Last news in Fakti

24 Март, 2017 11:03 25 347 16

Трябва ли да се тунингова Nissan GT-R?

  • nissan-
  • gt-r-
  • тунинг
Трябва ли да се тунингова Nissan GT-R? - 1

Един бърз преглед на специализираните страници по темата в интернет много бързо дава отговор на този въпрос. Не всевъзможни места в мрежата е показано, как GT-R лесно може да се форсира до 800, 1200 и даже до 2 500 к. с. Иначе казано, в днешно време GT-R се явява своеобразен крал сред тунингованите автомобили. Съвсем наскоро един GT-R доработен от AMS Performance измина класическата драг дистанция от четвърт миля за 6.937 секунди и гордо влезе сред т.нар. "шестсекундни автомобили".

Така че собствениците на McLaren-и, например спокойно могат да си вземат своите "десетсекундни коли" и да си отидат вкъщи. Когато още GT-R R35 се появи на бял свят, той много бързо унищожи конкурентите и на драг трасето, и на пистата, въпреки че беше по-тежък и според мнозина старомоден. Само, че тази кола струваше $70 000, което са си направо жълти стотинки по разбиранията за суперкар. Ще припомним, че тази машина ускорява до 100 км/ч за малко над 3 секунди, а на Нюрбургринг направи за смях култовото Porsche 911 Turbo.Трябва ли да се тунингова Nissan GT-R?

Новата генерация на GT-R повтори успеха на предшественика си и даже направи това още по-убедително. Само, че и той не се размина без намесата на тунинг специалистите. На автомобилните фенове им потекоха лигите само при мисълта какво може да се изкара от стандартния V шестак. Само, че на инженерите от Nissan това хич не им се нравеше и никога не са приемали доработките на GT-R като нещо нормално. За тях GT-R е съвършен. Колата е "изваяна" в аеродинамичен тунел и двигателят, скоростната кутия и окачването са оптимизирани и изцяло съобразени с това.

Даже в първите ръководства за експлоатация, които се предлагат за GT-R, изрично пише: "Несъгласувани модификации по автомобила са напълно забранени". Естествено никой не се съобразява с тази наредба и доработките продължават с пълна сила. В последното упътване, което върви с новите GT-R-и вече няма забрана за тунинг, но и тук личи несъгласието на японците с доработките. В него се казва, че при всяка външна намеса, гаранцията на автомобила не важи. Това обаче не спря тунинг ателиетата, а резултатите вече са на лице. GT-R с 2 500 коня навярно съвсем не е пределът на възможностите, колкото и да се сърдят знаменитите Takumi майстори от Страната на изгряващото слънце.Трябва ли да се тунингова Nissan GT-R?


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    6 66 Отговор
    Каквото и да го правиш тоя кош не може да стъпи и на малкия пръс на което и да е беенве та ако ще и дизелово да е и бес секакви преработки

    Коментиран от #7, #11, #12

  • 2 Мечо Дебелия Меч

    16 2 Отговор
    Зависи какви са ви разбиранията за кола и очакванията например така наречените McLaren-и и подобните от тоя клас се заемат за инвестиция на средства не за да бъдат правени драгстери от тях.... Не всеки разбира от инвестиции с ИТ секторите и земеделието има хора които си вкарват парите в лимитирани коли на които цената им с времето нараства а към тази аудитория която иска да тунингова и преработва си има сответните оферти... Кой каквото търси!!!!
  • 3 112

    29 6 Отговор
    Карай си кончето с каручката и не коментирай. Такива доработки няма немски автомобил който да понесе. Японците мачкат конкуренцията без да си мръднат пръста.
  • 4 70 000 долара

    8 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Когато още GT-R R35 се появи на бял свят, той много бързо унищожи конкурентите и на драг трасето, и на пистата, въпреки че беше по-тежък и според мнозина старомоден.
  • 5 БМЗЛЕ

    2 32 Отговор
    ЕФТИН КОШ ЗА ЕФТИН ПИЧ, ДА СЕ РАДВА НА НИСКОКАЧЕСВЕНА ПЛАСМАСА

    Коментиран от #8, #10

  • 6 турбо

    1 3 Отговор
    Да , ама не !

    https://www.youtube.com/watch?v=CxAeQu4kt3c
  • 7 Русенец

    6 0 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Като ти гледам правописа...мале мале, толкова разбираш и от коли сигурно!
  • 8 Русенец

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "БМЗЛЕ":

    Евтино вика...хаха...Сигурно пък имаш пари да си я позволиш а?
  • 9 Магарцидес

    3 7 Отговор
    Само Магарцидес най бързата кола в света
  • 10 бмзле

    2 3 Отговор

    До коментар #5 от "БМЗЛЕ":

    Щом японската пластмаса бие немското желязо,смятай😛😛😛😛
  • 11 GTR 2017г

    7 0 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Ей кон,ако някога имаш възможност да се возиш или да караш такава кола ще разбереш за какво става въпрос и ще забравиш всички "беенве-та".Обаче това няма как да стане така че продължавай с коментарите,пък Аз ще си го карам и ВИНАГИ ще дърпам всички възможни модели на "беенве"!!! И статията е за стария модел,моя прави 0-100км за 2.7с БЕЗ ДОРАБОТКИ и нямам никакво намерение да му правя такива!
  • 12 оня с магариту

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Земи се скрий някъде с тия бмв-та, че си смешен, най-смотаната немска кола.. опел са по-добри от тия трибуквени кошове за смет
  • 13 Harvester

    6 2 Отговор
    Пишете глупости...
    Първо- 6 секундния GTR е 6 секунден 3-4 пъти по 400 метра. После е в бокса за основен ремонт. А 10 секундните Макларъни, Ферарита, Поршета и т.н. си остават такива десетки и стотици хиляди километри.
    Второ- цената на 6 секундния GTR е много, ама много далече от $70 000. Всъщност цената на нов GTR е над $100 000, ама като сте писали 70, нека са 70. За да стане 6 секунден обаче, в него са наляти още 3 пъти по толкова.
  • 14 GTR is love GTR is life

    8 1 Отговор
    GTR-a е най-добрата кола за мен и винаги ще си остане. Тази кола за мен е "религия" (живот)
    Тази кола е съвършена! Няма по-добра кола от GTR-a за мен. Нека си купуват поршета и ламбота за над $400,000 ще има да гледат само стоповете на GTR-a! Един ден ще си купя GTR! Това ми е мечтата! Някой тук докато говорят че "беенветата" на най-"хубавите" коли. Е да дърпате! Само стоповете на GTR-a ще може да видите. GTR is ❤ GTR is life!!!!

    Коментиран от #15

  • 15 Harvester

    4 0 Отговор

    До коментар #14 от "GTR is love GTR is life":

    На 15 си, нали? :D

    Коментиран от #16

  • 16 GTR is love GTR is life

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Harvester":

    16. Обърках за поршето. Porche 911 turbo е по бързо с 2 секунди от GTR-a ако говорим стокови. Все пак GTR-a ЗА МЕН си остава дъ бест!!!!