В тази битка на пистата ще видим един пример за израза " понякога повечето е по-малко". От едната страна е един представител на предното предаване, но със много сурови настройки и сравнително непрактичен за ежедневна употреба - Renault Megane 275 Trophy R. От другата страна е типичния семпъл немец - Golf R, а той има задвижване на двата моста и малко повече мощност - точно 300 конски сили. Той обаче, е напълно пригоден за ежедневно ползване и дори остава леко прикрит. Задвижването на четирите колела никак няма да му помогне срещу един от най-добрите представители на колите с предно предаване.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Десислав Попов
07:00 06.03.2017
2 гощо
07:16 06.03.2017
3 тойелуд
08:30 06.03.2017
4 Иво
2 Да се говори , че Рено е ширпотреба е меко казано несериозно - а голф какво е - супер лукс?
3. Ако погледнете в историята - WRC и Формула 1 можем ли да сравняваме въобще VW и рено? Едните с победи в рали шампионата и доминация при двигателите във формулата, а другите с ... нищо.
И преди да са ме налазили феновете на ВАГ - което си е символ на ширпотребата - не не карам Рено , нито въобще френски автомобил.
08:42 06.03.2017
5 кроко
08:58 06.03.2017
6 гост
Рено Меган РС е всепризнат спортист и то за ежедневна употреба, екстремната версия трофи е по-твърда и непрактична, но обикновенния РС е здрав, надежден и много спортен сравнен с претендента на ФВ.
Коментиран от #7
09:09 06.03.2017
7 кроко
До коментар #6 от "гост":
Е кво кът караш Рено и возело меко ? Ела да те качя в моята Х 5тица , та да се повозиш и ти в кола бре, чиляк !!Коментиран от #8
09:12 06.03.2017
8 незнайко
До коментар #7 от "кроко":
БМВ Х5 седан или хечбег е Господине, за да говорите така и да правите сравнение ?Коментиран от #9
09:42 06.03.2017
9 кроко
До коментар #8 от "незнайко":
Кабриолет е бре , троле неуки!10:31 06.03.2017
10 pesho maimunqka
11:05 06.03.2017
11 Иван
Правилно е да се сравнява Мегана по-обикновенния и ежедневен, който е РС, а не тук във версия Trophy, което независимо, че е само с +10 коня има окачване, ролбарове и спирачки почти за пистов автомобил, а голфа R е просто нормален всекидневен автомобил с малко повече коне. Вътре Мегтана е в пъти повече спартански и пластмасов и в тази си и в обикновенната версия и в сравнение с голфа е доста по-гаден интериора му.Така, че за всеки влак си има пътници, просто четете кво пишат хората-едното е направено да прави рекорди на писти и после да е ежедневен автомобил, а другото обратно е ежедневен автомобил с повече коне и толкова, няма амбиции да е с рекорди за писта, а това че конете са малко повече като нямаш окачване за писта все тая.
12:16 06.03.2017
12 гост
Това сравнение просто показва, че една кола с повече коне и 4х4 задвижване не е по-добра на писта от кола с предно предаване и 30кс дефицит. Меганите са с механичен ЛСД, олекотени, спортни колани, седалки и ролбари, пвц стъкла и без същественно оборудване, направени са да са чисто спортни, твърди и за истинско спортно усещане.
13:18 06.03.2017
13 Чичу Ади
Коментиран от #16, #19
14:14 06.03.2017
14 hoax
14:24 06.03.2017
15 димо
14:54 06.03.2017
16 чичо Ради
До коментар #13 от "Чичу Ади":
Системата 4х4 е предимство на мокър, заснежен и черен път, както и на сух асфалт при мощности над 300к.с., когато само с предно мощността не може да се придаде върху пътя.Че те на какво се състезаваха-на облаци?
Коментиран от #17
15:40 06.03.2017
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Леля Ада
До коментар #13 от "Чичу Ади":
Trophy R на Меган 3 си чисто шосеен автомобил с всички глезотии... Разликата от предишната версия с 265кс е изпускателната система Акрапович ...17:27 06.03.2017
20 Геро
Това е постижение, което му е достатъчно!
Хау!
19:33 06.03.2017
21 БМВ фен
20:59 06.03.2017
22 До кроко
23:58 06.03.2017
23 onq s golfa
01:50 07.03.2017