Last news in Fakti

6 Март, 2017 00:34 7 157 23

Renault Megane 275 Trophy-R срещу VW Golf R

В тази битка на пистата ще видим един пример за израза " понякога повечето е по-малко". От едната страна е един представител на предното предаване, но със много сурови настройки и сравнително непрактичен за ежедневна употреба - Renault Megane 275 Trophy R. От другата страна е типичния семпъл немец - Golf R, а той има задвижване на двата моста и малко повече мощност - точно 300 конски сили. Той обаче, е напълно пригоден за ежедневно ползване и дори остава леко прикрит. Задвижването на четирите колела никак няма да му помогне срещу един от най-добрите представители на колите с предно предаване.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Десислав Попов

    44 11 Отговор
    Айде сега всички пернишки фенове на Ваген ритуално да се самообесят,щото Голфа /последен модел и доста по-мощен/ падна от едно старичко вече Рено.
  • 2 гощо

    12 42 Отговор
    Голфа си е Голф!!! Рендето е ширпотреба казан!!!
  • 3 тойелуд

    13 25 Отговор
    Ми то си личи че този като е с Рендето кара като за световно,а Голфу си кара като в парка.Реното се обезценява и по бързо.
  • 4 Иво

    35 3 Отговор
    1.Ако сте гледали внимателно - и двете коли са 2014 година
    2 Да се говори , че Рено е ширпотреба е меко казано несериозно - а голф какво е - супер лукс?
    3. Ако погледнете в историята - WRC и Формула 1 можем ли да сравняваме въобще VW и рено? Едните с победи в рали шампионата и доминация при двигателите във формулата, а другите с ... нищо.

    И преди да са ме налазили феновете на ВАГ - което си е символ на ширпотребата - не не карам Рено , нито въобще френски автомобил.
  • 5 кроко

    0 42 Отговор
    Някое по надуто БМВ единмчка с лекота би им разказало игрите на тези две турбо-табуретки.
  • 6 гост

    19 3 Отговор
    Ами аз пък карам Рено и в цивилните си версии возят по-меко от същия клас на ФВ. Продадох си ФВто и от години карам само Рено като не искам да се замислям за смяна на марката. Не са перфектни, но са достатъчно добри за нашите условия и ако са огледате ще видите много Рена. Това са коли за хора, които знаят колко им е струвал всеки един спестен лев и не са за гъзария, а за удобство и употреба.
    Рено Меган РС е всепризнат спортист и то за ежедневна употреба, екстремната версия трофи е по-твърда и непрактична, но обикновенния РС е здрав, надежден и много спортен сравнен с претендента на ФВ.

    Коментиран от #7

  • 7 кроко

    1 34 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Е кво кът караш Рено и возело меко ? Ела да те качя в моята Х 5тица , та да се повозиш и ти в кола бре, чиляк !!

    Коментиран от #8

  • 8 незнайко

    16 2 Отговор

    До коментар #7 от "кроко":

    БМВ Х5 седан или хечбег е Господине, за да говорите така и да правите сравнение ?

    Коментиран от #9

  • 9 кроко

    1 20 Отговор

    До коментар #8 от "незнайко":

    Кабриолет е бре , троле неуки!
  • 10 pesho maimunqka

    23 2 Отговор
    Немога да повярвам как се изложи "Гоуфо".25 коня по мощен, 4х4 и загуби на пистата.Голям смях
  • 11 Иван

    1 12 Отговор
    Тука пак чели недолечли се изказвате ама и тези правят много неправилно сравнение в клипа все едно портокали и мандарини да сравняват.
    Правилно е да се сравнява Мегана по-обикновенния и ежедневен, който е РС, а не тук във версия Trophy, което независимо, че е само с +10 коня има окачване, ролбарове и спирачки почти за пистов автомобил, а голфа R е просто нормален всекидневен автомобил с малко повече коне. Вътре Мегтана е в пъти повече спартански и пластмасов и в тази си и в обикновенната версия и в сравнение с голфа е доста по-гаден интериора му.Така, че за всеки влак си има пътници, просто четете кво пишат хората-едното е направено да прави рекорди на писти и после да е ежедневен автомобил, а другото обратно е ежедневен автомобил с повече коне и толкова, няма амбиции да е с рекорди за писта, а това че конете са малко повече като нямаш окачване за писта все тая.
  • 12 гост

    5 2 Отговор
    За да са напълно коректни Меган РС Трофи трябва да се сравнява с Голф ГТИ Клъбспорт. Тогава са една и съща бира с един и същ тип двигател, задвижване и цел.
    Това сравнение просто показва, че една кола с повече коне и 4х4 задвижване не е по-добра на писта от кола с предно предаване и 30кс дефицит. Меганите са с механичен ЛСД, олекотени, спортни колани, седалки и ролбари, пвц стъкла и без същественно оборудване, направени са да са чисто спортни, твърди и за истинско спортно усещане.
  • 13 Чичу Ади

    2 17 Отговор
    Системата 4х4 е предимство на мокър, заснежен и черен път, както и на сух асфалт при мощности над 300к.с., когато само с предно мощността не може да се придаде върху пътя. Освен окачването, гумите също играят роля, да не кажа и по-голяма. Може Голфа да е 25к.с. горница, но защо не споменат относителната мощност за тон тегло? Тогава май нещата се обръщат в полза на Меган. Голф Клубспорт вече подобри рекорда на ринга за предно предаване, каквото има и Меган. Моделите са идентично стари/нови! Аз от видеото разбрах, че един пистов автомобил е по-добър от един обикновен шосеен. КАКВА ИЗНЕНАДА!!! Рено са толкова зле сглобени, че разчитат само на ниската цена за да продават легените си. Френска кола бих предпочел само пред италианска.

    Коментиран от #16, #19

  • 14 hoax

    1 0 Отговор
    Попов къде видя че пада :D
  • 15 димо

    11 0 Отговор
    РЕНО МЕГАН Е СЪС 14 процента ръст в продажбите за 2016 гд
  • 16 чичо Ради

    6 1 Отговор

    До коментар #13 от "Чичу Ади":

    Системата 4х4 е предимство на мокър, заснежен и черен път, както и на сух асфалт при мощности над 300к.с., когато само с предно мощността не може да се придаде върху пътя.

    Че те на какво се състезаваха-на облаци?

    Коментиран от #17

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Леля Ада

    8 1 Отговор

    До коментар #13 от "Чичу Ади":

    Trophy R на Меган 3 си чисто шосеен автомобил с всички глезотии... Разликата от предишната версия с 265кс е изпускателната система Акрапович ...
  • 20 Геро

    12 0 Отговор
    Рендето играе в Голфовият клас:)
    Това е постижение, което му е достатъчно!
    Хау!
  • 21 БМВ фен

    18 1 Отговор
    Уха фенчетата на голф със дъртите си параклиси комплексите си избиват. Едно ренде ви съдра "великия" голф хахахах
  • 22 До кроко

    16 1 Отговор
    Кроко и аз имам х5, по смотана кола няма.А извинявай джип.Честно казано новото рено каджар е светлинни години пред турбо прехваления барутник х5
  • 23 onq s golfa

    2 0 Отговор
    На двойката волана е по-хубав, а и по-малко харчи на газчица карбураторчето!