24 Март, 2017 11:40 7 542 12

Първата серийна кола с TransBrake е Challenger SRT Demon

  • dodge-
  • challenger-
  • srt-
  • demon-
  • transbrake
Първата серийна кола с TransBrake е Challenger SRT Demon - 1

От компанията Dodge разпространиха нов тийзър на екстремния масълкар Challenger SRT Demon, като разкриха и допълнителни подробности за автомобила. От тях става ясно, че SRT Demon ще се превърне в първата серийна кола, оборудвана със системата TransBrake.

Устройството, наречено TransBrake се използва в специално подготвени за драг надпревари автомобили и представлява система, която позволява натискането на спирачка и газ едновременно. Тя е много по-ефективна от лаунч контрола, а за активацията и е необходимо използването на перата от волана.

TransBrake позволява блокирането на изходния вал на скоростната кутия, като едновременно с това първа предавка е включена. Така времето за реакция на колата става с 30% по-бързо от това на алтернативните методи в серийните автомобили.

Водачът може да вдигне оборотите на място до 2 350 в минута, а след активирането на TransBrake, автомобилът стартира точно след 150 милисекунди. По-рано ви информирахме и, че Challenger SRT Demon е оборудван със специални драг гуми.

18-цоловите гуми за драг Nitto NT05R са с размери 315/40, а "петното" за контакт с асфалта е с 15% повече, отколкото това на стандартните. Силата на сцепление с пътната настилка пък е двойна. И още нещо - предаването на въртящия момент на задната ос е увеличена с 18%.

Освен това още една специална система влиза в действие при старт. Тя затваря един от клапаните на компресора, мени момента на възпламеняване на горивната смес и изцяло пренастройва горивната система.

По неофициални данни Challenger SRT Demon ще се оборудва с осмак, с мощност 757 конски сили. Всичко това ще позволява на колата да ускори от място до 100 км/ч за под 3 секунди. В салона ще има само едно кресло за водача.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Славчев

    13 6 Отговор
    Това отдавна е измислено от руснаците, още в М20-Победа.

    Коментиран от #2

  • 2 гост

    10 7 Отговор

    До коментар #1 от "Славчев":

    И сигурно М-20 Победа има над 700кс и ускорява за под 3сек?

    Коментиран от #12

  • 3 БМЗЛЕ

    0 8 Отговор
    СТАВА АМА АКО ИМА ЕЛЕКТРОНИКА ОТ БЕЕМВЕ ЩЕ ПАДНЕ ПО 2,5 СЕК...
  • 4 YAMAHA

    5 4 Отговор
    Тва е колаТА
  • 5 бай Иван

    18 9 Отговор
    Истината е че истината е задното.
    Всичко с предно под 200 коня и над 350 е абсолютен боклук.
    Всичко със задно е супер.
    4х4 зависи- ако е джип Ок, ако е кола и е под 150 коня е боклук.
    Точка.
    с гоуфчета, пасатчета и фордчета и там френските ч.кийки да не се обаждат.
    Предното за нищо не става.
    И не ми пробутвайте митове как задното не ставало за зимата- с акъл, поддържана кола и добри гуми всичко може.

    Коментиран от #6

  • 6 Гост читател

    6 4 Отговор

    До коментар #5 от "бай Иван":

    Големи карачи и разбирачи сте пред клавиатурата .Тва било боклук ,онова било боклук.А кажи ти колко не-боклучиви коли си имал и карал? Чул си ,че задното е по добро за състезания и филосовстваш. Аз съм с 163 коня на предно и много успешно се возя мен и семейството. На теб като не ти стигат 200 коня на предно,явно си състезателче, кажи къде бягаш ,да дойдем да те гледаме кво можеш? Не можем всички да сме състезатели.

    Коментиран от #7

  • 7 бай Иван

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гост читател":

    163 коня?
    Galant 2.5 V6?
    Предното няма никакви плюсове.
    Нито държи на мощност, нито може да се смени двигателя, нито държи на товар.

    Коментиран от #10

  • 8 Магарцидес

    2 1 Отговор
    Само Магарцидес най бързата кола в света
  • 9 мечтател

    0 0 Отговор
    Еха, само за пред Народното събрание, ще обере погледите на политиците.
  • 10 R3DPGT

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "бай Иван":

    Аз карам същия уникален маздов шестак

    https://www.dailymotion.com/video/x2lup5w_ford-probe-gt-exhaust-intake-sound-acceleration-%D1%8Fedpgt_auto
    (как се развърта на 1:01 мин.)

    разработен със заемки от Porsche. 8 хил. оборота, система VRIS за променливо резонансно пълнене. Нисък нос и център на тежестта, стои залепен за пътя и като дойдат завоите да видиш с това предно как ентусиастите с баварците ги правя на точка - няма ги на картата :)

    Един от най-феноменално звучащите шестаци на планетата
    https://www.youtube.com/watch?v=DpCmXm-Y2p8
    https://www.youtube.com/watch?v=EKoaR4VkN7Q
    https://www.youtube.com/watch?v=zFjNqeCc2qQ

    никога не бих го сменил за бълбукащ ЗИЛ 132

    Коментиран от #11

  • 11 бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "R3DPGT":

    Говорим за различни двигатели.
    Mazda KL-DE
    Mitsubishi 6A13
  • 12 Гост2

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    хаха да бе. Ти не знаеш ли? Те руснаците всичко са измислили. И летящи коли ама не ги пускат за да не копираме ние европейците....