Мъж и жена са починали в спортен Ford Fiesta ST заради модифицирана изпускателна система. 20-годишния Том Път и приятелката му Ники Уилис, на 23, се натровили с въглеродни окиси от ауспуха, съобщава в. Sun.
Автомобилът с телата на двойката бил открит паркиран до дома на момичето в Есекс в началото на декември 2016 г. След няколкомесечно разследване с участие на специалисти от Ford полицията е установила, че се касае за нещастен случай в резултат на задушаване с изгорели газове от двигателя на колата.
Разследващите твърдят, че причина за смъртта на двамата младежи е неправилно модифициране на ауспуха. Път, който следвал за инженер и от няколко месеца чиракувал във Ford, премахнал катализатора от изпускателната система и пробил вентилационни прорези в капака на двигателя. Докато сглобявал генерацията обаче, не затегнал добре изпускателния колектор, което довело до повишена концентрация на изгорели газове в двигателния отсек.
Във фаталната декемврийска вечер Том и Ники стояли на топло в колата часове наред. Очевидци от съседна къща свидетелстват, че двигателят на Fiesta-та работил цяла нощ. Събралите се под предния капак газове постепенно започнали да излизат от прорезите в него и да проникват във вентилационната система и купето.
За високата концентрация на отровните газове около автомобила е помогнало и студеното време. В доклада на полицията се твърди, че в салона на спортния Ford е имало 1 000 пъти повече въглеродни окиси от допустимото.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бай Иван
.
.
.
.
.
Не съм фен на немското, честно казано ми е писнало от ваг.ните и м....лите с 20год бмв и мерц.
10:34 23.03.2017
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 бегачка
10:41 23.03.2017
4 име
10:53 23.03.2017
5 Име (Като гост)
10:57 23.03.2017
6 гост
11:02 23.03.2017
7 Някой си там
11:28 23.03.2017
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Dr Greenthumb
Коментиран от #10, #15
11:45 23.03.2017
10 бай Иван
До коментар #9 от "Dr Greenthumb":
Да си карат каруците с предно дето ги тегли коня, аз ще си карам автомобил-със задно.Коментиран от #19
11:54 23.03.2017
11 Корковата тапа
Чий го е дирил да пипа където не му е работа?
Коментиран от #12
12:14 23.03.2017
12 User
До коментар #11 от "Корковата тапа":
що да не му е работата?Всеки може да си прави каквото иска по колата.
12:21 23.03.2017
13 smolata
12:34 23.03.2017
14 Форд Фиеста
В заключение - статията изкривява фактите и едва ли не, конструкторите на Форд са виновни за този инцидент.
Коментиран от #16, #20
13:02 23.03.2017
15 мечу пох
До коментар #9 от "Dr Greenthumb":
Ас сам на 10 ма вечи мога да карам кола карах на башата бенвето13:16 23.03.2017
16 така е
До коментар #14 от "Форд Фиеста":
Напротив, в статията са описани фактите и всеки нормален човек с логично мислене ще ги свърже точно по начина по който ти си ги свързал. А защо някой хора си мислят разни глупости, не е причината в статията!13:23 23.03.2017
17 БАЙ МИЛЕ
13:27 23.03.2017
18 Бай Гого
13:44 23.03.2017
19 Romeo
До коментар #10 от "бай Иван":
Ще поясниш ли какво е по-доброто на автомобилите със задно, че съм останал с впечатлението, че колите с предно са по-стабилни, по-евтини, по-елементарни, те са също толкова забавни, колкото колите със задно, ако знаеш как да ги караш и в последно време са по-бързи. Единствените добри нови автомобили със задно (на цена по-ниска от 200 000лв.) са Alfa-Romeo Giulia (всички варианти), Toyota GT86/Subaru BRZ, Mazda MX5 и моделите на Caterham. Добрите нови коли с предно са твърде много да ги изброявам тук, изборът е огромен. Просто не виждам защо някой би отричал предното предаване.Коментиран от #22
13:52 23.03.2017
20 kЙХГ
До коментар #14 от "Форд Фиеста":
Вярваш си, но си в грешка. Няма парно, което да смуче въздух около двигателя, това е пълна простотия. Входящия въздух на парното обикновено е между предния прозорец и капака пред пасажера, затова и филтъра на купето обикновено е там. С незатегнатия колектор, газовете се задържат под капака, вместо да се отведат зад колата, а с дупките в капака те излизат и при пуснато парно се засмукват и директно вътре.Коментиран от #21
13:59 23.03.2017
21 и аз
До коментар #20 от "kЙХГ":
Абсолютно си прав.14:26 23.03.2017
22 бай Иван
До коментар #19 от "Romeo":
1 грешно, има много повече фактори- гуми, окачване, център на тежестта.2 да бе, ако направят две еднакви чиято разлика е само в задвижването повече от 2 бона разлика няма да има. Не знам за тебе ама макс 2 бона на фона на 40-50 за мен е като капка в морето.
3 По-елементарно от задното няма- двигателя си е надлъжно, трансмисията и тя, един кардан и диференциал. При предноти всичко е сбутано на едно и е тръдно за ремонт щото трябва цялата предница да се разглоби докато се стигне до трансмисията.
4 айде не минавай на субективни неща. Много е забавно недозавиването, нали?
Аз какво съм виновен че не се правят коли със задно?
Произвидителя търси печалба, по-евтино му е да прави предно.
Боклук с предно си остава боклук с предно.
На кола с предно двигател се сменя много по-трудно от на кола със задно. Просто зависи от повече неща- широчина на трансмисията, позиция на трансмисията, широчина на блока.
На задното само широчината за V-образните може да е проблем. местенето на "стената" (между двигателният отсек и купето) е детска игра в сравнение с разширяването на двигателния отсек.
14:53 23.03.2017
23 Татяна
Коментиран от #24
14:54 23.03.2017
24 бай Иван
До коментар #23 от "Татяна":
Просто някои хора мислят че щом не ти харесва някоя кола то ти караш някой немски боклук15:12 23.03.2017
25 Темида
17:10 23.03.2017
26 prostak
18:15 23.03.2017
27 ШАРАН БГ
Коментиран от #28
18:27 23.03.2017
28 Shmeker
До коментар #27 от "ШАРАН БГ":
Избягвайте плющенето в колите. По-добре на някое приятно място дето е по-подходящо за тази работа.18:50 23.03.2017
29 ААА
19:43 23.03.2017
30 PlimP
21:04 23.03.2017
31 колездача
21:58 23.03.2017
32 Тц Тц тц
http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/29884-pet-mita-za-sofiiskiia-smog/
05:29 24.03.2017
33 Бореца
Коментиран от #35
09:42 24.03.2017
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 ШОПА
До коментар #33 от "Бореца":
Е ПА ТОА14:36 24.03.2017