Един бърз преглед на специализираните страници по темата в интернет много бързо дава отговор на този въпрос. Не всевъзможни места в мрежата е показано, как GT-R лесно може да се форсира до 800, 1200 и даже до 2 500 к. с. Иначе казано, в днешно време GT-R се явява своеобразен крал сред тунингованите автомобили. Съвсем наскоро един GT-R доработен от AMS Performance измина класическата драг дистанция от четвърт миля за 6.937 секунди и гордо влезе сред т.нар. "шестсекундни автомобили".
Така че собствениците на McLaren-и, например спокойно могат да си вземат своите "десетсекундни коли" и да си отидат вкъщи. Когато още GT-R R35 се появи на бял свят, той много бързо унищожи конкурентите и на драг трасето, и на пистата, въпреки че беше по-тежък и според мнозина старомоден. Само, че тази кола струваше $70 000, което са си направо жълти стотинки по разбиранията за суперкар. Ще припомним, че тази машина ускорява до 100 км/ч за малко над 3 секунди, а на Нюрбургринг направи за смях култовото Porsche 911 Turbo.
Новата генерация на GT-R повтори успеха на предшественика си и даже направи това още по-убедително. Само, че и той не се размина без намесата на тунинг специалистите. На автомобилните фенове им потекоха лигите само при мисълта какво може да се изкара от стандартния V шестак. Само, че на инженерите от Nissan това хич не им се нравеше и никога не са приемали доработките на GT-R като нещо нормално. За тях GT-R е съвършен. Колата е "изваяна" в аеродинамичен тунел и двигателят, скоростната кутия и окачването са оптимизирани и изцяло съобразени с това.
Даже в първите ръководства за експлоатация, които се предлагат за GT-R, изрично пише: "Несъгласувани модификации по автомобила са напълно забранени". Естествено никой не се съобразява с тази наредба и доработките продължават с пълна сила. В последното упътване, което върви с новите GT-R-и вече няма забрана за тунинг, но и тук личи несъгласието на японците с доработките. В него се казва, че при всяка външна намеса, гаранцията на автомобила не важи. Това обаче не спря тунинг ателиетата, а резултатите вече са на лице. GT-R с 2 500 коня навярно съвсем не е пределът на възможностите, колкото и да се сърдят знаменитите Takumi майстори от Страната на изгряващото слънце.
Поставете оценка:
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 onq s konq
Коментиран от #7, #11, #12
11:09 24.03.2017
2 Мечо Дебелия Меч
11:20 24.03.2017
3 112
11:28 24.03.2017
4 70 000 долара
13:56 24.03.2017
5 БМЗЛЕ
Коментиран от #8, #10
15:35 24.03.2017
6 турбо
https://www.youtube.com/watch?v=CxAeQu4kt3c
15:50 24.03.2017
7 Русенец
До коментар #1 от "onq s konq":
Като ти гледам правописа...мале мале, толкова разбираш и от коли сигурно!18:18 24.03.2017
8 Русенец
До коментар #5 от "БМЗЛЕ":
Евтино вика...хаха...Сигурно пък имаш пари да си я позволиш а?18:20 24.03.2017
9 Магарцидес
00:58 25.03.2017
10 бмзле
До коментар #5 от "БМЗЛЕ":
Щом японската пластмаса бие немското желязо,смятай😛😛😛😛11:26 28.03.2017
11 GTR 2017г
До коментар #1 от "onq s konq":
Ей кон,ако някога имаш възможност да се возиш или да караш такава кола ще разбереш за какво става въпрос и ще забравиш всички "беенве-та".Обаче това няма как да стане така че продължавай с коментарите,пък Аз ще си го карам и ВИНАГИ ще дърпам всички възможни модели на "беенве"!!! И статията е за стария модел,моя прави 0-100км за 2.7с БЕЗ ДОРАБОТКИ и нямам никакво намерение да му правя такива!09:00 29.03.2017
12 оня с магариту
До коментар #1 от "onq s konq":
Земи се скрий някъде с тия бмв-та, че си смешен, най-смотаната немска кола.. опел са по-добри от тия трибуквени кошове за смет20:00 15.06.2017
13 Harvester
Първо- 6 секундния GTR е 6 секунден 3-4 пъти по 400 метра. После е в бокса за основен ремонт. А 10 секундните Макларъни, Ферарита, Поршета и т.н. си остават такива десетки и стотици хиляди километри.
Второ- цената на 6 секундния GTR е много, ама много далече от $70 000. Всъщност цената на нов GTR е над $100 000, ама като сте писали 70, нека са 70. За да стане 6 секунден обаче, в него са наляти още 3 пъти по толкова.
20:45 15.06.2017
14 GTR is love GTR is life
Тази кола е съвършена! Няма по-добра кола от GTR-a за мен. Нека си купуват поршета и ламбота за над $400,000 ще има да гледат само стоповете на GTR-a! Един ден ще си купя GTR! Това ми е мечтата! Някой тук докато говорят че "беенветата" на най-"хубавите" коли. Е да дърпате! Само стоповете на GTR-a ще може да видите. GTR is ❤ GTR is life!!!!
Коментиран от #15
21:05 15.06.2017
15 Harvester
До коментар #14 от "GTR is love GTR is life":
На 15 си, нали? :DКоментиран от #16
21:08 15.06.2017
16 GTR is love GTR is life
До коментар #15 от "Harvester":
16. Обърках за поршето. Porche 911 turbo е по бързо с 2 секунди от GTR-a ако говорим стокови. Все пак GTR-a ЗА МЕН си остава дъ бест!!!!21:19 15.06.2017