Last news in Fakti

7 Март, 2017 11:12, обновена 7 Март, 2017 13:18 33 214 56

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

  • volkswagen-
  • arteon-
  • женева 2017
Arteon: хем Passat, хем Phaeton - 1

На салона в Женева очаквано дебютира новият голям Volkswagen. Дългият почти пет метра Arteon е построен на платформата на осмото поколение Passat и ще замени едновременно CC и Phaeton.

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

С дължина 4 862, широчина 1 871 и височина 1 427 мм новият волфсбургски флагман е по-дълъг и по-широк от Passat с 95 и 39 мм. Междуосието също е увеличено с 50 мм до 2 841 мм. Четиривратото купе обаче е по-ниско от технологичния си донор с близо 3 см.

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Немските дизайнери са си поиграли доста с външността на Arteon, но счетоводителите не са им позволили същата свобода в салона. Макар и облагороден с по-засукана мултимедия с голям 9.2-инчов дисплей и жестово управление, интериорът е почти същият като в Passat.

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Спекулациите какво ще има под предния капак на новия флагмански Volkswagen започнаха още след представянето на прототипа Sport Coupe Concept GTE през 2015-а пак в Женева. През изминалите 2 години се говореше, че серийният модел ще бъде или изцяло електрически, или най-малкото хибриден.

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Оказва се, че познали няма. Бензиновите версии на Arteon ще се оборудват с 1.5-литров двигател с мощност 148 к.с. и два 2.0-литрови мотора със 188 и 276 коня. 2.0-литровият дизел също ще има няколко мощностни варианта - 148, 188 и 236 к.с.

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Скоростните кутии ще бъдат 6-степенна механика и 7-степенен робот DSG, а предаването - предно или двойно.

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Както подобава на флагмански модел, новият голям Volkswagen ще бъде екипиран порядъчно още в базовата версия, която ще разполага с круиз контрол, предни седалки с електрически регулировки в шест направления, кожен волан и аудиосистема с осем говорителя. В средното ниво на оборудване към тях се добавят подгряване на предните седалки, тапицерия от кожа и алкантара, спортни педали и т.н.

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon ще се произвежда в завода на Volkswagen в гр. Емден, провинция Долна Саксония. Цени ще бъдат обявени на по-късен етап.

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton

Arteon: хем Passat, хем Phaeton


Поставете оценка:
Оценка 3 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 кроко

    19 62 Отговор
    Скапани Вагинчета !

    Коментиран от #2

  • 2 БЕЕМВЕ

    12 34 Отговор

    До коментар #1 от "кроко":

    Друго си е БЕЕМВЕТОООО нали, Кроко ?
  • 3 SSSS

    27 8 Отговор
    Поне на снимките отвън изглежда доста добре различен е да не повярва човек последно време немските марки като ги почнеш от най ниския клас до най високия всичко едно и също само размерите. Иначе отвътре Arteon-на скука същото като на предишните 2/3 модела на пасат

    Коментиран от #25

  • 4 656

    31 6 Отговор
    Добре изглежда харесва ми
  • 5 гостенче

    42 12 Отговор
    Много тъпо!!! Отвън изглежда як и дава заявка за нещо иновативно и вълнуващо. И в същия момент се качваш и се оказваш в Октавия или Пасат от преди 5-6 години...... и вълненито ти приключва.
    Старата нова кола! Типично за ВАГ.

    Коментиран от #12

  • 6 кроко

    27 11 Отговор
    Типично за фолксваген груп - от едно шаси, ползвайки едни и същи части от нови и стари модели, правят поне 4-5 модела с различни фарчета и стопчета и после купивайте! Нищо общо няма тая бракма с файтона, просто поредното разширяване на гамата на принципа на конфекцията. Като остарее шасито, ще сменят емблемата с такава на сеат или шкода и айде нов модел!

    Коментиран от #21

  • 7 ГОГО

    35 1 Отговор
    След няколко месеца или година, ще видите, че Файтон ще се завърне! Този модел е стария СС с ново име! Защото Фолксвагените имат имена, а не букви като Мерцедес и БМВ ! Иначе за този дето е написал статията искам да кажа!
    Почти 5 метра означава 4,98!!! А 4,86 метра си е почти 4,90 :) До 5 метра има още 14 см, където приложени в салона биха означавали АУДИ А8 или по скоро новият ФАЙТОН, с когото започнах в начало!
  • 8 Гост

    14 11 Отговор
    Изкопирали са талисмана
  • 9 Иван Господинов

    17 4 Отговор
    Много яко изглежда. Леко загърбва имиджа на просто обикновен практичен народен автомобил. Доста спортно и луксозно излъчване. Има потенциал да открадне клиенти от всичките конкуренти в класа си. Вече зависи с цените как ще се позиционира.
  • 10 Vw group

    12 6 Отговор
    Vse edin i susht dizain ot ve veche 20 godini.Edna i sushta kola s leki promeneni farcheta.A inache sigurno e mnogo "inovativna" otvutre.Da ne govorq che izglejda veche malko na replika na reno talisman.
  • 11 разбирача

    13 6 Отговор
    Кърти отвсякъде....

    Коментиран от #14

  • 12 Каруцар

    16 9 Отговор

    До коментар #5 от "гостенче":

    Съгласен!
    Безидеен интериор и арматурно табло от 20-ти век.
    Иначе цената ще е от 22-ри, там е иновацията.

    Коментиран от #48

  • 13 БМВто

    5 20 Отговор
    Да вземат да му махнат таз грозната емблема, че на кенеф прилича
  • 14 vw trup

    9 10 Отговор

    До коментар #11 от "разбирача":

    какво кърти с тази грозна емблема,като залепена в гараж в/у решетката!Фаровете са ОК,но защо емблемата не е по-малка и залепена на капака?За вътре няма да коментирам,защото според мен цялата им група са далеч от вкуса ми.Технологично сложно ли им е да предлагат хибрид през 2017 год?!?Ония изостаналите тойоти приус ги има от 20 години....
  • 15 ПКПК

    15 7 Отговор
    Малко Рено Талисман прай! :D
  • 16 Мечо Дебелия

    7 9 Отговор
    Ниско бюджетно ауди а9
  • 17 ГорублянеДупницаТруд

    15 2 Отговор
    Хубаво, ама това е сайт за стари автомобили. Давайте информация във връзка с тях - къде и как човек да намери по - евтини и запазени 10 - 12 - 15 годишни фолксвагени и опели на цената на хладилник, защото такива масово се търсят и купуват от българите. Всичко над 4000 - 5000 лева е безинтересно за тях.
  • 18 бай Иван

    9 8 Отговор
    Не съм фен на VAG, ама интериора е много як.
    Не е като на другите, разхвърляно, някакви чупки дето хич не изглежда добре и няк'ви врътки от 90-та.
    А тука е елегантно, красиво, с една дума- радост за окото.
  • 19 баба Пена

    7 9 Отговор
    Хем вятър хем каруца - що е то ?
  • 20 onq s konq

    2 12 Отговор
    Защо са краднали от БМВ И8 ?
  • 21 Возил се е на phaeton

    10 1 Отговор

    До коментар #6 от "кроко":

    Много си прав , че няма нищо общо с phaeton. Сравнения с пасат може да прави само човек , който никога не се е качвал или карал phaeton. Phaeton-a e едно шаси ( и не само ) с Bentley Continental Flying Spur . Въздушното окачване е стандартно , както и 3 зонов климатроник , аудио система с ХХ броя говорители и още и още
  • 22 язе

    13 5 Отговор
    Уж спират с даунсайзинга и хоп..
    1.5 бензин.Ай честито.

    Коментиран от #23

  • 23 Чичу Ади

    6 6 Отговор

    До коментар #22 от "язе":

    От 1.2-1.4 като стане 1.5 според теб даунсайзинг ли е?

    Коментиран от #32

  • 24 James

    9 9 Отговор
    Направо ми се отщя като видях интериора... Пластмаса и винил за 80 бона... В колите от преди 17 години дисплеят беше толкова ниско, и в последствие разумните производители го качиха горе.
  • 25 Чичу Ади

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "SSSS":

    Къде ги видя тези снимки, че да погледна и аз. Аз виждам само някакви компютърни рисунки..... На тях изглежда добре. Ваувето винаги са се старали при Голф и Пасат, дано тук не са правили компромиси. Ако ценово не прескача двойно Пасат, може и да отмъкне някой и друг клиент от премиум марките. И все пак ВАГ имат Супърб, който би бил по-разумния избор!
  • 26 Рено фор лайф

    9 8 Отговор
    Яко крали от рено талисман отпред .. отзад също аспуха същия... вътре се едно кола отпреди 5 год... по добре талисман за 60 бона отколкото тоя кенеф за 80...

    Коментиран от #49

  • 27 БМВ

    4 13 Отговор
    Това особено формата отстрани жълтата боя и елементи от предната броня са кражба от БМВ М4,но се е получило един дълаг грозен голф.

    Коментиран от #50

  • 28 vag

    8 2 Отговор
    Готин е артеона и най-важното е,че не са загърбили най-важното дизеловия и бензиновия двигател.Радвам се.
  • 29 плагиати

    7 4 Отговор
    Чист talisman
  • 30 Нафарфорий

    12 4 Отговор
    НЕ СЪМ ГОЛФАДЖИЯ, МА ВСИЧКИ ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЕМ, ЧЕ ФАТЕОНА БЕШЕ НЕВЕРОЯТЕН!

    Коментиран от #31

  • 31 ГрандеГолф

    3 6 Отговор

    До коментар #30 от "Нафарфорий":

    Признавам,че беше невороятен боклук.

    Коментиран от #43

  • 32 язе

    10 1 Отговор

    До коментар #23 от "Чичу Ади":

    Че какво е?Айде купи си го тоя кош сигурно близо 2 тона с 1.5бензин.После японките били миксери.А т8ва какво е?Иначе ми харесва като цяло.
  • 33 малолитражка

    10 3 Отговор
    Кво е тва 1.5 и 2.0 уа алооооу я му туряйте нещо 4.2 6.0 W12 Ко му турнали 1.5 тва да не ви е москвич дефорсак, иначе убава колица лошо нема а каам, ма тва 1.5 ми го маняйте от тука по-добре да му присадим Витека от на Бай Минчо Ондата

    Коментиран от #34

  • 34 пак съм язе

    13 4 Отговор

    До коментар #33 от "малолитражка":

    начи я сакам да допълним сеги разбирам, че он имал и 2.0 двигател, моторчето на чистачките на файтоня беше 2.3 5 цилиндъра турбо от една легендарна кола така, че туряйте му нещо по голямо кви са тия моторчета от чистачки и от ел. стълка вместо двигатели уе оооо шашавите
  • 35 Дженев

    5 8 Отговор
    Когато Рено пуснаха преди 30г. Р25 след това Сафран,на германците им изскочиха сливиците да грачат какво недоразумение и каква глупост било флагмана на фирмата да бъде хетчбек.Те си произвеждаха традиционни издължени седани и се пръскаха от гордост.След 30г. правят това което французите им намекнах още тогава.Пак са страшно горди с произведението си само,че с това доказват за пореден път на колко години са след Рено......Ало народните ,чак сега ли се събуждате......
  • 36 До Гого

    3 0 Отговор
    +++++++++++++++++++++

    И едно междуосие от високия клас :):):):):
  • 37 VAG

    9 0 Отговор
    Уникален дизайн,дали един ден ще мога да събера някой "лев" за да си го позволя..
    Но не мисля че ще ми позволи моята перфектна Държава,няма да остане мегдан от винетки,данъци,застаховки и още куп много измислени такси....

    Коментиран от #52

  • 38 Не разбирача

    5 2 Отговор
    Значи на външен вид много ми хареса,обаче отвътре очаквах повече.Първият модел на Фаетон интериора е с класа над този.
  • 39 сссссссс

    4 4 Отговор
    по голяма от Пасат по дълга повече килограми и накрая малки двигатели сегашния Пасат има 240кс А тази огромната 236кс логика и чудо тези хора нямат акъл .Вместо да го увеличат на 300кс те все повече намаляват мошноста на новите автомобили.Сигурно ще струва 100хил А за тези пари човек може да си вземе v8

    Коментиран от #46

  • 40 Бобо

    0 2 Отговор
    Еххх тея средна конзола на подлакътника как не я промениха. Ми тури я с 5 см по висока и ще се промени желия интериор.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 венци

    1 6 Отговор
    Флагмански модел с двигател 1.5??????Не,благодаря!По-добре да си карам жигулката!

    Коментиран от #51, #56

  • 43 Нафарфорий

    3 2 Отговор

    До коментар #31 от "ГрандеГолф":

    брях то и гроздето за теб е невероятно кисело!!!!!!!!!!!!!!!
  • 44 Alex

    2 4 Отговор
    Renault Talisman rules !!! ???
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Чичу Ади

    3 4 Отговор

    До коментар #39 от "сссссссс":

    Ти не си ли учил за препинателни знаци? Две точки в шест реда пост. Ами то човек трудно може да ти проследи мисълта. Освен това как разбра, че е по-тежък от Пасат? Пасат освен 240 к.с. имат и 150 к.с. Този мотор 1.5 едва ли ще изкара милион километра без ремонт, но никой вече не гони такива цифри. Просто технологиите се развиват толкова бързо, че никой нормален човек, който може да си позволи нов автомобил няма кара 10 годишен ретро кенеф, когато след 5-6 години ще може да си закупи автономен автомобил, защо не и летящ... А да, забравих. Вие гледате от канчето на просешката тояга, за която 10 годишния ретро кенеф си е чисто нова извънземна технология и производителите трябва да мислят за вашите 3-5 хиляди левчета, а не за 30-50 хиляди еврачета на новите собственици......

    Коментиран от #47

  • 47 Azzzzzzz

    2 1 Отговор

    До коментар #46 от "Чичу Ади":

    Това са пълни глупости, писани от човек, който няма допирна точка с реалноста - нито с тази в БГ, нито с тази в чужбина. На кратко, аз и жената сме с общ месечен доход от 4000 лева в София, бълдъзата и баджанака са с около 5000 Евро в Берлин. И двете семейства бих казал влизаме в шаблона "нормални", висшисти, с по едно дете, които принципно можем да си позволим нов автомобил. В същото време аз и жената имаме две коли - Мерцедес 124 и Тойота Ярис, докато роднините в Германия - едно Рено Меган. Така че, аз като един средно интелигентен, "нормален" човек смятам да си карам "ретро кенефа" докато мога, за да не съм принуден след това да карам кола 1500 кг с "мощен" 1.5 двигател. Май бъркаш, "нормалните" хора със "заможните" такива...
  • 48 Работи в ВАГ

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Каруцар":

    Абе големи разбирачи имало... Не са карали ама големи разбирачи!!! Това е по-голяма и по-достъпна версия на А5 Спортбак. От 20 години работя в ВАГ и тука някви които не могат да си позволят нов автомобил ще ми приказват, че цената от 22-ри век. Айде оправете се малко... Да плюете труда на Фолксваген. Артеона е по-практичен от БМВ семеен ван... БМВ не могат да стъпят и на малкия пръст на Фолксваген

    Коментиран от #53

  • 49 Работи в ВАГ

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Рено фор лайф":

    Ей .. френските ви измишльотини не могат да минат километрите за разбиване на двигателя преди да влязат в сервиза... А скоростните ви кутии докато сменят скорост аз вече съм стигнал!!!
  • 50 Работи в ВАГ

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "БМВ":

    Ей ... карай си 30-годишната, ръждясала 3-серия без катализатор и мълчи... Защото заради ей такива като теб измряха хора по улиците!!!
  • 51 Работи в ВАГ

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "венци":

    Ти и най-евтиния Up! не можеш да си позволиш, така че тихо...
  • 52 Кобрата

    3 1 Отговор

    До коментар #37 от "VAG":

    Така е колега, само ще си мечтаем...
    Дет се вика, това не е лъжица за нашата уста! Пък и да не говорим, че по тези каруцарски пътища, ще я разбиеш за нула време. После ремонтът на тези коли струва майка си и баща си.
    Аз карам Audi A4 комби 2010, реално е на 7 години, но за западняците това е стара кола, а за в България е нова, защото повечето коли са над 10, да не кажа и 15 години.

    Коментиран от #54

  • 53 БМВ

    1 1 Отговор

    До коментар #48 от "Работи в ВАГ":

    Споко не са пали толкова покарай си малко 30 годишния кош пасат и щи мине :D
  • 54 дада

    1 0 Отговор

    До коментар #52 от "Кобрата":

    98 не 2010 бас държа
  • 55 Марио

    2 0 Отговор
    Уникален е артенона.Всичко е изпипано.Всичко е прекрасно.Това е един уникален автомобил,за който аз съм сигурен,че ще пожъне големи успехи.Уникален дизайн.Уникална визия.Уникални двигатели.Уникални материяли.А тези,което казват,че са крали от рено талисман да идат да се поразходят.Може ли да ми кажете(вие, които казвате,че е краден дизайн от талисман)как може това да се случи след като и двата автомобила правят своя дебют преди има няма 4-5 месеца.Дизайнът на аретон е подготвян,създаден още в началото на проекта(когато разбира се от рено са създавали талисман и никой не е знаел и чувал за него освен от рено)Как така от VW ще го копират преди да са го видели.Дотук с темата"копиране".Дизайнът и на двата автомобила е хубав(това е дизайнът на 21 век./2017-2020година/)Но все ак артено е класи над талисман.И като качество и като издръжливост и като екстри и като мотори(по-хубави и по здрави мотори се слагат в артеона)Да не говорим,че и на дизайн артенона е по-хубав,по брутален и не си прелича почти с талисман.Артеона е супер.
    Браво на хората от VW,които създадоха Arteon и мисля,че трябва да продължават в същия дух и да правят все такива коли и като качество,и на дизайн.
  • 56 Иво

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "венци":

    Не разбрахте ли,че не е важна кубатурата на двигателя а конските сили и въртящият момент.Артеона е прекрасна машина.Браво на VW.Да продължават само такива машини (Като ARTEON) да правят и като дизайн и като технологий и като двигатели,които при arteon са прекрасни.Уникални двигатели и качество.Браво са ARTEON.