Размерът на заплатите на пилотите във Формула 1 винаги е предизвиквал интерес у феновете на най-популярните моторни състезания. Преди да видите кой от пилотите колко пари взима, трябва да направим едно уточнение.
Тази информация не е официална, но е предоставена от близки до отборите източници и е съпоставена със заплатния фонд на пилотите, изнесен от Total Sportek, така, че може да се счита за достатъчно достоверна.
Информация за заплатата на един от дебютантите през сезона все още няма, но е интересно, че баща му е инвестирал в програмата на Williams сума от порядъка на... $80 млн.
Талантливият пилот и шампион от DTM взима обидно малко пари за стандартите на Ф1. Във Force India предпочетоха Окон, в Mercedes - Ботас и той едва успя да се дореди до място в Sauber.
За половин сезон в Manor, Естебан успя да направи силно впечатление на специалистите и веднага бе привлечен в основния състав на Force India. Заплатата му обаче съвсем не е висока.
Маркус продължава участието си във Формула 1, макар миналата година да не успя да запише нито една точка. Неговият съотборник Фелипе Насър спечели две точки за отбора, но напусна, а Ериксон остава заради спонсорите си.
Белгиецът е шампион от GP2 и миналата година в Бахрейн смени контузения Алонсо и успя да завърши пред Дженсън Бътън. Сега му предстои пълен сезон, а от McLaren са счели, че сумата от $300 000 е напълно достатъчна.
Руснакът бе преместен от Red Bull и сега взима много по-малко пари, но в предстоящия сезон той трябва да се съсредоточи не върху финансовия аспект, а върху спортния, защото мястото му съвсем не е гарантирано в бъдеще.
Съотборникът на руснака в Torro Rosso предизвика фурор още с появата си в най-комерсиалното състезание, но независимо от това получава същите пари, каквито получава и Квят.
Независимо от факта, че Палмър не показва нищо съществено в състезанията си, той ще е част от отбора на Renault и през настоящата година, като хората от Режията го оценяват на милион долара.
Кариерата на датчанина съвсем не върви по възходяща линия. След дебютния си сезон в McLaren, той бе оставен на скамейката, след което се представи слабо и в Renault, а сега ще е част от опашкаря Haas.
В началото на кариерата си като пилот, французинът работи паралелно и в банка. Не е ясно колко пари щеше да взима ако бе останал във финансовата институция, но едва ли парите щяха да са повече от $1 500 000.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Фитипалди
Коментиран от #2
09:59 16.02.2017
2 Брата
До коментар #1 от "Фитипалди":
150 000 или с 1 500 000 долара,последния Грожан взема милион и половина долара.11:10 16.02.2017