18 Февруари, 2017 09:00 27 224 65

Peugeot купува Opel, а германското правителство не знае

  • opel-
  • peugeot

Германското правителство е било изненадано от преговорите за покупката на Opel от френския автомобилен концерн PSA.

Преговорите между фирмите са в напреднала фаза. Това заяви говорителката на германското икономическо министерство.

Тя предполага, че става дума за сливане. Според нейното изявление е имало разговори между фирмата майка GM и PSA, но все още е „рано за оценка“.

Федералното правителство е било изненадано от тези планове. Opel има около 38 000 работници в Европа, от които половината са в Германия.

Основните заводи на марката Opel са в германските градове Рюселсхайм, Айзенах и Кайзерслаутерн.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кроко

    20 118 Отговор
    Голяма новина ръждавите пижовци щели да купуват ръждясалите опели, простотия чак до шия.

    Коментиран от #34

  • 2 РЕАЛНО

    62 9 Отговор
    Така е при глобализацията и пазарната икономика -големите изяждат малките а пък тия 38 000 работници -вълците ги яли...Важното е корпорациите да печелят...

    Коментиран от #6, #15, #28

  • 3 Пежо Драйв Мастър

    51 99 Отговор
    Пежо е класи над умрелия Опел, мой човек. В комфорт, возия и качество на изпълнение и материали нямат база за сравнение! Но само, който е притежавал автомобили и от двете марки може да потвърди!

    Коментиран от #4, #14, #45

  • 4 гощо

    94 49 Отговор

    До коментар #3 от "Пежо Драйв Мастър":

    Потвърждавам,че Опел е най идиото устойчивата кола!!! И потвърждавам,че по голям боклук от Пежо е само Цитроен!!!! За съжаление Опел ще станат трошляци като френските боклуци!!!!!!

    Коментиран от #5, #33

  • 5 Пежо Драйв Мастър

    42 39 Отговор

    До коментар #4 от "гощо":

    За съжаление потвърждавам, че не си имал 2.0 HDi ! И не казвам, че Опел не е здрав, напротив, но са абсолютно дървени каруци изцяло лишени от, каквито и да е екстри и комфорт! Сравни например Астра Г и 307 - те са един клас, има разлика, нали, а в комплект с 2.0 HDi 110, без проблем и без някакви особени ремонти, освен обслужване минаваш 600 000 - 700 000 км!

    Коментиран от #8

  • 6 Генади

    41 12 Отговор

    До коментар #2 от "РЕАЛНО":

    Мульо, Опел е собственост на Дженерал Мотърс, които са в пъти по големи от Пежо.

    Тия идиотщини, че някой ще купи бизнес само за да го затвори, ги пише само соц. книжките и полюциите на Мартин Карбовски
  • 7 Васичка Атанасова

    14 57 Отговор
    Е ДВЕТЕ МАРКИ НЕ СТАВАТ

    Коментиран от #10, #51

  • 8 гощо

    60 18 Отговор

    До коментар #5 от "Пежо Драйв Мастър":

    Карал съм няколко Опела и още една кола от GM. Никой от тях не беше дизел,но само каране и смяна масло,доста здрава кола!!! Пежо съм имал само едно,беше GTI модел и за комфорт изобщо не можеше да става въпрос!!!Аз лично не бих се доверил на Пежо повече от Опел!!! Да не говорим,че в момента Опел си е с доста добър комфорт!!!
  • 9 Васичка Атанасова

    51 29 Отговор
    ВСЕ ПАК ОПЕЛ Е ПО ДОБРА ОТ ПИЖУЛИН
    И ИМА ИСТОРИЯ
    АДАМ ОПЕЛ
  • 10 Пежо Драйв Мастър

    18 28 Отговор

    До коментар #7 от "Васичка Атанасова":

    Сериозно ли да приемаме това мнение, защото аз рядко съм виждал нещо по-тъпо неграмотно написано, а освен мненията на оня с коня и "бееНвет" му. Спорът май е излишен, защото Опел феновете си го защитават и така тъпчем на едно място. Все пак да кажа НЕ СТЕ КАРАЛИ ИСТИНСКО ПЕЖО ОТ ПЕРИОДА 2001Г. НАСАМ, КОГАТО Е БУМА НА ПРОДАЖБИТЕ И ЗАЩО ЛИ, ЗА ДА ЗНАЕТЕ ЗА КАКВО ГОВОРЯ ТОЧКА!

    Коментиран от #11, #38

  • 11 гощо

    33 22 Отговор

    До коментар #10 от "Пежо Драйв Мастър":

    Това е просто едно Пежо,просто едно дизелово устройство за предвижване?!?!? Няма нищо сериозно в тази марка!!!!!!!

    Коментиран от #12, #13

  • 12 Пежо Драйв Мастър

    16 19 Отговор

    До коментар #11 от "гощо":

    Ха-ха, добре, а ако е така Опел какво повече е?
  • 13 Пежо Драйв Мастър

    20 42 Отговор

    До коментар #11 от "гощо":

    За мен точно Опел е просто за придвижване, доста безлична и постна е, макар да е здрава. Пежо има нещо друго, има ДУША!

    Коментиран от #16

  • 14 Seriozno

    26 12 Отговор

    До коментар #3 от "Пежо Драйв Мастър":

    Пежо Драйв Мастър ? Priqtelio ti seriozen li si v prikazkite si ? Xaxaxa ...
    Karam Opeli ot 17 godini tezi avtomobili sa idiotoustoichivi na bulgarskata psevdo nastilka po nashite putishta v Bulgariq .... Podrujkata im e izkluchitelno lesna i eftina za Bulgarina i nai skupiq remont shte budi v tricifrena suma ;)
  • 15 гост

    10 4 Отговор

    До коментар #2 от "РЕАЛНО":

    Друго си е държавното а? Колкото и на загуба да работи... си работи! Лампата вкъщи да свети, ракия и мусака да има на масата, кво повече ти требва!
    Прогнила пазарна икономика, конкуренция ще ми въвеждат!
  • 16 гощо

    33 12 Отговор

    До коментар #13 от "Пежо Драйв Мастър":

    Пежо имало душа ааахахахахаахахахахх.........!!!!!!! Харесвам те,шегаджия си!!!!
  • 17 German cars

    54 21 Отговор
    Пежо е изкл. дефектен автомобил. Ако Рено искаха да купят Опел би било по-добре, но пежо - заеби! Опел е класа над всеки френски автомобил, а в последно време е класа и над кофите на ваг!
  • 18 бай Иван

    10 17 Отговор
    Последният хубав Опел- Омега, щото е със задно.
  • 19 nov

    30 1 Отговор
    тук виждам САМО ПИСАНИЯ на инжинери и конструктори от автомобилостроенето,
  • 20 уйо

    16 7 Отговор
    Е ся му се е.@ майката на Опела :-)
  • 21 али баба

    26 14 Отговор
    Карам Пежо от 2000-та година, 406,307,407 и сега 508. За мен това е най-добрият автомобил цена-качество. С нито едно от моите пежа не съм имал сериозни проблеми, а 508-ца е невероятен автомобил. Повечето коментари са пълни небивалици. Нищо не мога да кажа за WV или Волво, просто защото не съм карал такива коли. И едно много важно уточнение, всичките ми коли са нови от магазина и не съм ги карал повече от 5-6 години
  • 22 жигитайците

    23 5 Отговор
    Хора те искат да се обединяват, вие почнахте със сравненията... За мен това е отрицателна новина - поредната стъпка към обезличаване на марките. Нищо чудно да се осъществи сделката обаче - ГМ изобщо не се ориентират на европейския пазар, изтеглиха Шевролет и от години са на огромна загуба въпреки че преди 5-6 години бяха номер 1 по продадени возила...
    Иначе ако трябва да ги сравняваме Пежо имат само 1-2 серии от модели дето окачването и здравината да стават за нещо. Опелите са доста по здрави в това отношение и вече немат толко корозия, но специално новите масови модели ако някой ми каже че са комфортни - много поздрави от филанкишията.
    Иначе HDI-то на ПСА не е просто добър дизел, а е най-добрия дизел който съществува от вече бая години.
    Съвременните маркетингови и мениджърски решения са насочени обаче не към здравина или нещо подобно, а към дизайн, продажби на псевдожипчета(сувове) на разни корволяци и тарикатлъци с еконорми.
  • 23 Борислав

    10 3 Отговор
    Глупуста и невежеството за пореден път се изливат под дадена статия.
    Незапознатите и некомпетентните да не коментират!
  • 24 Гост

    18 27 Отговор
    Опелът си е за каруцари. За тези, които шофират без да пазят. Опелът наистина си е много здрав автомобил, но въпреки това Пежо си остава по-добър избор за мен, защото съм карал както много Опели, така и много Пежота. Едно от най-важните неща, които Опел не може да ти достави е удоволствието от шофирането.
    За комфорт, екстри, дизайн и т.н. дори няма да споменавам. ;)
  • 25 бай Пешо

    4 21 Отговор
    е сега като умешат немска с френска ръжда ще видите кво ще стане това е все едно да се е..т муле с катър и кво ще стане ....никой не знае за мене и двете марки са пълни таралясници и двете съм ги притежавал когато в България повечето коли бяха руски не бяха нови но не бяха и много стари и се разочаровах много Опела изгни от долу като при мене имаше дупка още малко и да изпадна под колата а Пежото изгни за 2 години нищо че беше толкова популярното за тогава с здравината си 505 и го продадох през 1995 год. и от тогава карам само АУДИ и Мерцедес като от първата марка съм най доволен и ако някога имам възможност ще си купа такава чисто нова да знам че съм и пъвият пръднал по тапицерията и
  • 26 Пежо Драйв Мастър

    17 20 Отговор
    Господи, за пореден път се убеждавам колко прост народ е българския, разбираш ли(не изключвам и себе си от това число)! Едно си знае: НЕМСКОТО е най-добро и друго не признава. Ама айде разберете, че отдавна в света съществуват и други марки, много по-достойни особено сравнени с Опел! Не казвам, че Пежо е най-добрата кола, макар да го мисля! Отказвам се да споря повече с вас и "компетентните" ви мнения, знаейки, че повечето от вас не са виждали Пежо, пък да са се качвали, карали или притежавали, недайси Боже, не са си и мечтали! Френските коли и най-вече Пежо са признати извън България, ако не знаете, докато тук са най-оплютите! Карайте си ръждите и си мислте, че сте Номер 1, както винаги...Слезте на Зеямта, алоо!

    Коментиран от #31

  • 27 Крилья Советов

    24 0 Отговор
    Добре, 406 е хубава машина, с ниски експлоатационни разходи, обаче неговият наследник 407, въпреки хубавата визия, е пълен с проблеми. Карал съм и двата. Имал съм и 607, което не е лош автомобил, даже много приятен и удобен за управление. 208 пък е страхотен градски мъник. Излезе наследникът на 607 - 508 преди няколко години, също е страхотна кола. 301 пък е добър бюджетен седан за около 20,000 лв.

    Опелът е предимно идиотоустойчив и некапризен автомобил. Доста здрав, а в последните години пуснаха автомобили с разкошна визия, а и двигателите им са добри, като изключим онези на "Вектра - Б", които имаха проблеми, но пък вече са и доста стари. Дали са удобни и отвътре, това не знам, но една "Инсигниа" бих си купил с удоволствие.

    Смятам, че няма лошо в подобна сделка между фирмите. Проблемът е, че се намалява конкуренцията между автомобилните фирми и нищо чудно "Опел" да го постигне съдбата на "Ланча" - тотален спад на продажбите и присъствие на пазара с един модел.
  • 28 Shmeker

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "РЕАЛНО":

    То по таа логика GM трябва да изяде лъва с опашката, ама все се говори за продаване
  • 29 франкофоб

    17 24 Отговор
    Кола с п..ка (рено), с борче (ситроен) и с котка (пежо) - не става!

    Коментиран от #30, #35

  • 30 Дойчомразеца

    16 17 Отговор

    До коментар #29 от "франкофоб":

    И кола гей с 4 дупки - Ауди, ръждясала тенекия Опел, ширпотреба - Фолксваген, символи на снобизма и идолопоклонничеството - Мерцедес и БМВ, и кръглофаровото идиотче Порше ----- не стават!!
  • 31 От завода в Сошо

    14 6 Отговор

    До коментар #26 от "Пежо Драйв Мастър":

    Можеш ли да излезеш на глава с и..оти? Нека си следват култа към всичко германско.
  • 32 asoos

    12 5 Отговор
    Опел астра или вектра с френски дизел много ми харесва
  • 33 Ван

    21 11 Отговор

    До коментар #4 от "гощо":

    Ооо разбирачо, каде отиде ти, да сравняваш Ситроен чието име даже не можеш да напишеш с Опел.Едната марка винаги е била иноватор правещ най-модерните автомобили в историята кои с характер да вярно малко шантави и най-скучната и дървена марка на света.Имал съм някоко опела и ситроени от една и съща епоха и в едни и същи класове, ваобще сравнението е смешно.Но да не забравяме че сме в страната на промитите мозъци и тук се кара Фолксваген и Опел шото се не чупят нищо че возят като каруци гният неудобни са и са грозни.Качи се на хидравличен Ситроен ама не такъв каран от бай хуй дето не го подържа и после ми го сравни не с Опел с Мерцедес и БМВ дори не може да става дума за сравнение.Който е имал знае за какво говоря, хайтърите които даже не са се качвали ще плюят.Да не коментираме и дизели че Опелчетата бяха с исузо, ся са с италиански дизел в себе си така и не направиха техен читав двигател Пежо-Ситроен дизеловите мотори са и винаги са били върхът.
  • 34 корсаков

    29 1 Отговор

    До коментар #1 от "кроко":

    Ръждиво ти е явно това между Ошите!
    Нито Опел, нито Пежо ръждясват!
    Променени са нещата отдавна, но ти няма как да знаеш!
    То и затова държавата е на тоя хал, свикналисте да живеете 30г.назад,
    със стари митове!
  • 35 бай Иван

    8 12 Отговор

    До коментар #29 от "франкофоб":

    във вица е "мачка, пич*а и елхичка"
    Все пак си остават боклуци с предно.
    Не съм фен на бмв и мерц щото са за комплексари и ги карат м....ли
  • 36 Etm

    1 12 Отговор
    Ami až neznae Opel dá e nemska kola bila e vodise nemska no Opel e prodaden na Amerika víte 50te godini vinagi Opel se razlichaval ot evropeiskite avtomobili sashto kachestvoto e tepichno za amerikanskiq pazar parvata proměna na Opel v amerikanski stil Opel kapitein 1950 mqza na buick ot kolkoto na Opel i kupetata na Opel se razlichavat ot EU avtomobili naprimer Opel gt
  • 37 123

    3 20 Отговор
    Бе що се карате бе, ще ми сравняват таралясници с предно с истински коли, я марш от тука. И пежо и опел не струват. Фолквагините пък ептен.
  • 38 Васичка Атанасова

    9 32 Отговор

    До коментар #10 от "Пежо Драйв Мастър":

    АБЕ ТИ КАК МОЖЕ ДА СРАВНЯВАШ НЕМСКИ АВТОМОБИЛ
    С НЯКАКВО СИ ПЕЖО
    ФРАНЦУЗИТЕ МОГАТ САМО ПОРНО ФИЛМИ ДА ПРАВЯТ
    ВИЖ СИ ОЦЕНКИТЕ И ЩЕ РАЗБЕРЕШ ДАЛИ Е СЕРИОЗНО
    И АКО ТИ СЕ КАРА КОЛА КУПИ СИ НЕМСКА
    ЩОМ Е НЕМСКА ЗНАЧИ Е ХУБАВА
    ЗАПОМНИ ТОВА ОТ БАТКО СИ

    Коментиран от #39, #49

  • 39 Ошклива Кунда Нумър Цвай

    9 8 Отговор

    До коментар #38 от "Васичка Атанасова":

    Запомни това от кака си! Тя добре знае какво могат французите, защото в доста техни порно филми е взела участие. Научила се е да вика "oui" и да яде сладолед на клечка в същото време. Обаче най я кефи немската дисциплина и порядъчното "ja, ja. wunderbar.", "почеши ме там, където гърбът губи своето почтено име"...

    Коментиран от #43

  • 40 Най важното

    16 9 Отговор
    Най добрите дизели са 1.9 ТДИ на Фолксваген и 2.0 HDI на Пежо - Ситроен, най добрия бензинов мотор - 1.8/90 коня Фолксваген и 1.6 моно на Опел, и германци, и французи, и италианци правят хубави коли, ама Ганьо разбира ли ти? Той иска да не дава пари ни за кола, ни за жена, за нищо! То затова и нищо нямаме в нашата мила родина, само оглозгани скелети на работили някога заводи.
  • 41 беден европеец

    2 8 Отговор
    тук ми намирисва на далавера някой иска да изпере ОГРОМНО КОЛИЧЕСТВО .........ПАРИ......за какво ти е не рентебилна фабрика.
  • 42 И ловец съм и рибае съм

    3 24 Отговор
    Aз карам само БМВ-та .Имам няколко от тях. Даже не нам колко точно БМВ-та имам. Всички други марки за мен са таралясници .
  • 43 Васичка Атанасова

    4 20 Отговор

    До коментар #39 от "Ошклива Кунда Нумър Цвай":

    ти вземи да хванеш кака си за КРЕМВИША

    ЩОМ МИ ХВАЛИШ ПЕЖО СИ МИ ЯСЕН КОЛКО ТИ Е ВЪТАКА
    ЦЯЛ ЖИВОТ СЪМ КАРАЛ АУДИ КУАТРО
    ИМАХ КВАРТИРАНТ ЗАВАЛИЯ КАРА ПЕЖО
    ПРОДАДЕ ГО
    КУПИ АУДИ И ТОЙ ЗАВАЛИЯТА А2 ДИЗЕЛ Е РАДВАШЕ МУ СЕ
    АМА КАТО СЕ НАЛОЖИ ДА СМЕНИ НЯКОЯ ЧАСТ РЕВЕ
    И ПАК СИ КУПИ ПИЖУЛИН
    КОЙТО Е РОДЕН ДА ПЪЛЗИ ТОЙ НЕ МОЖЕ ДА ЛЕТИ
    ЯСЕН СИ МИ И ТИ
    ЩЕ СИ КАРАШ ФРЕНСКИТЕ БАРАКИ
    СЛОЖИ ИМ И ГАЗОВО
    МНОГО ЗДРАВЕ ИМАШ ОТ КАКА СИ ВАСКА

    Коментиран от #48

  • 44 ааааааааа

    3 9 Отговор
    и аз карам опел,стар опел. наистина много здрава и същевремено скучна кола. няма екастри, скучно. не ходя по сервизи, скучно. но ако се съберат с пежо, дори и ида имам възможност да си купя от магазина, няма да е опел :Д те тия искат да рзавалят здравата кола :Д нямам думииии
  • 45 Гост

    9 9 Отговор

    До коментар #3 от "Пежо Драйв Мастър":

    Опел бих казал има много добра визия,возия,ходова част.За сведение само-мой познат има Пежо 308,дизел е,2008 г.Сега си бие главата защо си е купил такъв боклук.Има го вече от 2 години,от които 6 месеца изкара по сервизи.На Пежо му признавам,че има що годе прилична визия.Нищо повече.
  • 46 Мнение

    6 4 Отговор
    Не съм карал Опел но не е ли също много важно колата да е здрава е екстри .. не са толкова много хората които могат да си купят нова кола
  • 47 гост

    12 10 Отговор
    пежото има няма е 50 години пред опела горе долу ,а относно двигателите няма какво да говоря опелските чеп за зеле не става от тях ,едно хди е 200 пъти по добро от всеки един дизел на опел,те затва слагат комънреал на фият щот нямат толкова надежден мотор,нямам нито един от посочените марки коли,съдя по това от сервизите и от мнението на майстори които си разбират от работата ,един опел 2.2 дизел няма двигател кокто да не меши масло и вода и обратно,ако е исузо няма проблем ,и за желязо не стават ,че гният,опела освен някои бензинов мотор другото е боклук,не знам за какво стават дори
  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Пежо Драйв Мастър

    10 7 Отговор

    До коментар #38 от "Васичка Атанасова":

    Бавно развиващ ли си? Защо да не го сравнявам бе? Ако не си разбрал Германия вече не е това, което беше, както и безумните им Опели! Някой беше казал и че Опела имал по-добър дизайн от Пежо - Съветвам те да не коментираш повече, брат :)
  • 50 Kostakurtew

    7 5 Отговор
    Привет на разбирачите ... Всяка кола е добра ако не се чупи често.. дори и трабант да е но Аз наистина харесвам и бих искал да притежавам само една от марките и тя е Tesla с уважение на всички разбирачи
  • 51 Алфа Ромео

    6 4 Отговор

    До коментар #7 от "Васичка Атанасова":

    Бъркаш, в момента не говорим за Ауди и БМВ.....
  • 52 Васичка Атанасова

    6 18 Отговор

    До коментар #48 от "Ошклива Кунда Нумър Цвай":

    СЛУША МЕ
    ДАНО НЕ ТИ ПАДНА НИКОГА НА НИВОТО
    НА КОЕТО СИ
    АКО НЯМАМ ПАРИ ЗА ХУБАВА КОЛА ЩЕ СИ ВЗЕМА СКЪПО КОЛЕЛО
    И ПАК НЯМА ДА СЕ КАЧА НА ПЕЖО
    С КОЛКО НИКА ПИШЕШ ТУКА ?

    Коментиран от #53

  • 53 333

    15 6 Отговор

    До коментар #52 от "Васичка Атанасова":

    Едни от най-хубавитв велосипеди са Пежо.

    Коментиран от #57

  • 54 машина за предвижване

    9 4 Отговор
    Какво толкова за предмети които ти помагат да стигнеш от тук то там ?
    Взимаш по-изгодното , караш докато е в гаранция и взимаш следващото ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО.
  • 55 Gost

    11 3 Отговор
    Тук има прекалено много хора с прекалено свободно време...

    Коментиран от #60

  • 56 Фен на опел

    13 6 Отговор
    През 2008 взех на лизинг нов опел Астра Н., бензин. Карах го 5 години и го продадох на 127 000 км. За това време съм сменил 2 крушки, задни накладки и биелетка. Обслужването на 15 000 във фирмения сервиз ми излизаше около 140лева. Продадох я за да взема новата Инсигния 2013, 2,0 4х4, 250 к.с. Три години я карам и за 80 000 нямам проблеми. Много добра возия, добра динамика, много екстри, изключителна устойчивост на сняг и др. Цената на Астра беше около 29 000, а на Инс-51 000, най-високото ниво на оборудване. Ръжда-никаква.
  • 57 Васичка Атанасова

    3 9 Отговор

    До коментар #53 от "333":

    ПРОДАВАМ ВЕЛОСИПЕДИ БМВ
    ПЕЖО СЪЩО СА ДОБРИ
  • 58 Гост

    11 12 Отговор
    Имам Опел Астра Г,много здрав автомобил,хубав дизайн,отлична возия и е просторна отвътре.Не мога да кажа нищо за Пежо,но ако ми предлагат да избирам между Опела и Пежака бих избрал категорично немската машина.Пежо не бих си взел в никакъв случай.Относно темата-надявам се GM да не извършат такова безумие.
  • 59 W126 300SEL

    0 5 Отговор
    Затова ще карате такива автомобили. Роден съм от майка - германка, баща - англичанин, на гръцки кораб в турски териториални води. Благодаря! Не го искам.
  • 60 Б52

    5 2 Отговор

    До коментар #55 от "Gost":

    Публикувано във факти.бг: "Тук има прекалено много хора с прекалено свободно време..."
    Евала приятел!!!!!!!!!!!!
    Най-точното и смислено нещо, което прочетох.
    Превъртах коментарите и не ги четях, че да не губя време, но този ми се наби веднага в очите.
    Много кратко, много вярно и много точно!
    Браво!
  • 61 Дока

    11 10 Отговор
    Карал съм ОПЕЛ -пълно дърво вкл.и Инсигния а ПЕЖО 1.9тди го карам само аз съм му навил 520 000км и е като нов мотор.не се знае на колко реаали км.е.
  • 62 Гошо

    4 15 Отговор
    Дано не стане това.
    Емблеми на мачка, п.чка и елхичка нямат място в немското.
  • 63 име

    3 4 Отговор
    направете сравнение колко опели и пежо се карат у нас! другото е теория.
  • 64 psa

    4 6 Отговор
    Е,като са толкова добри тия Опели,що ги продават на Пежо,нека те да купят някого.ФАКТ,неоспорим!
  • 65 Драйвър

    0 3 Отговор
    Дженерал мотърс произвеждат коли под доста марки,Шевролет,Кадилак,Буик и др в Америка,имат Холдън в Австралия,Воксхол в Англия ,бившите заводи на Деу правят евтини модели под марката Шевролет,заводи в Бразилия и от както закриха Сааб,Опел е единственото дружество от групата което е от 12 години на загуба!ДжиЕм вероятно ще продължат да произвеждат боклуците на които ние викаме Опел,но под друга марка-Воксохл например,а Пежо ще произвеждат техните си таралясници,но с леки промени(както правят със другия френски боклук Ситроен) и на решетката ще имат емблемата на Опел и това е!Нищо няма да се промени!