Конкурсът за елегантност Villa d’Este е най-престижният на Стария континент. Провежда се от далечната 1929 година, но да станеш победител край езерото Комо не е проста работа. Ежегодно там се представят най-добрите автомобилни концепции, но има едно условие - всички претенденти трябва да са не само прототипи, а и да са напълно функциониращи автомобили.
Умопомрачаващият Trezor беше показан на миналогодишното изложение в Париж и още тогава се превърна в гвоздея на програмата. Почти петметровото купе GT, дело на дизайнера на Режията Лорънс Ван дер Акер, е автомобил, който спокойно може да бъде пуснат в серийно производство. Освен с визия, електрическият хиперкар впечатлява и с възли и агрегати.
Инженерите на Режията са снабдили Trezor с двигател, с какъвто се състезават болидите e. Dams във Формула Е. Електромоторът на зализаното купе развива 350 к.с. и 380 Нм, което му позволява ускорение от място до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. Захранват го две батерии с индивидуално охлаждане на всяка от осите. Renault Trezor е дълъг 4 700, широк 2 180 и висок 1 080 милиметра.
Обут е в 21-цолови гуми отпред и 22-цолови отзад и тежи 1 600 кг. Коефициентът на въздушно съпротивление е само 0.22. Именно тази концепция спечели конкурса за елегантност Villa d’Este и показа нагледно дизайнерският и технологичен потенциал на Renault. Наградата от Villa d’Este съвсем не е първата за Trezor. В края на 2016-а тази кола беше призната за автомобилна концепция на годината, а през март 2017-а жури от 20 от най-известните автомобилни дизайнери го удостои с титлата "Концепция на годината".
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 незнайко
Коментиран от #3, #11
08:29 06.06.2017
2 SAAB
09:09 06.06.2017
3 некойси
До коментар #1 от "незнайко":
Остави това, ами като се взираш през това кърваво червено стъкло след залез, няма да се види кой знае какво.А и при продължително гледане в червено може шофьорът да се побърка.
Къде е концепцията тук?
09:30 06.06.2017
4 Волвар
10:08 06.06.2017
5 Драйвър
10:39 06.06.2017
6 niko
15:20 06.06.2017
7 Кума Лиса
Гроздето е кисело: казала Лисицата......
Та значи: Едни "прости" хора които си "нямат" хал-хабер от автомобилна индустрия и т.н. , от 1929 година си губят времето с "простотии", а не вземат да се допитат до ВАС "компетентните"!?
20:17 06.06.2017
8 Гост
16:04 07.06.2017
9 Shmeker
Прескачането е щото тва е прототип и не е за серийно производство. За серийното ще сложат врати, но няма да се случи, щото никога няма да почнат да я правят.
18:58 07.06.2017
10 Франция
01:49 09.06.2017
11 Кума Лиса
До коментар #1 от "незнайко":
Този автомобил е спортен!!! Толкова, колкото F1. Този който ще спортува с нея се предполага, че не е инвалид.12:34 09.06.2017