3 Март, 2017 22:30 7 514 21

NSX, GT-R и 911 Turbo, но този път на пистата

Тази вечер ще продължим с битката между тези три колоса на автомобилостроенето, като този път мястото не е правата отсечка, а завоите на пистата Кадуел Парк. Безпорния победител в драга бе култовото Porsche 911 във версията Turbo с близо две секунди разлика на японската Годзила - Nissan GT-R, който пък успя да се пребори с високотехнологичното чудо наречено NSXс близо секунда. По завоите обаче, се изискат много по-различни предимства за борба с времето и битката е значително по-интересна от правата. Тук ние отново ще заложим на ниското тегло на германския титан Porsche.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Mercedes-Benz

    19 18 Отговор
    И тука Поршето наказа "високотехнологичните" японци! Сега ще се появят ли дилърчетата на японските кошници, които в свободното си време са натискани от шефчетата да пишат глупости по сайтовете, за да вдигнат продажбите в отчаян опит или са в Гърция с лизинговата трошка по случаи празниците?!

    Коментиран от #11

  • 2 Венци ВТ

    13 20 Отговор
    Дрън-дрън.Пореден опит да вдигнат акциите на умираща марка!

    Коментиран от #12

  • 3 коки

    18 14 Отговор
    И както винаги Порше им скъса гумите,шушоните и всичко останало на прехвалените псевдо спортни коли😂😂😂.Все пак само с ниска цена не става номера.
  • 4 Японеца

    16 16 Отговор
    Японците са си японци ;) гт-ра е от 2008 в производство поршето от 2016 кефете се още на германците трябваха им 8 години за да надминат японците хаха смях а за цената да не говорим ;ДДД за парите на поршето гт ра ще се напомпа до 1000 кс на колелата без никакъв проблем за всекидневна употреба че даже ще останат 50 бона за подръжка ;Д

    Коментиран от #5, #9

  • 5 Ламбо

    19 15 Отговор

    До коментар #4 от "Японеца":

    Порше като е произвеждала коли, Датсуна са изглеждали като селски каруци.И до днес начина по който изглежда Порше доказва че германеца е мислил , и е вложил душата си и сърцето си , когато го е проектирал. За перформанса няма нужда да говорим. Ако не си сляп си видял коя кола е по-добра.Сега няма да можеш да спиш, като знаеш че си харесал шевна машина от евтина пластмаса, вместо Порше с кожено табло.
  • 6 Respect

    7 5 Отговор
    Доста сте слабоумни за да спорите ( дори на кавга отиват нещата) за такава статия. Моето мнение е,че това Порше нее 911 защото има много голяма разлика под капака.
  • 7 ASD

    11 9 Отговор
    А защо не са публикували колко гориво са изхарчили трите марки за обиколка на въпросната писта? Хондата е хибрид и предполагам че разхода и е най-нисък. И трябваше да дадат и цена за трите.

    Коментиран от #14

  • 8 Ярослав Станчев

    12 16 Отговор
    Porsche пак раздава бинокли.
  • 9 333

    6 2 Отговор

    До коментар #4 от "Японеца":

    тия коли се правят, за да се продават.
    http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/nissan/nissan-gt-r/
    http://carsalesbase.com/us-car-sales-data/porsche/porsche-911/
    Тоя резултат е важен.
    Колите, за които са важни стотните са на Льо Ман. Виж там колко са пособни японците и къде е прекрасния Нисан.
  • 10 гощо

    10 9 Отговор
    Порше си е Порше!!! Аеее джапанките у левооооо..........
  • 11 некойси

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "Mercedes-Benz":

    Стига бе, не се вживявайте толкова, става въпрос за една задна протъркана накладка.
    Ако си ходил дори на аматьорско състезание-накладките са консуматив :)
    Не се знае и с колко износени накладки са докарали NSX-а.
  • 12 гамена

    2 4 Отговор

    До коментар #2 от "Венци ВТ":

    Ти може да пукясаш но Порша никога
  • 13 Коко

    3 3 Отговор
    Абе пичове каквото се спорите коя кола е по добра .Всеки си има някакви предпочитания ако става въпрос за мен примерно и трите коли са много добри друг е въпросът ,че ако имам възможност да си купя такава кола бих избрал GTR R 35 лично за мен това е брутално добър автомобил който ми харесва много повече от Ферари , Ламборгини и всички други супер коли
  • 14 Чичу Ади

    7 2 Отговор

    До коментар #7 от "ASD":

    Какви хибриди, какви кибрити? Коя колко харчи има значение при Дачия Сандеро и Шкода Фабия. Тук разхода е по-маловажен от цвета на тревата покрай пистата. А колкото до хибридите, не е лошо да се информираш, че когато разрешиха KERS в Ф1, година по-късно се наложи да задължат отборите да го интегрират, защото никой не искаше да го ползва. Това е добавяне на голямо тегло, за да може да се използват няколко конски сили повече за броени секунди на обиколка. А точно на пистата теглото е най-важно! От него зависи ускорението, сприрачния път и големината на центробежната сила в завоите. Не се съмнявай, че ако им позволят на отборите да махнат КЕRS, тази система ще остане в учебниците по История редом до 6 колесния Тирел. NSX беше представена като концепция преди 10 години и до момента на нейното пускане на пазара, се превърна в ретро автомобил. Явно славните спортни времена на Хонда са в отвъдното...

    Коментиран от #18

  • 15 Чичу Ади

    5 1 Отговор
    А Порше си е Порше. Но за цената на Нисан, швабите имат Карера, която изобщо не може да се мери с ГТ-Р. Оризаре просто показаха каква е реалната цена на една супер спортна кола, доста по-технологично развита от каубойските пластмасови трактори с 6-7-8 литрови двигатели

    Коментиран от #16, #17

  • 16 Тръмп

    3 4 Отговор

    До коментар #15 от "Чичу Ади":

    То американецът ако е пластмасов, японецът какъв е?
    И бих предпочел да карам V8 отколкото 1.6i.
  • 17 Алфа Ромео

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Чичу Ади":

    Евала Чичо Ади много точни коментари!
  • 18 Чико

    1 4 Отговор

    До коментар #14 от "Чичу Ади":

    Точно това им е проблема на японските суперколи с претенции, за да тежат по 1,8 тона явно не са вложени в тях най-добрите материали и системи за задвижване, а от там и по-ниска пазарна цена.
    Всичко добре направено струва пари, както и Порше разбира се. И си заслужава
  • 19 гола вода

    4 0 Отговор
    кой знае кви морги на газ карате ама иначе плюете де поршето де гтр-а де хондата.
  • 20 Wishmaster

    0 3 Отговор
    Всеки който е виждал Порше 911 наживо веднага може да се досети че тази кола е топ спортист.Малко, ниско, леко с идеална форма, като добавиш и един мощен двигател ето ти Порше. Нисана има нещо сбъркано още при създаването си, тежко като танк, с висока задница, голямо сякаш направено за гъзария. Е с един екстра пакет нещата се получават ама тогава къде остава основното му предимство, цената?
  • 21 Гост

    2 0 Отговор
    Стига с тези подправени саботажки от Фолксваген вече....