ли е гроздето, все е кисело!
  • 10 ХЛОПЕЛ

    3 5 Отговор

    До коментар #8 от "Симеон Тасев":

    Със сигурност е така
  • 11 Някой си

    4 5 Отговор

    До коментар #4 от "Роман Маверика Ценов":

    Това не е рубрика "Виц на деня"
  • 12 емо

    15 12 Отговор
    здравейте колеги.не знам за новите коли, ама аз имам 2 аудита 80 Б4-1.9 тди, та, мисълта ми е, че за 12 години на едното, другото на 6г, съм сменял само консумативи, масла, ролки, филтри, некой тампон, ааа, и един датчик за 20 лева....колите и двете са 1994 г. правени....и не сакам друга марка, и те това е!

    Коментиран от #13

  • 13 o&k

    5 13 Отговор

    До коментар #12 от "емо":

    Нали разбираш че колкото колата е по-маломощна,толкова по-малко дефектира ПРИНЦИПНО поради по-малките натоварвания както на двигател,така и на трансмисия и ходова част?Естествено за гумите няма смисъл да споменавам.

    Коментиран от #21

  • 14 малката враца

    8 10 Отговор
    ами то тойота като от 4 милиона да кажем пройзведени бройки отзовават 3 да кажем те са царе в това
  • 15 гощо

    25 1 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    Не сравнявай старият си кокал с ново поколение коли!!!! Там всичко е компютри и електроника!!! За твое сведение новите БМВ-та не излизат от сервизите!!! Най големият кокал е Мерцедес!!!!!! Казвам го като доста запознат,работеш в сверата човек! Абсолютно всички марки викат за нещо обратно някой модели!!! Волво единствено без да обясняват като влезнеш за масло ти сменят и оправят детските болести без да ти обясняват,после собственика обяснява как имал егати здравата кола!!!! Такаче ваще глупости тука на тема БМВ или АУДИ или Мерцедес изобщо........а пък оня чак Форд харесвал аахахахахахахахх.....!!!!!!!!

    Коментиран от #17

  • 16 ддд

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "onq s konq":

    а колко е нормален разход?
    ако 14 е нисък
  • 17 Читател

    4 4 Отговор

    До коментар #15 от "гощо":

    Хлапе, бягай в училище. Поне да се научиш да пишеш правилно.

    Коментиран от #18

  • 18 гощо

    5 2 Отговор

    До коментар #17 от "Читател":

    СЕДИ ДОМА ЧЕТИ ШОК.....се пее в една песен!!!!!!
  • 19 Ярослав Станчев

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Ярослав Станчев":

    Охо,вече имам имитатор.Радващо е.Макар че копието винаги е по-калпаво от оригинала.Дай нещо по-оригинално,напъни се малко,така с две изречения си за никъде.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 зелено човече

    6 3 Отговор

    До коментар #13 от "o&k":

    Според теб трабанта с неговите 41 кончета трябва да е крепост ли ?
  • 22 The real BMW

    3 13 Отговор
    Затова да си знаете коя е най великата марка и да не купувате боклуци.
  • 23 The real BMW

    2 7 Отговор

    До коментар #7 от "БЕЕМВЕ ПАУЪР":

    Евала бе батко!И аз имам такова БМВ М3.
  • 24 Only BMW

    6 8 Отговор
    То да беше една нула, две, айде три, ами те цели четири нули си нарисували на предната решетка. Какво да очакваш друго то марка с "ОООО".
  • 25 и аз да попитам

    8 6 Отговор
    преди 10год. имаха много проблеми с електрониката на Q7 и освен цените кое им е премиума на четирите нули?Вярно е всички свалят качеството,но тези копаят дъното!
  • 26 хигиги

    7 4 Отговор
    Тойота отзовава но ме за такива проблеми.Тези в статията са си доста сериозни неща.
  • 27 ПрЕМиуМММ

    3 2 Отговор
    Къде са неските лаячи?Честит ви премиум.Карайте ги,хвалете си ги помежду си и не ни ги натрапвайте немските инжинери.Ако някое Алуди се самозапали че викнете поне да се сгрея.Вече Ваг предлагат и нови екстри-кофпомпа,противопожарно табло на мястото на жабката и дефламол😀😀😀😀😀
  • 28 НДЪ

    1 4 Отговор
    Сефте :)))
    Само ситроен е миналото са имали по-скапани коли от тея.Ситроенските се чупели още в завода ...
  • 29 ИМАМ БМВ И МЕРЦЕДЕС

    1 2 Отговор
    Много пъти съм казвал марките са 2 !!! Всичко останало е компромис от нещо!
  • 30 Някой

    2 0 Отговор
    Няма лошо, че ги отзовават, поне ще ги оправят за безопасността на хората! Ама са бая коли, де...
  • 31 Уаааааааахаааааахаааааааа

    3 0 Отговор
    Заводите за рециклиране отзовават 2 000 000 български граждани за преработка, поради вродени дефекти - етническа принадлежност, нисък капацитет на мозъчната дейност или ниво на културно развивие! След съответната преработка, същите успешно могат да бъдат използвани в фуражната промишленост или в производството на кучешки храни! Хихихихихи
  • 32 гост

    1 1 Отговор
    Нали немските лаячи плюха срещу сервизните акции на Тойота. А да ги видя сега кво ще кажат! Първо ,че Тойота не отзоваваха колите си за такива сериозни неща,каквито тук виждаме , и второ не може при цени на Аудитата и някои Фолксвагени от по 150-200 хил. лева да се допускат такива грешки.