Един от най-очакваните автомобили до дни ще бъде факт - Tesla Model 3. Това ще бъде четвъртият и най-достъпен модел на Илон Мъск и се очаква и да бъде най-продавания, като за това говорят километричните опашки от заявки за него, които се случиха миналата пролет. Те са толкова много, че няма да бъдат изпълнени в първите две години от производството.
Според слуховете всичко ще започне на 20-ти февруари, но за съжаление става въпрос за пилотните автомобили, които ще бъдат използвани предимно за тестове и проби. Като цяло, всичко за сега получава големи закъснения, като това важи и за предходно излезлия Model X. При него бе възникнала ситуация със системите за отваряне и затваряне на огромните врати.
Ако този ход се окаже истина, той ще бъде перфектен за отнемането на вниманието от задаващия се в началото на март европейски автосалон в Женева. Мъск е притиснат от много очаквания, така че ходът е абсолютно наложителен.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гощо
07:22 13.02.2017
2 некойси
08:02 13.02.2017
3 кроко
Коментиран от #6, #24
08:06 13.02.2017
4 ДТФ
09:17 13.02.2017
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 конго
До коментар #3 от "кроко":
Луд умора няма ! Пий си хапчетата и си карай дизелака!!!Коментиран от #7
10:29 13.02.2017
7 кроко
До коментар #6 от "конго":
Луд ама Х 5 тица карам , карай си японския курник и не мизавиждай.Коментиран от #11, #18
10:55 13.02.2017
8 Коментар
Свръх висока цена - калпави материали! Като казах цена, колко хора от България ще имат пари да си я купят?
Така че Бай Ганьовци, слезте си на земята и стига "умувахте" върху разни недоправени и тотално недомислени недоразумения!
11:57 13.02.2017
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 гхйгфхйгх
12:32 13.02.2017
11 гост
До коментар #7 от "кроко":
Супер , ама почвай да свикваш да си го караш на село , щото в София след изборите където та видят , там ша ти спукат задника от глоби , а и номерцата ша ти приберат , та ще трябва с пътна помощ да го закараш до село , да не ти легне скъпичко , а ?13:21 13.02.2017
12 Никой
13:32 13.02.2017
13 onq s konq
13:33 13.02.2017
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Хонда
Най-активни са феновете на бмв!
Но, стотици бенвета стоят пред блоковете и не се карат, особенно зимата!Ползват си градския, но са горди собственици!
Тесла ви мина за 20г. напред и бенве и мерзедес и алуди, все немски кенефи за скраб, замърсяващи нафтени боклуци!
17:23 13.02.2017
16 Орнела мути
17:47 13.02.2017
17 VFTesla
За мен , близо 500 км пробег не са изобщо нищожни ...
Часове наред зареждане, че какво ти твойта кола 24/7 ли я караш?
Калпави материали няма, а дори и да се намери някой лош детайл - след седмица макс е на поточната линия подобрен модел
Има много предимства в България да притежаваш електромобил...
В България има 46-47 Tesla в момента, така че не са толкова малко! Пък и вместо да дадеш същите пари за SLS AMG и подобни, които са негодни за нашите пътища си вземи Tesla - тамън няма и да замърсяваш въздуха!
Коментиран от #27
18:21 13.02.2017
18 еДИН
До коментар #7 от "кроко":
Кроко,Защо не караш Лада, а се хвалиш с тези фашистки трошки.
Така де.Повече ще ти подхожда на възгледите.
19:00 13.02.2017
19 Киряка
19:34 13.02.2017
20 боби турбото
Коментиран от #26
20:23 13.02.2017
21 Госта с немския кенеф
20:25 13.02.2017
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 Този коментар е премахнат от модератор.
24 АЗ С ДЪЛГОТО ИМЕ
До коментар #3 от "кроко":
И дедо ти едно време така е казвал за конската си каруца....21:43 13.02.2017
25 До кончето
Ама ти верну си многу неграмотин бе , ! конче .., . А ?
23:15 13.02.2017
26 гост
До коментар #20 от "боби турбото":
Колите които наистина се карат по родните пътища са всъщност са за 4-5 пъти по 2000 , да не кажа и повече . Тези за 2000 и по-малко стоят по паркингите и със зор навъртат по 1-2000 км на година , колкото "гордите" им собственици да успокоят егото си , че са "автопритежатели" . Ако такава кола я подкараш по 25-30000 км годишно , което е смисления пробег за да имаш изобщо кола , ще ти трябват още поне три пъти по 2000 за горива , обслужване и ремонт , което е изключено за техните "притежатели" . Просто се чака коя партия ще събере смелост да приложи поне румънските закони , след което изведнъж ще се окаже , че в София има достатъчно места за паркиране и въздуха се е върнал 30 г назад . И е крайно време някои хора да разберат , че за пробег 4-5000 годишно е доста по-евтино и безпроблемно да се возиш на такси , а скоро ще има и споделени електромобили на съвсем достъпни цени .12:06 14.02.2017
27 гост
До коментар #17 от "VFTesla":
Всъщност при икономично шофиране около 100 км/ч , пробега става над 700 км , рекорда на Модел S е около 800 км , а тази е по-лека и съответно по-икономична . За "съзтезателите" ще обясня , че до 4-5 г магистралите ще са оборудвани със умни камери , свързани в мрежа , така че даже да караш на газ/спирачка от едната до другата , пак ще знаят ,че си превишил скоростта и точно с колко . А това значи , че с Модел 3 можеш да идеш от София до Бургас , да дозаредиш 2-3 часа , докато си вършиш работата и същия ден да се върнеш в София . И всичко това за около 12 български лева !!! За сервиз , ресурс и обезценяване даже няма смисъл да сравнявамеКоментиран от #28
12:36 14.02.2017
28 123456
До коментар #27 от "гост":
хайде само да си представим,че 50% от колите са електрички и после си помислете с колко ще се увеличи потреблението на ел.енергия,а тя ел.енергията не расте по дърветата.Със сигурност много въглища ще трябва да се изгорят.ПОРЕДНИЯ ЕКО БАЛОНКоментиран от #29
21:55 14.02.2017
29 гост
До коментар #28 от "123456":
Не бе , дай направо да си представим , че 100% са електрически . Сега са към 3 милиона , макар че 30% са "недвижими" имоти , а други 30% се карат колкото да не станат "недвижими" , ама да речем ,че ще се замогне народа. И какво - 3000000 х 25000 км х 15 квч/100км е 11 250 000 Мвч или около 1300 Мв инсталирана мощност при оптимално натоварване . Демек малко повече от единия блок на Козлодуй или малко по-малко от Марица Изток 2 . В България в момента има инсталирани към 12000 Мв , а работят лятото към 3-4000 , а зимата към 7-8000 . Ток от въглища в Европа и съответно в България от 2030г няма да се произвежда , част от централите ще минат на газ , а другите ще се заменят най-вероятно със ВЕИ . Потреблението на ток в промишлеността и в населението в Европа намалява вече 6-7 години , заради новите изисквания за енергийна ефективност , а в половината държави вече "енергото" е задълженчо да изгражда акумулиращи мощности за съхранение и разпределяне на енергията от ВЕИ . Други екологични "притеснения" имаш ли ?23:27 14.02.2017